سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پودر آرایشی برای چه فردی مناسب است؟



پودرها تقریبا فاقد چربی و خشک هستند. لذا مصرف آنها برای افرادی که پوست خشک دارند مناسب نیست، مگر اینکه پیش از مالیدن پودر سطح پوست خود را با یک کرم بپوشانند.

 

اما پودرها به سبب خشک بودن خود موجب کاهش اثرات محیطی از قبیل تغییرات دما، تابش آفتاب و باد بر روی پوست میشوند و از آن محافظت میکنند. مصرف پودر مناسب در نواحی غرق سوز شده میتواند مفید باشد چون پودر عرق را جذب میکند و مانع تاثیر سو آن بر روی پوست میشود.

 

پودرآرایشی

 

مصرف بیش از اندازه هیچگونه مواد آرایشی برای پوست مفید نیست. حتی داروهای پوستی هم فاقد عوارض جانبی نیستند. بنابراین باید مصرف مواد آرایشی و دارویی کم و در حد لزوم باشد. یکی از عوارض این مواد پیری زودرس و ایجاد چین و چروک است.

 

عارضه دیگر تغییر رنگ پوست است که میتواند منتشر و یا به صورت لکه ای باشد. ولی شایع ترین عارضه مواد آرایشی و دارویی در پوست، تحریک و حساسیت پوستی است.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
پکیچ آرایشی مردان با قیمت مناسب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرایشی مناسب درمجالس عزا



 

 

شاید با خواندن این تیتر برای خیلی ها این سوال پیش بیاد که آیا مجلس عزا هم نیاز به آرایش داره و آیا در مجالسی این چنین جایز است که با آرایش وارد شد؟ جواب این سوال قطعا خیر است اما از آنجایی که متاسفانه چند صباحی است در جامعه ی ما به نام تمیزی و مرتب بودن و کلماتی از این قبیل، مجوزی برای آرایش آن هم از نوعی که واقعا در خور آن مکان و جای خاص نیست یافت شده ، بر آن شد یم که در این باره و در مورد چگونگی و نحوه ی این نوع آرایشها مطلبی ارائه دهیم تا راهکاری مناسب و در خور و شایسته ی خانمهایی باشد که دوست دارند همیشه و درهمه جا آرایش داشته باشند :

 

آرایش

 

1- شانه زدن ابروها به سمت بالا که می تواند با ژل ابروی بی رنگ هم همراه باشد:

 

2- زدن ضد آفتاب رنگی به جای کرم پودر و پنکیک :

 

3- فرمژه ی مژه ها بدون ریمل و یا گاهی تنها یکی دوبار زدن برس ریمل از نوع ضد آب بر روی مژه ها آن هم تنها مژه های بالا :

 

4- با یک مداد قهوه ای هاله ای کمرنگ در پشت و زیر چشمها کشیده و با انگشت خود آن را کمی پخش و محو کنید:

 

آرایش

 

5- آرایشی که مناسب مجالس ختم و عزاست نیاز به هیچ نوع سایه ای حتی مات و کمرنگ ندارد چون زدن سایه تمام آرایش و میکاپ شما را هر چند کم به چشم خواهد آورد:

 

6-بهتر است از رژ لب بخصوص از نوع براق استفاده نشود و به جای آن تنها با یک مداد لب همرنگ لب یعنی مدادی به رنگ بژ یا رنگ پوست، کرم و خردلی رنگ، خط لبی کشیده و همان مداد را بر روی کل لب نیز کشید تا لبها علاوه بر فرم گرفتن و زیبا تر شدن حالت آرایشی مشخص و واضحی به خود نگیرند:

 

7- رژ گونه حتی کمرنگ تمام آرایش چهره ی شما را بر ملا می سازد، پس توصیه می شود از رژ گونه نیز درمراسم عزاداری و مجالس ختم استفاده نشود تا آرایش شما به همان حالت ملیح و ملایم باقی بماند .


« زیبا احترام بگذاریم تا به زیبایی احترام ببینیم »