سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چگونه خانه را دل‌بازتر نشان دهیم؟


برای اینکه اتاق های خانه را دل‌باز و مرتب و روشن جلوه دهید، کارهای ساده ای می توان انجام داد. به طور مثال، در اتاق نشیمن با قرار دادن چند کوسن رنگی و زیبا می توان جلوه ای نو به خانه بخشید. ایده هایی که در ادامه برایتان نوشته ایم هزینه چندانی ندارند.

 
 
 

صبح بخیر: برای اینکه اتاق های خانه را دل‌باز و مرتب و روشن جلوه دهید، کارهای ساده ای می توان انجام داد. به طور مثال، در اتاق نشیمن با قرار دادن چند کوسن رنگی و زیبا می توان جلوه ای نو به خانه بخشید. ایده هایی که در ادامه برایتان نوشته ایم هزینه چندانی ندارند.

این‌طوری خانه را دل‌بازتر نشان دهید

برای ایجاد تنوع فصلی در خانه، می توانید از لوازم دکوری و اکسسوری های متنوع برای زیباسازی خانه استفاده کنید. به طور مثال، در این فصل که رنگ حرف اول را می زند می توانید روکش کوسن ها را عوض کنید و رنگ های  شاد همچون بنفش یا یاسی برای آنها در نظر بگیرید. البته رنگ کوسن ها باید با دکور و ترکیب رنگ چیدمان خانه شما تناسب داشته باشد. در کنار آن می توانید، آباژور، گلدان، جاشمعی و .. را نیز به همان رنگ انتخاب کنید تا تناسب آنها با هم موجب زیبایی بیشتر شود.

این‌طوری خانه را دل‌بازتر نشان دهید

روتختی سفید با همه نوع ترکیبی جفت می شود. در عین حال، به دلیل روشن بودن این رنگ، فضای اتاق هم روشن تر و دل‌بازتر به نظر خواهد رسید. می توانید برای جلوه بیشتر رنگ سفید، از بالشتک، کوسن و پرده های رنگی استفاده کنید. به طور مثال، اگر رنگ آبی را انتخاب کرده اید، بقیه وسایل خانه را نیز با آن جفت کنید تا این تناسب زیبایی بیشتری را القا کنند.

این‌طوری خانه را دل‌بازتر نشان دهید

با اضافه کردن رنگی که هیچ گاه در خانه استفاده نکرده اید نیز می توانید تنوع جالبی به فضا ببخشید. به طور مثال، در میان رنگ های ثابت خانه، از صورتی، زرد، بنفش یا ... استفاده کنید تا به صورت بسیار مشخص با دیگر ترکیبات خانه فرق داشته باشد.

این‌طوری خانه را دل‌بازتر نشان دهید

بیشتر ما عادت داریم همه وسایل اتاق یا سالن را با یکدیگر جفت می کنیم. به طور مثال، اگر مبلمان سفید و زرد هستند، حتما پرده و فرش و وسایل دکوری را از همین رنگ ها انتخاب می کنیم. اما گاهی بد نیست رنگی متفاوت را امتحان کنید. همان طور که در این تصویر می بینید، پرده، پتو و برخی دکوری ها بنفش هستند. قالی آبی و سفید است. مبلمان کرم و زرد هستند.  گلدان ها و قاب و حتی کتاب های تزئینی روی میز هم از ترکیب رنگ های مختلف انتخاب شده اند. با اینکه این رنگ ظاهرا تناسبی با هم ندارند، اما در واقعیت می بینید که بسیار زیبا در کنار هم جفت شده اند.


ویدیو مرتبط :
خانه دل شهره لرستانی1.در نهان خانه دل ِ سالار عقیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه هایی بسیار زیبا در دل طبیعت/عکس


 

 


خانه هایی بسیار زیبا در دل طبیعت