سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چگونه یک کیف دستی زنانه را مرتب کنید




 

چگونه یک کیف دستی زنانه را مرتب کنید

 

هر زنی بنا بر استفاده از کیف دستی باید آن را تهیه و مرتب کند. روزگاری کیف دستی خانم‌ها فقط برای تزئین به‌کار می رفت ولی در حال حاضر کیف یک همراه مناسب برای خیلی از مناسبات برای خانم‌ها است. به همین دلیل شما ازپیشنهادهای ما برای مرتب نمودن کیف خود استفاده کنید.

 


مرحله 1


کیف خود رابر روی میز خالی کنید و به آنچه که از درون کیف شما بیرون می‌آید توجه کنید. چیزهایی که به درد شما نمی‌خورد را دور بریزید مثل یک لیست خرید و یا جعبه آدامسی که تمام شده است. بعد به سراغ کیف پول خود بروید، قبض‌هایی که از تاریخ آ‌ن‌ها زمان طولانی گذشته یا فیش‌های دستگاه‌ةای خودپرداز را از کیف خارج و پول‌های خود را مرتب کنید. چیزهایی که لازم است در کیف شما حتماْ باشد، کیف پول، تلفن همراه و چند قطعه از لوازم آرایشی مثل رژ لب و یک سایه است.

 


مرحله 2


وسایل آرایشی که می‌خواهید به همراه داشته باشید را در درون یک کیف کوچک آرایش قراردهید. دفترچه یادداشت خود را نیز به همراه یک قلم را نیز در کیف کوچک دیگری جای دهید. کیف پول خود را همیشه در جایی بگذارید که در دسترس باشد. همچنین یک سری دارو همیشه باید همراه شما باشد برای آنها هم کیف کوچکی را انتخاب کنید. در حال حاضر شما جند کیف کوچک دارید که به راحتی در کیف دستی شما جای می‌گیرد.

 


مرحله 3


شما ممکن است از یک کیف کوچک برای یک مناسبت و یا یک کیف بزرگ در جای دیگر استفاده کنید. شما بسته به نوع شرایط خود و کیف‌تان می‌توانید چند وسیله را از کیف خود حذف و یا به آن اضافه کنید به عنوان مثال، شما در کیف دستی کوچک می‌توانید قلم و دفترچه یادداشت داشته باشید ولی در کیف بزرگ‌تر می‌توانید به قلم و دفترچه، تقویم و نقشه نیز اضافه کنید. و به یاد داشته باشید که هر چند روز یک‌بار کیف پول خود را تمیز کنید.

 


مرحله 4


جا‌به‌جایی وسایل خود را آغاز کنید. کیف پول و کیف دارو را که همیشه باید در دسترس باشد را در اولویت قرار دهید. معمولاْ در کیف بزرگ یک کیف دستی کوچک نیز برای خود تعبیه کنید. ممکن است شما در محل کار خود مجبور شوید به مأموریت کوتاه اداری بروید و به بردن کیف دستی بزرگ نیازی نباشد. در آن صورت می‌توانید کیف دستی کوچک را که فقط وسایل مورد نیاز در آن قرار دارد را با خود ببرید.

 


مرحله 5

کیف دستی خود را برای مرتب نمودن بررسی کنید، کیف‌های کوچک پلاستیکی و یا پارچه ای برای مصارف داخل کیف شما وجود دارد. بعد از اینکه شما کاملاْ کیف خود را مرتب کردید، استفاده از آن به مراتب برای شما در هر شرایطی راحت‌تر می شود


منبع : zananeh.blogsky


ویدیو مرتبط :
آموزش کیف دستی زنانه مدل 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل های کیف دستی زنانه 2013


یک سری از سازندگان اروپایی کیف دستی های زنانه تاریخچه های طولانی در تولید محصولات چرمی دارند. بعضی از آنها توسط کمپانی های جواهرسازی مشهور همچون تیفانی ساخته شده اند.