سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پیشنهاد هایی برای زنان که به خوش پوش بودن اهمیت می دهند


حالا كه داریم به روزهای گرم سال نزدیك می‌شویم، حتما شما و فرزندی كه در راه دارید هم به دنبال لباس‌های خنك‌تر و راحت‌تر می‌گردید!



صبح بخیر: حالا كه داریم به روزهای گرم سال نزدیك می‌شویم، حتما شما و فرزندی كه در راه دارید هم به دنبال لباس‌های خنك‌تر و راحت‌تر می‌گردید! این كار ممكن است با توجه به انتخاب‌های محدودتری كه در این دوران دارید و مدل‌ها و سایزهای ویژه‌تری كه می‌توانید استفاده كنید، كار سختی به  نظر برسد، اما ما شما را در این انتخاب تنها نمی‌گذاریم. پیشنهادهای ما را بخوانید تا در روزهای گرمی كه پیش رو دارید، همچنان یك مادر شیك‌پوش و باسلیقه‌ باقی بمانید.





سارافون از آن لباس‌هایی است كه خانم‌های باردار در تمام فصل‌ها مشتری آن هستند، به خصوص سارافون‌های جین كه زیبایی بیشتری هم دارند. اگر طرفدار تیپ‌های اسپرت هستید، می‌توانید این سارافون را كه جنس آن جین نازك و خنك است همراه با یك تی‌شرت آستین كوتاه یا به تنهایی در مهمانی‌های دوستانه بپوشید.





اصلا گرماست و شلوارك پوشیدن! لازم نیست فكر كنید به خاطر شرایط بدنی‌تان دیگر باید با شلوارك‌ خداحافظی كنید چون شلوار‌ك‌های راحت و در رنگ‌‌های متنوع مخصوص این دوران وجود دارد تا مانند گذشته بتوانید در خانه راحت و شاد باشید.





از آنجا كه احتمالا وقت زیادی از دوران بارداری را در خانه سپری می‌كنید، چه چیزی مهم‌تر از لباس‌های راحت برای خانه؟ هنگام انتخاب این لباس‌ها دقت كنید كه گشاد و با جنس‌های نازك و ترجیحا با رنگ‌های روشن باشند. اگر مانند این لباس بند داشته باشند كه بهتر است و با تغییر سایز باز هم می‌توانید از آن‌ها استفاده كنید.





اگر به دامن پوشیدن علاقه دارید، دامن‌های پارچه‌ای را كه سنگین و كلفت نباشند انتخاب كنید تا امكان تحرك را از شما نگیرند. این دامن پارچه‌ای مشكی را می‌توانید با انواع تاپ‌های مجلسی یا اسپرت رنگی ست كرده و در مهمانی‌های دوستانه یا رسمی‌تر شركت كنید.





تاپ و بلوزهای آستین كوتاه هم از همان لباس‌های خانگی هستند كه در این روزها از آن‌ها زیاد استفاده خواهید كرد. بنابراین نكته‌ای كه باید در نظر بگیرید این است كه آن‌ها را از جنس‌های با كیفیت خریداری كنید تا با استفاده مكرر در این دوران و شستن‌های مداوم همچنان سالم بمانند و زود از سكه نیفتند.





این مانتو هم با رنگ روشن و طرح بته‌جقه زیبایی كه روی آن كار شده می‌تواند انتخاب خوبی برای دوران بارداری‌تان باشد. ضمن این كه می‌توانید از آن استفاده دیگری هم بكنید. به این صورت كه آن را با ساق یا جوراب بلند قهوه‌ای پوشیده و از آن به عنوان پیراهن هم استفاده كنید.





یكی از ویژگی‌هایی كه هنگام انتخاب بلوز می‌توانید به آن دقت كنید این است كه قسمت جلوی آن پیلی داشته باشد تا علاوه بر این كه زیبایی بیشتری دارد و اندام‌تان را زیباتر نشان می‌دهد، بدن‌تان هم در آن راحت‌تر قرار بگیرد و فشاری ناشی از تنگ بودن لباس به شكم‌تان وارد نشود.





