سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پیشنهاد هایی برای هجوم به قلب موفقیت


فردی را سراغ دارید که تلاش نکند و موفق شود؟ قطعا خیر! همه ما برای دستیابی به موفقیت دلایل شخصی داریم که در جهت رسیدن به آن تلاش می کنیم و حقیقتا همه موفقیت ها به روش های متفاوتی معین و تعریف شده اند، خواه این تعریف در جهت استقلال مالی باشد یا حس انحصاری موفقیت و پیشرفت.

فردی را سراغ دارید که تلاش نکند و موفق شود؟ قطعا خیر! همه ما برای دستیابی به موفقیت دلایل شخصی داریم که در جهت رسیدن به آن تلاش می کنیم و حقیقتا همه موفقیت ها به روش های متفاوتی معین و تعریف شده اند، خواه این تعریف در جهت استقلال مالی باشد یا حس انحصاری موفقیت و پیشرفت.

هنگامی که به کتاب فروشی می روید، حتما دلیلی هست که هزاران جلد کتاب برای آگاهی از دستورالعمل موفقیت وجود دارد. بعد از کنکاش در احوال سیارات، این یکی از مهم ترین کنکاش هایی است که وجود دارد.

جالب این جاست که ما تمایل داریم فکر کنید پیچیده ترین راه حل ها، موثرترین روش ها هستند و به این علت از حقایق ساده چشم  پوشی می کنیم.

سادگی هر چیزی را امکان پذیر می سازد و با هر شاهکار بزرگ، هزاران تصمیم ساده و کوچک هستند که برای اولین بار اتفاق می افتند.

من می خواهم با برخی از روش های ساده، کمی به ذهنتان نیروی تازه بخشیده و شما را به اصول مهمی بازگردانم. ساده ترین چیزها به راحتی فرامش می شوند؛ برخی از اهداف ذیل مدنظر شما نیستند؟

1 – به گذشته برگردید. حرف و عملتان در زمان حال باشد و آینده را شکل دهید.

2 – از شکست هایتان به عنوان راهکاری برای موفقیت استفاده کنید.

3 – سعی نکنید. فقط آن را انجام دهید.

4 – لیستی از رویاهایتان تهیه کنید. مهم نیست رسیدن به آنها چقدر سخت است، فقط بنشینید و همه رویاهایتان را یادداشت کنید.


ویدیو مرتبط :
شستن قلب - پیشنهاد ویژه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با همدلی مردم، عمل قلب «تای سز» با موفقیت انجام شد+عکس



اخبار,اخبار اجتماعی ,عمل قلب

 

اخبار اجتماعی - سپاس از ایرانیانی که هم نوعان خود را فراموش نمی‌کنند؛
با همدلی مردم، عمل قلب «تای سز» با موفقیت انجام شد

دختر کوچولوی بیمار که بعد از تامین هزینه های درمانش در ایام شهادت حضرت زهرا (س)، از طرف مادرش «فاطمه» نام گرفته، اکنون هوشیاری خود را به دست آورده و پزشک معالجش، از عمل جراحی صورت گرفته روی قلبش ابراز رضایت کرده و آن را موفقیت آمیز خوانده است، اما هنوز تا درمان کامل راه طولانی در پیش است.

پزشکان اوضاع تای سز را اورژانسی توصیف کرده و هشدار داده بودند که اگر به سرعت جراحی نشود، نیازمند پیوند خواهد بود و در چنین شرایطی، آنچه مانع درمان بود، هزینه‌های این کار بود که خانواده این کودک از تامین آن عاجز بودند.

به گزارش «تابناک»، اواسط اسفند ماه گذشته، روایت زندگی «تای سز»، دخترک 18 ماهه دارابی که قلبش سوراخ بود و علاوه بر آن از رشد نکردن رگ شُشی و باز بودن دریچه قلب رنج می‌برد را به نقل از «داراب آنلاین» منتشر کردیم، به این امید که در سایه مهربانی‌های شما، هزینه درمان چند مرحله جراحی او تامین شود و اکنون زمان آن رسیده که خبر خوشی در این باره به اطلاعتان رسانده و به سهم خودمان از همراهی شما تشکر کنیم.

با انتشار این خبر در «تابناک» و دیگر سایت‌های خبری، در سایه موج کمک‌های نقدی نیکوکاران که به شماره حساب موسسه خیریه‌ای در این شهرستان سرازیر شد، هزینه درمان این دختر خردسال تامین شد تا «تای سز» راهی اتاق عمل شده و آینده متفاوتی را انتظار بکشد.

با تشکیل کمیسیون پزشکی در بیمارستان نمازی شیراز و طی مراحل اداری، نوبت عمل مشخص شد و خوشبختانه روز گذشته این کودک دارابی در بیمارستان شهید فقیهی شیراز برای نوبت اول توسط دکتر امیر غفران مورد عمل جراحی قرار گرفت و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه  (آی سی یو) بستری است.

با همدلی مردم، عمل قلب «تای سز» با موفقیت انجام شد

تای سز که بعد از تامین هزینه های درمانش در ایام شهادت حضرت زهرا (س)، از طرف مادرش «فاطمه» نام گرفته، اکنون هوشیاری خود را به دست آورده و پزشک معالجش، از عمل جراحی صورت گرفته روی قلبش ابراز رضایت کرده و آن را موفقیت آمیز خوانده است.

البته فاطمه تا درمان کامل هنوز راه طولانی در پیش دارد و می‌بایست احتمالا چند نوبت دیگر جراحی شده و سرانجام با مراقبت های پس از جراحی، راه کامل درمان و بازگشت به رشد طبیعی را طی کند.

ستوده عضو شورای خیرین تامین سلامت شهرستان داراب در این باره می‌گوید: با توجه به کاهش هزینه‌های درمان در بیماستان‌های دولتی توسط وزارت بهداشت، امیدواریم با لطف خداوند مراحل دیگر درمان تای سز با موفقیت انجام شود و او سلامتی کامل خود را بدست آورد.

وی با تقدیر از خیرین سراسر کشور و رسانه‌ها می‌افزاید: امیدواریم با کمک مردم نیکوکار ایران هزینه درمان دیگر بیماران شهرستان محروم داراب و کشور تامین شود تا از نعمت سلامتی برخوردار گردند.
اخبار اجتماعی - تابناک