سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)


اگر برای نقاشی دیوارهای اتاق هایتان، به دنبال رنگ مناسبی می گردید، بد نیست که سایه های مختلف رنگ خاکستری یا طوسی را نیز مد نظر قرار دهید.

 
 
 
 
صبح بخیر: اگر برای نقاشی دیوارهای اتاق هایتان، به دنبال رنگ مناسبی می گردید، بد نیست که سایه های مختلف رنگ خاکستری یا طوسی را نیز مد نظر قرار دهید. اگر فکر می کنید این رنگ مناسب سلیقه یا وسایل اتاق شما نیست، به دکور اتاق های مختلفی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم نگاهی بیندازید. رنگ خاکستری بخاطر خنثی بودنش می تواند انتخاب بسیار شیک و آرامش بخشی برای فضاهای مختلف درون منزل باشد.

مطلب مرتبط:



پنت هاوس سنتی اد فیلیپووسکی و مارک لی با کمک معمار معروف مارک جانسون، تبدیل به یک شاهکار شهری شده است. البته دکوراسیون این پنت هاوس به عهده مالکین بود و آنها از رنگ های نزدیک به خاکستری برای کف، دیوارها، مبلمان و قفسه ها استفاده کردند.





دیو دیماتی و پاتریک وید، مدیران اجرایی لاکی برند این خانه بزرگ را دهه بیست در بورلی هیلز خریداری کردند و می دانستند که باید آن را نوسازی کنند. آنها با خاکستری کردن دیوارها با پرده هایی با طرح های مدرن، به اتاق ناهارخوری آن هویت تازه ای دادند.





لوئیس دنیوت، طراح دکوراسیون، برای آپارتمان زوجی در یک ساختمان تاریخی در شیکاگو، فضایی اروپایی خلق کرده است. دیوارهای تیره رنگ با پانل های بژ و گچبری های سفید، به زیبایی این اتاق نشیمن می افزایند.





استیفن سیلز، دکوراتور آمریکایی، با زوج و سلیقه ستودنی خود این خانه تریپلکس واقع در منهتن را دکوره کرده است. دیوارهای اتاق نشیمن شبیه به سنگ کاری کلکسیون فریک هستند و مبلمان و وسایل خانه و پرده ها به رنگ کرم انتخاب شده اند که کنتراست زیبا و رمانتیکی با دیوارها دارند.





کاسپر، طراح فشن آمریکایی همیشه عاشق جمع آوری کلکسیون هنر مدرن بوده است. دیوارهای خاکستری اتاق ناهارخوری آپارتمان او در منهتن به زیبایی تابلوهای هنری معروف را به رخ می کشند.





اتاق ناهارخوری منزل بن سلیمانی، طراح قالی و فرش، در بورلی هیلز توسط والدو فرناندز طراحی شده که دیوارهایش با خاکستری ملایم نقاشی شده اند که مقیاس بزرگ اتاق را کمی کوچک کنند.





وقتی نوبت به نوسازی آپارتمان دوپلکسی در نزدیکی سنترال پارک نیویورک برای یک خانواده بزرگ می رسد، لی میندل، طراح و معمار، رنگ های قوی و خنثی را برای چنین آپارتمانی انتخاب می کند. او چیزهای کلاسیک ولی ساده را دوست دارد و در مورد این آپارتمان او می خواست که بزرگ بودن فضا را قربانی صمیمیت آن کند.





لی لدبتر این خانه تاریخی واقع در نیو اورلئانز را به رنگ های سیاه و سفید طراحی کرده است. او از رنگ های خنثی برای ایجاد پالتی قوی و باهویت استفاده کرده است. خاکستری های مایل به نقره ای در سقف، دیوارها، شومینه و کف اتاق مهمان نشانگر همین ویژگی هستند. آینه بزرگ بالای تخت و لوستر بزرگ به فضا حالت شیکی داده اند.





جنیفر و بیلی فریست، کلکسیونرهای عکس هستند که می خواستند منزل آنها در نشویل، تنسی، حالت سنتی اش به فضایی مدرن تبدیل شود تا کارهای هنری شان بیشتر جلوه پیدا کند. در ورودی خانه، دیوارهای خاکستری باعث می شوند که نور طبیعی اتاق بیشتر شود.





تیموتی ویلدون، طراح داخلی، این خانه قرن بیستمی واقع در موناکو را برای یک مستندساز تبدیل به خانه ای راحت و مدرن کرده است. او دیوار اتاق نشیمن را خاکستری کرده که رنگ آن با کوسن ها و قالی راه راه اتاق هماهنگی خوبی دارد.





یک زوج آمریکایی از ژان-لوئی دنیوت طراح خواستند که آپارتمان پاریسی آنها را دکوره کند. این دکوراتور در حمام این آپارتمان از پانل کاری خاکستری و بژ استفاده کرده و تابلوهای متعددی از پروانه ها نصب کرده است.


