سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پیراهن روزهای اضافه وزن


برای خانم‌ها هیچ‌چیزی به اندازه یك لباس پوشیده اما راحت مناسب نیست. پیشنهادهایی كه در این صفحات می‌خوانید پیراهن‌هایی با سایز بزرگ هستند كه علاوه بر پوشیدگی، خنك بودن هم جزو امتیازات‌شان محسوب می‌شود. خوب است در این فصل گرم سری هم به این مدل‌ها بزنید.


هیچ‌چیزی به اندازه یك لباس پوشیده اما راحت برای خانم‌ها مناسب نیست. پیشنهادهایی كه در این صفحات می‌خوانید پیراهن‌هایی با سایز بزرگ هستند كه علاوه بر پوشیدگی، خنك بودن هم جزو امتیازات‌شان محسوب می‌شود. خوب است در این فصل گرم سری هم به این مدل‌ها بزنید.




  راه راه‌های عمودی این مدل، چاق بودن را مخفی می‌كند. رنگ‌های شاد پیراهن این تصویر برای آن‌هایی كه با رنگ‌ها میانه خوبی دارند مناسب است.





  مشكی و سفید در كنار هم مدلی رسمی را به‌وجود آورده‌اند. طرح روی این پیراهن برای افراد میانسال مناسب است. می‌توانید با یك دامن یا شلوار مشكی هماهنگ كنید.





  مشكی رنگ مسلط این پیراهن است و راه راه‌های عمودی هم به كمكش آمده‌اند تا این لباس برای سایز بزرگ‌ها مناسب باشد. این پیراهن را در مراسم رسمی با دامن مشكی بپوشید و در مهمانی‌های معمولی با جین آبی تیره.





  مشكی رنگی است كه به راحتی چاقی افراد را پنهان می‌كند. گل‌های ریز به كار رفته روی پارچه این مدل آن را از خشك بودن درآورده و به مدلی زیبا تبدیل كرده است.





  رنگ قهوه‌ای از آن رنگ‌هایی است كه هم به پوست‌های روشن می‌آید و هم به گندمگون ها. این پیراهن جنس خنكی دارد و برای فصل تابستان مناسب است. خانم‌های جوان این مدل را از دست ندهند.





  تركیب سفید و رنگ‌های به كار رفته در این پیراهن این مدل را برای خانم‌هایی با روحیه‌های آرام مناسب می‌كند. اگر شكم دارید یا چاق هستید از شلوار سفید در كنار این مدل استفاده نكنید و برعكس به سراغ جین تیره بروید.





  این كت را در مهمانی‌های رسمی‌تر به تن كنید. دامن یا شلواری همرنگ خودش برای تكمیل یك ظاهر زیبا و آراسته مناسب خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
اضافه وزن دارید ؟! حتما ببینید ! ( روانشناسی کاهش وزن )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اضافه وزن حیوانی!


حیوانات چاق را دیده اید؟!

تصاویر جالب و دیدنی از حیوانات چاق