سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چگونه عاشق شنبه ها اولین روز کاری هفته شویم!؟


اگر از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به شغل خود ندارند و یا حتی ممکن است به نهایت آنچه از شغل خود انتظار دارند رسیده باشند، صبح شنبه‌ها می‌تواند عذاب‌آورترین روز هفته و یک کابوس بی‌مثال برای شما باشد. فارنت - حسن کریمی: اگر از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به شغل خود ندارند و یا حتی ممکن است به نهایت آنچه از شغل خود انتظار دارند رسیده باشند، صبح شنبه‌ها می‌تواند عذاب‌آورترین روز هفته و یک کابوس بی‌مثال برای شما باشد.


چگونه عاشق شنبه ها اولین روز کاری هفته شویم!؟

روشی ساده برای رهایی از این امر می‌تواند پیداکردن یک شغل دیگر باشد اما به نظر می‌رسد همچنان روش‌هایی برای احیای میل و رغبت شما به انجام و ادامه کار وجود داشته باشد.

اگر از جمله افرادی هستید که صبح شنبه در نهایت بی‌میلی از تختواب بیدار می‌شوید و در محل کار نیز تمام تلاش خود را می‌کنید تا جلوی گریه‌های از سر! افسردگی خود را بگیرید، راهکارهای زیر می‌توانند شما را یکی از عاشقان صبح‌ شنبه کنند.

برداشتی کامل و واضح از انتظارات خود داشته باشید


تصورکنید که انتظارات و برداشت‌هایی از شغل خود داشته باشید که به‌هیچ وجه واقع‌گرایانه نیستند. این تصورات می‌توانند باعث بی‌میلی شما نسبت به انجام شغل شوند. به عنوان یک راهکار سعی کنید صحبتی با مدیر یا مسئول ذیربط داشته باشید و انتظارات خود از شغل و انتظارات وی از شما را با یکدیگر در میان بگذارید.

چگونه عاشق شنبه ها اولین روز کاری هفته شویم!؟

شاید آنچه شما قصد دارید انجام دهید، دقیقا آن‌چیزی نیست که شرکت یا سازمان، شما را برای انجام آن استخدام کرده است. با این اوصاف می‌توانید روشی برای درک بهتر از شرح شغل خود برای برآورده‌کردن نیازهای خود و شرکت بیابید.

یافتن راهی به منظور یادگیری مهارت‌های جدید


اگر به یادگرفتن مهارت‌های جدید ادامه دهید، مطمئنا در جای ثابت درجا نخواهید زد. در صورتی که تصور شما از شرکت محل کارتان همانند یک دانشگاه یعنی مکانی برای گرفتن واحدهای درسی مختلف باشد و شغل خود را همانند یک کلاس درس درنظر بگیرید، مطمئنا احساس بهتری خواهید داشت. همواره در نظر داشته باشید که در هر شغلی، چیزی برای یادگرفتن وجود دارد.

چگونه عاشق شنبه ها اولین روز کاری هفته شویم!؟

مدنظر قراردهید که چه مهارت‌هایی می توانند به بهبود شرایط شما کمک کنند. یک تکنولوژی جدید یا بهبود شرایط حرفه‌ای شغل شما می‌تواند از این دسته راهکارها باشد. افراد اغلب به این علت که تصور می‌کنند همه موارد مرتبط با شغل خود را تمام و کمال انجام داده‌اند، شغل خود را دوست ندارند، دقیقا در این نقطه ممکن است احساس افسردگی کنید. فرض کنید که ۳۵ سال از عمر شما گذشته و اکنون با خود می‌اندیشید که آیا ۳۰ سال باقی‌مانده از عمر من نیز به همین منوال خواهد گذشت؟ ثبت‌نام در کلاس‌های مختلف و یا شرکت در کنفرانس‌ها راه‌حل‌هایی ایده‌ال برای ایجاد دوباره حس اشتیاق به کار در شما هستند و از سوی دیگر به افزایش میزان مهارت شما نیز کمک خواهندکرد.

با افراد مرتبط با شغل خود در ارتباط باشید


آیا تاکنون اندیشیده‌اید که آنچه شما انجام می‌دهید چه تاثیری در دنیای واقعی دارد؟ ایجاد رابطه با افراد مرتبط و دریافت‌کننده خدمات شما می‌تواند به درک ارزش و اهمیت کار شما در زندگی افراد دیگر کمک کند. عمده کاری که ما امروزه انجام می‌دهیم، نوشتن در محیط کار است اما این نوشتن ساده چه تاثیری در زندگی واقعی دارد؟ ارتباط با افراد ورای فعالیت‌های شرکت می‌تواند به کشف اشتیاق و علاقه شما به شغلتان کمک کند.

محیط اطرافتان را با افراد علاقمند به کارشان پرکنید


احساسات، واگیردار هستند! افرادی که از شغلشان تنفر دارند این حس منفی را در دیگران نیز القا می‌کنند، این در حالیستکه افرادی که از شغلشان رضایت دارند، خوشحالی و شادمانی را به دیگران نیز انتقال می‌دهند. اگر می‌خواهید حس مثبت نسبت به شغل خود را افزایش دهید، به افرادی که در کنار شما حضور دارند و افکار و اخلاقی که به محل کار می‌آورند بنگرید.

چگونه عاشق شنبه ها اولین روز کاری هفته شویم!؟

اگر با وجود استفاده از روش‌های بالا همچنان خشنود و راضی نیستید شاید وقت یک جابجایی رسیده باشد. اگر فاصله میان انتظارات شما و توقعات شرکت پرشدنی نیست، اگر در کلاس‌های مختلف و کنفرانس‌های مختلف شرکت‌کرده‌اید و همچنان در محل کار احساس رضایت ندارید، اگر کنترل کاملی بر روی اخلاق و رفتارتان داشته‌اید و همچنان با احساس کسالت در صبح شنبه‌ها از تخت بیرون می‌آیید، زمان، زمان تغییر شغل است.


ویدیو مرتبط :
اولین روز کاری کارلوس پویول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش عملکرد بازار بورس در اولین روز کاری سال 93



اخبار,اخبار اقتصادی ,بازار بورس

 

اخبار اقتصادی - گزارش عملکرد بازار بورس در اولین روز کاری سال 93

در جریان معاملات اولین روز کاری بازار سرمایه، شاخص بورس با کاهش ۰.۸۷ واحدی همراه بود. 

به گزارش تسنیم؛ در جریان معاملات اولین روز کاری بازار سهام در سال جدید، شاخص بورس که معاملات را با حرکت آرام و رو به بالا شروع کرده بود در پایان با کاهش 0.87 واحدی در ارتفاع 79 هزار و 14 واحد باقی ماند.


امروز همچنین 429 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 124 میلیارد تومان در 43 هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد و نماد معاملاتی شبندر، وبملت و پارسان بیشترین تاثیر منفی و نماد معاملاتی وبصادر، اخابر و سفارس بیشترین تاثیر مثبت را بر روند حرکتی دماسنج بازار سهام در پنجمین روز سال جدید داشتند.

اخبار اقتصادی - تسنیم