ویدیو مرتبط :
دکور منزل با کمترین هزینه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)


اگر برای نقاشی دیوارهای اتاق هایتان، به دنبال رنگ مناسبی می گردید، بد نیست که سایه های مختلف رنگ خاکستری یا طوسی را نیز مد نظر قرار دهید. اگر فکر می کنید این رنگ مناسب سلیقه یا وسایل اتاق شما نیست، به دکور اتاق های مختلفی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم نگاهی بیندازید.

 
 
 
 
 صبح بخیر: اگر برای نقاشی دیوارهای اتاق هایتان، به دنبال رنگ مناسبی می گردید، بد نیست که سایه های مختلف رنگ خاکستری یا طوسی را نیز مد نظر قرار دهید. اگر فکر می کنید این رنگ مناسب سلیقه یا وسایل اتاق شما نیست، به دکور اتاق های مختلفی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم نگاهی بیندازید. رنگ خاکستری بخاطر خنثی بودنش می تواند انتخاب بسیار شیک و آرامش بخشی برای فضاهای مختلف درون منزل باشد.



همانطور که در این تصویر می بینید، طراح داخلی، بروس شاستاک از رنگ خاکستری روشن برای اتاق نشیمنی به سبک روستایی قرن نوزدهمی استفاده کرده است. این سایه شیک از رنگ خاکستری موجب جلوه یافتن اشیای تاریخی اتاق از جمله مبل ها، تابلو و مجسمه شده است.



نینا گریسکام مالک این خانه دوپلکس واقع در منهتن همراه همسرش این اتاق را نقاشی کرده اند. او فکر می کند که این رنگ پس زمینه بسیار مناسبی برای نشان دادن تابلوهای بزرگ و آثار هنری که بیست سال است آنها را جمع آوری کرده است. در اتاق خواب اصلی، یک تابلوی نقاشی بزرگ به عنوان پس زمینه ای برای صندلی انگلیسی آنتیک بکار رفته است.



ادام لوین، خواننده گروه مارون 5، با کمک مارک هاداوی طراح داخلی این منزل خود واقع در هالیوود هیلز را تبدیل به خانه ای زیبا کرده است. حمام اصلی مینیمالیستی آن به رنگ خاکستری و از جنس مرمر است و یک وان آنتیک و یک میز ساده کنار آن قرار داده شده است.



مایکل اسمیت این آپارتمان واقع در یک آسمانخراش در نزدیکی سنترال پارک نیویورک را طراحی کرده و در حمام آن از آینه های روبرو استفاده کرده که عمق بیشتری به فضا می دهند. رنگ خاکستری مرمر نیز بر اثر شگفت انگیز آن افزوده است.



در ساختمان هنرهای زیبای سان فرانسیسکو، سوزان تاکر طراح و اندرو اسکورمان معمار با همفکری هم یک خانه را دگرگون کردند. آنها برای تلطیف خطوط تیز از ورودی منحنی شکل استفاده کرد. رنگ خاکستری ورودی با کفپوش مرمری بلژیکی چهارچوب خوبی برای اتاق نشیمن آفتابگیر هستند.



این خانه ساحلی واقع در مالیبوی کالیفرنیا، متعلق به ریچارد شاپیروی عتیقه فروش است که از دیوارهای گچی برای ایجاد حالت دیوار سنگی قدیمی و کهنه مدیترانه ای استفاده کرده است. در کتابخانه، ظاهر جلاخورده دیوارها بسته به میزان نور متفاوت است و باعث می شود که کتابخانه حالت گرم و دلپذیر و در عین حال اسرارآمیزی داشته باشد.



الن دجنرز و پورشیا دو روسی، زوج علاقمند به طراحی و دکوراسیون، خانه ای زنده و پرروح و هنرمندانه در بورلی هیلز ساخته اند. اتاق خواب اصلی این خانه شیک و آرامش بخش است و دیوارهای آن با پارچه فلانل خاکستری گرم پوشانده شده اند.



در این خانه فوق مدرن واقع در جزیره مرسر واشینگتن، اریک کاب، معمار سیاتلی، با قالب های بتن به دیوارهای اتاق نشیمن، بافت و ریتم داده است. مجسمه ای که اثر آن گاردنر است گویی در هوا شناور است و صندلی و میز عثمانی زرد کنتراست زیبایی با بقیه مبلمان دارند.



دیوید فلینت وود، دیوارهای خانه بازیگر هالیوودی، یعنی بروک شیلدز، را به رنگ خاکستری چلسی درآورده است. پرتره های دو دختر این بازیگر نیز به دیوار آویزان شده اند که هدیه ای از سوی این هنرمند هستند.



اری. ال. کوپلمان، رئیس سابق شانل و همسرش کوکو، خانه رویایی خود در جزیره نانتاکت ماساچوست را دوباره دکوره کردند و آن را با کلکسیون ارزشمندی از وسایل آنتیک پر کردند. میز انگلیسی قرن نوزدهمی و آینه بالابخاری از وسایل برجسته این اتاق هستند.