سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پیاز گل سنبل برای عید در گلدان



 

 

پیاز گل سنبل برای عید در گلدان

 

 

بهار فصل مناسبی هست که پیاز گل از گلفروشی خریداری بشود و در روی میز آشپزخانه و هر گوشه ای از منزل گداشته بشود . کاقیست کمی سنگهای شیشه ای تزئینی هم همزمان بخرید. خیلی گلدان قشنگی میشود باور کنید و یا میتوانید پیاز گل سنبل در آن گذاشته و سفره هفت سین را مزین کنید.. سبز باشید.

 

 


ویدیو مرتبط :
آشنایی و راهنمای کشت و کار گل سنبل و پیاز آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با این گل کاری اقتصادی دولت، شب عید چه خواهد شد؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با این گل کاری اقتصادی دولت، شب عید چه خواهد شد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  : بازتاب نوشت:

در فاصله سه ماه مانده تا پایان سال، وضعیت مالی دولت به طرز بی سابقه ای دچار هرج و مرج و اختلال است.

در حالی که قیمت نفت هم اکنون بالاتر از 120 دلار است و بخش عمده دلارها را دولت به قیمت مبادله ای یعنی 2500 تومان به فروش می رساند، باز هم بخش عمده ای از بودجه دستگاه های مختلف پرداخت نشده است.

این عدم پرداخت بودجه که از بهزیستی تا وزارت نیرو ، دستگاه های فرهنگی و دانشگاه ها را در بر می گیرد، موجب شده است تا عملا بخش عمده فعالیتهای عمرانی و فرهنگی کشور با اختلال مواجه شود، اما دولت بدون توجه به این واقعیتها، هم خود را به منافع شخصی و اقدامات تبلیغاتی معطوف کرده است.

واردات خودروهای لوکس، تخصیص اعتبارات غیرضروری همایشها و برنامه های تبلیغاتی، وعده های بدون پشتوانه و تصمیماتی نظیر افزایش یارانه های نقدی، کلکسیونی از بی تدبیری دولت را در شرایط دشوار تحریم فراهم کرده است.

این در شرایطی است که با توجه به آن که دولت نقت را عملا در مرکز مبادلات دو برابر رقم 1226 تومانی مندرج در بودجه می فروشد، حتی با نصف شدن فروش نفت به دلیل تحریم، نباید مشکل خاصی در تامین منابع مالی دولت به وجود آید .

در این شرایط اظهاراتی نظیر سخن اخیر احمدی نژاد مبنی بر اینکه: بعضی ها در داخل نمی خواهند پرونده هسته ای حل شود، نشان می دهد اختلال در وضعیت کشور برای نشان دادن نتیجه عدم بازگذاشتن دست احمدی نژاد برای رابطه با آمریکا، چه پیامدهایی خواهد داشت.

از این رو به نظر می رسد همان گونه که بسیاری از چهره ها و مقامات تاکنون گفته اند، همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریمها نیست و بخش بزرگی از آن به دلیل سوء مدیریت سهوی یا عمدی دولت است.

حال در این شرایط سوال اینجاست که با توجه به نزدیک بودن ایام آخر سال و لزوم تزریق نقدینگی و اعتبارات بسیار بیشتری از سایر ایام سال، وضعیت چه خواهد شد.

آیا این اعتبارات و طلبهای دستگاه ها و کارکنان پرداخت می شود و یا آنکه وضعیت حاد مالی فعلی تداوم می یابد؟

آیا بودجه مورد نیاز دولت در شب عید از طریق قانونی تامین می گردد یا همانند اجرای طرح یارانه ها با استقراض از بانک مرکزی که آثار تورمی سنگین دارد تامین می شود؟/انتخاب