سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پیشنهاد لباس در شبی که باید بدرخشید


این روزها خیلی از جوانان، به کارهای دستی و هنری روی آورده‌اند. سازندگان هنرهای دستی اغلب آنچنان غرق کار هستند که خودشان را فراموش می‌کنند؛ در حالی که این افراد باید در نمایشگاه آثارشان به اندازه تولیدات‌شان بدرخشند.


مجله زندگی ایده آل: این روزها خیلی از جوانان، به کارهای دستی و هنری روی آورده‌اند و آدم‌ها عادت کرده‌اند در این نمایشگاه‌ها قدم بزنند و محصولاتی را بخرند که مستقیم با خالق و سازنده آن در تماسند. سازندگان هنرهای دستی اغلب آنچنان غرق کار و تولید هستند که خودشان را فراموش می‌کنند؛ در حالی که این افراد باید در نمایشگاه آثارشان به اندازه تولیدات‌شان بدرخشند. ما پیشنهاد ست‌هایی داریم برای کسانی که در انبوه کارهای روزانه خود را فراموش کرده‌اند. اینها ست‌هایی هستند که در کمترین زمان ممکن می‌توانید تهیه کنید .

پانچوپوش

1. برای روزهای زمستانی یکی از بهترین انتخاب‌ها، ترکیب رنگ زرشکی و مشکی است. این 2 رنگ یک ست جذاب زمستانی محسوب می‌شود. در کمد اغلب ما تن‌پوش زمستانی مشکی پیدا می‌شود و فقط با داشتن یک شال گرم زمستانی می‌توانیم این ست زیبا و چشمگیر را بسازیم چون پیشنهاد ما برای این ست پانچو با یقه اسکی است، پیشنهاد می‌کنیم از شال استفاده کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید و در زمان کوتاهی خسته نشوید اما برای تن‌پوش‌های ساده می‌توانید از روسری‌های پشمی بزرگ که امسال باب شده‌، استفاده کنید.

2. بد نیست برای شرکت در چنین مراسم سرنوشت‌سازی، به جای پالتو و بارانی‌های مرسوم در بازار از پانچو استفاده کنید؛ یک تن‌پوش زمستانی فانتزی که برای متفاوت‌کردن تیپ شما بهترین انتخاب است. پانچوهای زمستانی یا با پارچه‌های پشمی تهیه می‌شوند یا بافت هستند که هر دو انتخاب خوبی است؛ فقط اگر اضافه وزن دارید، از پانچوهای خفاشی استفاده نکنید چون شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. استفاده از این مدل پانچو راحت است و به همین دلیل کاربرد زیادی دارد؛ هم در چنین مراسمی و هم در سایر موقعیت‌ها به کارتان می‌آید.



3. برای شرکت در چنین مراسمی، بهتراست از لباس یکدست مشکی استفاده نکنید چون یک ست كاملا مشکی، غم و غصه را القاء می‌کند. برای چنین ستی با روسری زرشکی، شلوار چهارخانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم که  از خانواده رنگ قرمز در آن استفاده شده باشد. استفاده از شلوار چهارخانه پشمی با برش فیت، به روز بودن شما در لباس پوشیدن را نشان می‌دهد.

4. ترکیب کلی این ست باعث می‌شود شما کوتاه‌تر از قد واقعی خود به نظر برسید، به همین دلیل بهتر است از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید؛ از سوی دیگر این ست نیمه رسمی و متمایل به اسپرت است، به همین دلیل کفش پاشنه‌دار، انتخاب سنجیده‌ای نیست و کفش‌های لژدار انتخاب هوشمندانه‌تری است. در انتخاب کفش به فصل هم دقت کنید؛ هنوز برای استفاده از چکمه زود است اما یک کفش رویه بلند بهترین انتخاب شما خواهد بود که به تیپ‌تان جلوه و زیبایی می‌دهد.

5. چیزی که به ست شما جلوه می‌دهد اضافه کردن یک گردنبند بلند است که روی پانچو خودتان اضافه کنید. حضور چنین گردنبندی، خوش‌سلیقگی و دقت نظر شما در لباس پوشیدن را نشان می‌دهد. مدل‌های مختلف گردنبندهای بلند در بازار موجود است. برای چنین ستی یک رشته زنجیر بلند با سنگ‌های رنگی انتخاب خوبی است. برای ست‌های ساده‌تر می‌توانید از زنجیرهای چند رشته‌ای استفاده کنید.

6. در چنین مراسمی، همراه داشتن یک کیف بزرگ دست و پاگیر و آزاردهنده خواهد بود  به همین دلیل بهتر است از یک کیف کوچک دستی استفاده کنید. از اینکه کیفی با سبک و سیاق قدیمی به شما پیشنهاد می‌کنیم تعجب نکنید، 2 دلیل اساسی داریم؛ یکی رواج دوباره این کیف‌ها و دیگری متفاوت و خاص کردن تیپ شماست.


