سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چرا ایرانیان عاشق طلاق شده اند..؟


در 15 سال گذشته تاکنون طلاق افزایشی 4 برابری در کشورمان داشته است. هر چند کارشناسان مشکلات اقتصادی و اشتغال را عامل اصلی طلاق می‌دانند اما پرونده‌های شعب دادگاه‌های خانواده نشان می‌دهد که ناتوانی جنسی، ناآشنایی با مسائل زناشویی، مهارت‌های زندگی و مشکلات اقتصادی، علت بیشتر طلاق‌هاست.


ویدیو مرتبط :
وضعیت حقوقی طلاق وجدایی ایرانیان در خارج از ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلاق زوج عاشق به خاطر دعوای بچه‌ها




 اخبار حوادث - طلاق زوج عاشق به خاطر دعوای بچه‌ها

زن و شوهر جوان زمانیکه که با هم ازدواج کردند هیچگاه تصور نمی کردند که پس از یکسال تنها به خاطر بچه هایشان مجبور شوند که یکدیگر جدا شوند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، زن و شوهر جوان با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده برگه دادخواست طلاق توافقیشان را ارائه کردند.

مرد جوان در خصوص درخواست به قاضی گفت: من و همسرم عاشق هم هستیم. ما در یک مهمانی با یکدیگر آشنا شدیم و بعد از آن این آشنایی به ازدواج ختم شد. هردویمان هم هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم. ولی بچه هایمان نمی گذارند ما زندگی خوبی داشته باشیم. آنها مرتب با هم دعوا می کنند و زندگی را به کام ما تلخ کرده اند.

مرد ادامه می دهد: زمانیکه من و ثریا با هم ازدواج کردیم او یک دختر 10 ساله داشت و من هم یک پسر 10 ساله داشتم. ثریا به تازگی از همسرش جدا شده بود و من هم 10 سال بود از همسرم جدا شده بودم. وقتی شنیدم که ثریا هم یک دختر 10 ساله دارد با خودم گفتم چقدر خوب می شود چون پسرم یک همبازی برای خودش پیدا می کند و دیگر در خانه تنها نیست. اما درست از زمانیکه ازدواج کردیم پسرم و دختر ثریا دعوا و درگیری هایشان شروع شد. اوایل فکر می کردیم که یک دعوای بچگانه است و خیلی زود به هم عادت می کنند. اما این دعواها هر روز بیشتر و بیشتر شد.

وی بیان داشت: الان یکسال است که زندگی ما جهنم شده است. برای همین هردویمان با وجود اینکه عاشق هم هستیم تصمیم گرفتیم به دادگاه خانواده بیاییم و به صورت توافقی از هم جدا شویم.

بعد از صحبتهای مرد همسر او نیز موضوع را تایید کرد و قاضی نیز حکم طلاق توافقی آنها را صادر کرد.

 

 اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران