سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پیشنهاد برای طرفداران پوتین‌ های اسكیمویی!


این هم یك پیشنهاد برای طرفداران پوتین‌های اسكیمویی! آگ‌ها فارغ از همه اتفاق‌های تازه در دنیای نیم‌بوت‌ها همچنان در مسیر خاص خودش قدم برمی‌دارد و این روزها همچنان‌ تر و تازه و محبوب ‌ هستند.


مجله زندگی ایده آل:

-این هم یك پیشنهاد برای طرفداران پوتین‌های اسكیمویی! آگ‌ها فارغ از همه اتفاق‌های تازه در دنیای نیم‌بوت‌ها همچنان در مسیر خاص خودش قدم برمی‌دارد و این روزها همچنان‌ تر و تازه و محبوب ‌ هستند.

نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


- در سالی كه عینك‌های آفتابی گربه‌ای رایج شده‌اند، این عینك انتخاب زیبایی است. ویژگی طرحدار و رنگدار بودن این عینك‌ها نمی‌توان نادیده گرفت.

نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


- بافت این بالاپوش دانه درشت، شل و یقه آن رهاست. این بافت، كلاه‌دار و مناسب دخترهای جوان با تیپ‌های كاملا اسپرت است. این بافت با شلوارهای كتان، جین و... هماهنگی دارد.

نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


- این دستبند تركیبی است از انواع سنگ‌های رنگی و شاد، بدون شك شما هم با ما هم عقیده‌اید كه این دستبند یك مدل كاملا اسپرت و فانتزی است. این مدل به خانم‌هایی كه اكسسوری دوست دارند، توصیه می‌شود چون این سنگ‌های رنگی در دستان شما می‌درخشند.

نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


- این شال با لباس‌های مشكی و سفید هماهنگ است و با لباس‌هایی هم كه جنس پارچه آنها شبیه كنف و گونی است بسیار زیبا می‌شود. این شال هم اسپرت است و هم می‌تواند با لباس‌های رسمی هماهنگ شود و به لباس‌های شما جلوه تازه‌ای می‌دهد.

نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


-اول از همه بگوییم وقتی پاییز و زمستان از راه می رسد باید قید شلوارهای پارچه ای را بزنید و سراغ شلوارهای جین با رنگ های تیره تر بروید این شلوار جین فیت کات از آن مدل های خاصی است که طرفداران خاص خود را دارد و مناسب خانم هایی است که به دنبال شیک پوشی هستند.

نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


- در میان زیورآلات‌تان به یك جفت گوشواره اسپرت هم فكر كنید. اگر به طرح‌های سنتی و به‌خصوص رنگ آبی فیروزه‌ای علاقه دارید، می‌توانید به انتخاب این گوشواره‌ها فكر كنید. این گوشواره به شما اجازه می‌دهد برای تركیب آن با گردنبند یا حتی انگشترهای آبی حساب كنید.

نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


- اولین ویژگی نیم‌بوت‌های جدید امسال لژ آنهاست كه از آنها نمونه‌ای متفاوت و جدید می‌سازد. لژ ظریف این كفش‌ها باعث شده این مدل در عین حال كه به‌روز است كاملا راحت و كاربردی باشد و مناسب برای استفاده روزمره.


نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


- این پالتو یك پالتوی كلاسیك است كه در ‌مهمانی‌های رسمی می‌توانید از آن استفاده كنید. طراحی بسیار زیبای این پالتو، ظاهرتان را شیك می‌كند. انتهای این پالتوی خوشرنگ چین ظریفی دارد و می‌توانید در روزهای زیبای پاییزی كه هوا بارانی است، استفاده كنید.

نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


- یك نمونه از كیف‌هایی كه امسال در مجموعه طراحان دیده می‌شود، كیف‌های بزرگ هستند با دسته‌های كوتاه. این كیف‌ها، امسال محبوبیت زیادی دارند؛ البته این مدل همیشه محبوب بوده و همچنان پرطرفدار است.

نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


- چشمگیرترین ویژگی مدل‌های پاییز و زمستان در میان طراحان مختلف، استفاده از بافت‌های آزاد و گشاد است كه بازار پررونقی پیدا كرده‌اند. ویژگی این بلوزها، مناسب بودن آن برای تمام افراد، چه چاق و چه لاغر است كه انتخاب هوشمندانه‌ای برای دورهمی‌های دوستانه در پاییز هستند.

نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


- این كت چرم با زیپ بغل و بندی كه در پایین بسته می‌شود، از آن مدل‌های متفاوت و خاصی است كه طرفداران خاص خود را دارد و مناسب خانم‌هایی است كه به‌دنبال شیك‌پوشی هستند. این كت زیبا در قسمت كمر تنگ می‌شود و مدل اسلیم فیت دارد.