این بانوی آراسته

1. اولین انتخابی که برای پوشش سر این ست به نظر هر کسی می‌رسد، یک روسری آبی است اما برای متفاوت کردن تیپ خودتان باید به گزینه‌های بعدی فکر کنید و تسلیم اولین انتخاب نشوید. برای این ست ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، از ترکیب کرم قهوه‌ای با آبی استفاده کنید، به همین دلیل یک شال کرم رنگ بهترین انتخاب شما خواهد بود.

2. اگر به جای تیپ‌های اسپرت و فانتزی، یک ست کلاسیک را ترجیح می‌دهید، سراغ یکی از پالتوهای نازکی بروید که امسال بازار گرمی پیدا کرده‌اند. پالتوهای امسال از پارچه‌های چهارخانه نازک دوخته می‌شود و به جای مدل‌های کتی که این چند سال مرسوم بودند، برشی آزاد و گشاد دارند. این مدل پارچه‌ها را مامان‌ها به خوبی به یاد می‌آورند چون در روزهای جوانی آنها محبوب و پرطرفدار بوده است. این پارچه‌های پشمی چهارخانه، هم سبک هستند و هم تنوع چشمگیری دارند. از میان رنگ‌ها و نقش‌های متوع این پارچه‌ها سراغ نمونه کمیاب و خاص‌تر آن بروید. سلیقه خاص با انتخاب‌های غیرمتعارف به وجود می‌آید.



3. این چهارخانه سفید و آبی را با شلوار جین ست کنید؛ یک شلوار جین با برش کلاسیک. با این روش کلاسیک بودن سلیقه خودتان را کاملا نشان می‌دهید؛ از طرف دیگر، این ست را از رسمی بودن خارج می‌کنید و حال و هوای خاصی به آن می‌دهید. هر رنگ شلوار جین با این چهارخانه هماهنگی دارد ولی باز هم بهترین انتخاب شلوار جین به رنگ آبی کلاسیک است.

4. به شما پیشنهاد کردیم، این ست آبی رنگ را با کفش قهوه‌ای ست کنید. قهوه‌ای تیره یا روشن، هر 2 انتخاب خوبی برای این ست است ولی مهم‌ترین نکته، انتخاب کفش چرمی است چون چرم هم هویتی کلاسیک دارد. برای این فصل نیم‌چکمه خوش سلیقگی شما را نشان می‌دهد. سعی کنید نیم‌چکمه پاشنه‌دار انتخاب کنید تا شما را بلندتر نشان دهد چون بلند قامتی و کشیدگی در آراسته و فاخر نشان دادن شما نقش مهمی دارد.

5. برای کامل‌کردن این ست، احتیاج به یک کیف قهوه‌ای چرم دارید. دست‌تان برای این انتخاب باز است و کیف‌های چرم در مدل‌های مختلف با این ست هماهنگی دارد ولی ما به شما یک کیف دستی کوچک توصیه می‌کنیم. ترجیحا کیفی که بند کوچکی داشته باشد تا حمل آن برای شما آسان باشد و به راحتی بتوانید ساعات طولانی به همراه داشته باشید. چرم بافت‌دار و چروک این کیف یکی از دلایل زیبایی و چشمگیر بودن آن است.

6. در انتخاب زیورآلاتی که تیپ شما را آراسته‌تر و چشمگیرتر کند، سراغ یک آویز کلاسیک بروید. یکی از آن آویزهایی که از مادرها و مادربزرگ‌‌ها به شما رسیده است. اگر چنین یادگاری در اختیار دارید، یک تکه سنگ با قاب و زنجیر بلند انتخاب خوبی است؛ فقط دقت کنید سراغ سنگ‌های رنگی مدرن نروید.


ویدیو مرتبط :
سه پیشنهاد خاص برای انتخاب لباس مردانه در پاییز 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباس های رنگ سال به پیشنهاد مجله Elle



مدل لباس رنگ سال ,لباس های سبز مجله Elle
گلچینی از بهترین لباس، کیف،کفش و ... به رنگ سال 2013


رنگ امسال رنگ سبز زمردی است. در اینجا گلچینی از بهترین لباس ها به رنگ سبز را برای شما گردآوری کرده ایم.
این لباس ها پیشنهاد مجله Elle است و با توجه به رنگی که دارد متناسب با فصل بهار و تابستان می باشد.


لباس های رنگ سال مجله Elle

مدل لباس رنگ سال ,لباس های سبز مجله Elle
لباس های رنگ سال مجله Elle

مدل لباس رنگ سال ,لباس های سبز مجله Elle
لباس های رنگ سال مجله Elle

مدل لباس رنگ سال ,لباس های سبز مجله Elle
لباس های رنگ سال مجله Elle

مدل لباس رنگ سال ,لباس های سبز مجله Elle
لباس های رنگ سال مجله Elle

مدل لباس رنگ سال ,لباس های سبز مجله Elle
لباس های رنگ سال مجله Elle

مدل لباس رنگ سال ,لباس های سبز مجله Elle
لباس های رنگ سال مجله Elle

مدل لباس رنگ سال ,لباس های سبز مجله Elle

منبع : seemorgh.com