سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چگونه یک بلوز سفید بپوشیم +عکس



 

 

بلوز سفید

 

 

مصاحبه ای با سایمون نین

نین یک طراح و کارگردان خلاق برنامه انقلاب موزها ست.
هر زنی باید حداقل یک پیراهن سفید بسیار مناسب در کمد لباس خود داشته باشد.
این یک عنصر پایه است که میتوان با سایر لباس ها در آویز لباس میکس شود . اینجا به شما میگوییم چگونه:

 


سایز مناسب را انتخاب کنید.


بلوز سفید

 


یک بلوز سفید به معنای ساده و بی آلایش است پس بهترین آنیست که ازالیافی با کیفیت بالا ساخته شده باشد-کتان مجعد بدون هیچ کشی. اصلا نباید هیچ جزییات یا چیزی که سبب بیش اندازه زنانه بنظر رسیدن آن شود،داشته باشد،ضمن اینکه اگر برش آن مرداته است چند دکمه در پایین آن بسیار مناسب است.طوری آن را انتخاب کنید که نه خیلی چسبنده و نه خیلی گشاد باشد فقط باید قاب تن باشد. و حتما در اتاق پرو بنشینید اگر بلوز بالای بالاتنه و باسن تان قرار گرفت باید یک سایز بزرگ تر بردارید.

 

 

آن را بدرستی ست کنید:

 

بلوز سفید

 


اگر بلوزتان را با دامن یا شلوار کلاسیک میپوشید اگرلبه پایین آن را داخل شلوار یا دامن قرار دهید بسیار مناسب تر بنظر میرسد،اما با شلوار های چسبان لبه آن را روی شلوار قرار دهید.تا زدن آستین ها تا زیر یا بالای آرنج، ظاهر غیر رسمی فوق العاده ای به شما میبخشد اما قبل از آن مطمین شوید که نیازی نیست که تای آن را باز کنید زیرا چروک شده و مناسب بنظر نمیرسد.اگر از روی آن سویی شرت میپوشید مطمین شوید که آن یقه V شکل و آنقدر پایین باشد که بتوانید دکمه دوم پیراهن را باز کنید در غیر اینصورت نامرتب بنظر میرسد.

 

 

به آن جلوه دهید:

 

بلوز سفید

 

 

بلوز سفید




تمام پیراهن های سفید کتان با استفاده از زیورالات جلوه خاصی پیدا میکنند، اما این به این معنا نیست که که آنها را روی هم انباشته کنید. فقط از یک قطعه مثل یک گردن آویزیا یک دستبند فوق العاده استفاده کنید.

 


به خوبی از آن مراقبت کنید.

 

بلوز سفید

 

 

 

بلوز سفید


 

شما باید لباس های سفید خود را بشویید اما نه در خشک شویی. زیرا مواد شیمیایی ممکن است سبب زردی شود.بهترین شیوه عملکرد این است که آنها را در خانه و با آب سرد شسته وآویزان کنید تا خشک شوند.آگر به جای اتو کردن در منزل از پرس خشکشویی استفاده کنید میتوانید برای همیشه آنها را داشته باشید. فرقی ندارد که چقدر مراقب هستید، اما ضد عفونی کننده ، خوشبو کننده و ضد تعریق به مرور زمان منجر به تغییر رنگ بلوز میشود.اگربلوز سفید شما ختی کمی چرک مرد شده بهتر است با آن خداخافظی کنید پس اگرهنگام خرید بلوزی یافتید که خیلی دوستش دارید بهتر است دو تا بخرید.

منبع:seemorgh.com


ویدیو مرتبط :
‫آموزش سیاه سفید کردن عکس.عکاسی سیاه سفید.پلاگین سیاه سفید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس‌های دیده نشده اوباما در کاخ سفید