نگاهی به دلبرانه‌های زمستانی كه درخشش شما را تضمین می‌كند


ویدیو مرتبط :
جشن و شادمانی طرفداران پوتین پس از پیروزی در انتخابات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد جدید اردوغان به ولادیمیر پوتین درباره سوریه



با وجود تنش بین ترکیه و روسیه مطرح شد

پیشنهاد جدید اردوغان به ولادیمیر پوتین درباره سوریه

درخواست اخیر ترکیه از «ناتو» برای استقرار موشک های «پاتریوت» در مرز این کشور با سوریه و موافقت ناتو با این درخواست، بعد جدیدی را به تنش های منطقه ای مرتبط با بحران سوریه افزوده است. در این میان،اردوغان پیشنهاد جدیدی درباره سوریه به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ارائه کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

درخواست اخیر ترکیه از «ناتو» برای استقرار موشک های «پاتریوت» در مرز این کشور با سوریه و موافقت ناتو با این درخواست، بعد جدیدی را به تنش های منطقه ای مرتبط با بحران سوریه افزوده است. در این میان، واکنش روسیه به این ماجرا نشان می دهد که انتظار وقوع دور جدیدی از تنش ها میان مسکو و آنکارا به هیچ وجه دور از ذهن نیست. 

به گزارش «تابناک»، درخواست ترکیه برای استقرار موشک های «پاتریوت» ناتو در مرز این کشور با سوریه، بار دیگر روابط آنکارا با مسکو را پیچیده کرده است. با این حال، به نظر می رسد با وجود مخالفت صریح روسیه، ترکیه قصدی برای بازگشت از تصمیم خود ندارد.

با این حال، روزنامه «ملیت» ترکیه با انتشار مطلبی در این زمینه می نویسد از آنجا که واکنش روسیه برای مقامات ترکیه قابل پیش بینی بوده، آن ها وارد جنگ لفظی با مسکو نشده و تنها به تأکید بر اینکه هدف آن ها از استقرار موشک ها صرفاً دفاعی است، بسنده کرده اند.

به نوشته این روزنامه، مقامات آنکارا معتقدند واکنش روسیه به استقرار موشک های پاتریوت، مشابه واکنش پیشین این کشور به رادار سامانه موشکی ناتو در «کوره جیک» است. اما در شرایطی که قرار است ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در ماه دسامبر به ترکیه سفر کند، هیچ یک از دولتمردان ترکیه خواستار ایجاد تنش در روابط با مسکو نیست.

آنکارا که به شدت مایل به ارتقای روابط اقتصادی و راهبردی خود با روسیه است، هنوز اعتقاد دارد می توان روسیه را به پذیرش یک فرایند گذار به منظور کنار رفتن بشار اسد در سوریه متقاعد کرد. رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه قصد دارد موضوع یک «تغییر مدیریت شده در سوریه بدون اسد» را با پوتین مطرح نماید.

بر همین اساس، مقامات ترکیه صرفاً بر قابلیت دفاعی موشک های ناتو تأکید کرده و اظهار می دارند این موشک ها می تواند در مقابل حملات احتمالی از سوی سوریه، از آن ها محافظت کند. از سوی دیگر، مخالفت های شدید روسیه، آن ها را به این فکر انداخته که به جای موشک های ناتو، خود به ساخت و استقرار یک سامانه دفاع موشکی در کشورشان اقدام کنند.

با این حال، آن گونه که مشخص است، موضوع موشک های «پاتریوت» زمینه جدیدی را برای تقابل روسیه و ترکیه در منطقه فراهم کرده است. در آخرین مورد پیش از این، فرود اجباری یک هواپیمای روسی در آنکارا و بازرسی آن، آنچنان خشم مقامات مسکو را برانگیخت که ولادیمیر پوتین، سفر خود به ترکیه را به سبب آن به تأخیر انداخت.

اما آنچه این بار می تواند حتی به ماجرا ابعاد تقابلی بیشتری ببخشد این است که مخالفت روسیه با استقرار موشک های ناتو، صرفاً به سبب حمایت این کشور از سوریه نیست؛ بلکه مسکو از دیرباز گسترش ناتو به سمت شرق را به منزله تهدیدی جدی علیه امنیت خود تلقی کرده و به شدت با هر نشانه ای از این امر مخالفت کرده است.

در حقیقت، روس ها اوضاع کنونی را نه صرفاً در قالب تقابل ترکیه با سوریه، بلکه در چارچوب گسترده تر تقابل غرب با خود نگریسته و مورد ارزیابی قرار می دهند. بر این اساس، مشخص نیست ترکیه تا چه حد توانست آن گونه که مایل است، روسیه را به بی خطر بودن این سامانه موشکی متقاعد کند./تابناک