سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چگونه با آرایش ترک های پوستم را مخفی کنم ؟



 

چگونه با آرایش ترک های پوستم را مخفی کنم

 

چگونه می توانم با آرایش ترک های پوستم را مخفی کنم ؟اساس این سوال کلیدی است . زیرا با یک موضوع سه مورد از مسائل عمده ی مربوط به سن را مخاطب قرار می دهد . خطوط ، پوست افتاده و لکه های خورشیدی . فرمول کرمی ، پوستهای افتاده که از عصر به آن طرف حالت خود را از دست می دهند را مرطوب و صاف می کند . از کاربرد هر نوع پودری که چروکها را بیشتر نمایان می کند بپرهیزید .

 


1- رنگ درست را انتخاب کنید

 

چندین رنگ را با کشیدن 3 خط از گونه تا خط دهان امتحان کنید . ( رنگی که روشن تر از پوستتان باشد ، یک رنگ مناسب و یک رنگ تیره تر ) و در نور طبیعی که از پنجره یا در وارد می شود آن را چک کنید . رنگی که به طور یکدست روی پوستتان محو شود ، انتخاب درستی است .



2- آن را به کار ببرید

 

با دست مقدار کمی از آن را روی نواحی ای که نیاز به ترمیم دارد ( لکه های قرمز یا قسمتهای خراب ) گذاشته و با فرچه یا نوک انگشت روی آن بکشید . برای طبیعی تر شدن آن ، دستتان را به طرف بالا بکشید و به سمت موهایتان آن را پخش کنید ، بیشتر از آن پیشروی نکنید .

 


3- آماده شوید

 

اگر پوست چربی دارید ، آن را با یک لایه رنگ روشن و رنگ صورت که روی قسمتهای پیشانی ، بینی و چانه با یک برس یا ابر می کشید تمام کنید تا پایه آن را تمام و ترکیب آن را ملایم تر کنید.


ویدیو مرتبط :
میکاپ و آرایش به سبک عروسک ترک خورده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوانین القاعده در سوریه: از مالیات مسیحیان تا الزام به مخفی کردن ابروهای آرایش شده!



اخبار,قوانین القاعده در سوریه


اخبار بین الملل - قوانین القاعده در سوریه: از مالیات مسیحیان تا الزام به مخفی کردن ابروهای آرایش شده!

مسیحی ها ملزم به امضای تعهدنامه پرداخت جزیه به داعش اند که مقدار آن 13 گرم طلاست...آرایشگاه های مردانه تعطیل هستند. جوانان مرد حق آرایش موی خود به شیوه های مدرن یا استفاده از هر نوع مواد افزودنی به موی خود ندارند.

گروه های نزدیک به القاعده در مناطقی از سوریه، قوانین سختگیرانه ای را علیه مردم اعمال می کنند.

به گزارش عصر ایران، روزنامه النهار چاپ بیروت با انتشار گزارشی، به برخی دستورات و قوانین سختگیرانه گروه افراط گرای اسلامی داعش (دولت اسلامی عراق و شام ) در مناطق تحت کنترل خود در سوریه پرداخت. این گروه نزدیک به شبکه القاعده است.

افرادی که این قوانین را رعایت نکنند با مجازات های شدیدی روبه رو می شوند.

تاکنون بارها روایت ها، فیلم ها و عکس هایی از برخوردهای شدید و سختگیرانه ماموران داعش با مردم عادی در مناطقی تحت کنترل خود از جمله  شهر رقه و حومه ادلب در سوریه منتشر شده است.
 
بخشی از این قوانین سختگیرانه به این شرح منتشر شده است:

1- زنان و دختران باید نقاب سیاه رنگ ضخیم بر صورت خود بیاندازند. در صورتی که این نقاب، ضخیم نباشد، فرد بازداشت می شود.

برخی منابع آگاه می گویند به همین دلیل تاکنون شمار زیادی از زنان و دختران در شهر الرقه سوریه توسط ماموران داعش دستگیر شده اند.

2- اجبار مسیحی ها به امضای تعهدنامه پرداخت جزیه به داعش. مقدار آن 13 گرم طلا برای ثروتمندان مسیحی و 25 درصد آن برای فقرای مسیحی است. نصب یا ترسیم صلیب یا استفاده از بلندگو در مراسم های مذهبی مسیحی ها ممنوع است.

3- آرایش صورت زنان و دختران به ویژه آرایش ابرو نباید از پشت نقاب مشخص باشد. در غیر این صورت با بازداشت و مجازات شلاق روبه رو می شوند.

4- زنان و مردان در مکان های عمومی و ادارات نباید مختلط باشند. زنان حق ندارند بدون حضور محرم مرد وارد خیابان شوند . آنها همچنین بدون حضور محرم مرد حق سوار شدن به تاکسی را ندارند.

5- ممنوعیت پوشیدن لباس جین برای زنان و دختران.

6- ممنوعیت مصرف دخانیات شامل سیگار و قلیان.
 
7- آرایشگاه های مردانه تعطیل هستند. جوانان مرد حق آرایش موی خود به شیوه های مدرن یا استفاده از هر نوع مواد افزودنی به موی خود ندارند.

8- تعطیلی خیاطی های زنانه در صورت مشاهده حضور مردان در آنجا. ممنوعیت مراجعه زنان به پزشکان مرد.

9- ممنوعیت فروش سی دی های موسیقی و وسایل و آلات موسیقی. پخش موسیقی طرب آمیز در خودروها، اتوبوس ها و همه مکان ها ممنوع است. نصب عکس های زنان و مردان در ویترین و پیشخوان مغازه ها ممنوع است.

10-  مغازه داران باید 10 دقیقه قبل از اذان، مغازه خود را تعطیل کنند. اگر کسی به هنگام نماز، مغازه اش باز باشد مورد مجازات قرار می گیرد.

11- هر فردی حاضر در خیابان ها به هنگام اذان باید به مسجد برود و کسی حق تاخیر ندارد. افراد مسلمان باید در مسجد دیده شوند.

12- بکار بردن کلمه داعش ممنوع است و همه باید از عبارت دولت اسلامی عراق و شام استفاده کنند.

اخبار بین الملل - عصرایران