برای روزهایی كه می‌خواهید در بیرون از خانه فعالیت داشته باشید نیاز به مانتو دارید، آن هم مانتوهای گشاد و خنك و راحت. بهترین انتخابی كه این ویژگی‌ها را داشته باشد پانچویی است كه جنس نرم و سبكی داشته باشد و گشاد باشد تا هرقدر هم وزن اضافه كردید با خیال راحت بتوانید باز هم آن را بپوشید.





این تصور كه باردار شدن مساوی است با از دست دادن بسیاری از عروسی‌ها و مهمانی‌ها تصور نادرستی است. با انواع لباس‌های مجلسی كه برای خانم‌های باردار در فروشگاه‌ها وجود دارد می‌توانید در مهمانی‌ها شركت كرده و خاطره خوشی از این دوران بسازید. مثلا این پیراهن راحت با رنگ‌های شاد و زیبا شما را یك مادر باردار شیك‌پوش و باسلیقه نشان خواهد داد.


ویدیو مرتبط :
اهمیت مسجد (پیشنهاد ویژه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنان خوش پوش هالیوودی روی فرش قرمز +تصاویر



زنان خوش پوش هالیوودی روی فرش قرمز +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از هالیوود نیوز: اخیرا اسامی تعدادی از زنان بازیگر هالیوودی که طی یک پنجاه سال اخیر موفق به کسب عنوان "خوش پوش های هالیوودی روی فرش قرمز"  شده اند منتشر شده است. اسامی آنها به شرح زیر است.

1. ادریس هپ برن - برنده اسکار سال 1954 - او این لباس را هنگام دریافت جایزه اسکار به تن داشت. هپ برن را به عنوان یکی از زیباترین زنان تاریخ هالیوود نام برده اند.
 

زنان خوش پوش هالیوودی,ادریس هپ برن

  2-گریس کلی - برنده اسکار سال 1955 - او که زندگی پر حاشیه و جنجالی داشته است همیشه به الهه های یونانی تشبیه می شد. شاید لباسی که او برای روز مراسم اسکار به تن کرد با الهام از این تشبیهات انتخاب شده بود.

 

زنان خوش پوش هالیوودی,گریس کلی

 

 3. نیکول کیدمن - مراسم اسکار 1997 - او در لباس  مارک " کریستین دیور" خود در آن شب یکی از زیباترین چهره هایی بود که روی فرش قرمز قدم گذاشت.

 

زنان خوش پوش هالیوودی,نیکول کیدمن

 
4. شارون استون - مراسم اسکار 1998 - اگرچه لباس آستین دار و سفید او بیشتر شبیه پیراهن های مردانه به نظر میرسید اما خوش پوشی این بانوی زیبا روی هالیوودی تمام سادگی این انتخاب را تحت الشعاع قرار داد.

زنان خوش پوش هالیوودی,نیکول کیدمن

 

5.کیت بلانشت - مراسم اسکار 1999 - انتخاب بی نظیر طرح و رنگ و مدل ساده زیبای لباسی که انتخاب کرده بود حکایت از حسن سلیقه و خوش پوشی این زیباروی هالیوودی داشت.

 

 زنان خوش پوش هالیوودی,کیت بلانشت

 
6. اسکارلت جوهانسون - فستیوال فیلم ونیز سال 2006 - یک انتخاب ساده از نظر طرح و رنگ که به وسیله آرایش و مدل موی این زن که جذاب ترین زن سال انتخاب شده است تکمیل شده بود.

 

زنان خوش پوش هالیوودی,اسکارلت جوهانسون

 

 7. پنه لوپه کروز - مراسم اسکار سال 2008 - لباس مشکی و زیبای طرح " شانل" او به وی جوانی و زیبایی و همچنین شکوه خاصی بخشیده بود.

 

زنان خوش پوش هالیوودی,پنه لوپه کروز

 
8. آنجلینا جولی - مراسم اسکار 2009 - لباس طرح " الی ساب" به زیبایی قامت این ستاره زیباروی هالیوودی را پوشانده و از او تندیس یک الهه باستانی ساخته بود.

 

زنان خوش پوش هالیوودی,آنجلینا جولی

 

 /پرداد