سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پنج گلفروشی با امکان سفارش تلفنی


بعضی هایشان هزینه سفارش را در محل می گیرند اما اگر پای غافلگیری در میان است، امکان پرداخت اینترنتی هم وجود دارد.





روزنامه هفت  صبح:
بعضی ها هنوز ترجیح می دهند خودشان شخصا دسته گل را انتخاب کنند اما وقتی قرار است برای یک مراسم ترحیم دسته گل بفرستید، مسئله سلیقه دیگر چندان مطرح نیست. شاید به همین خاطر بعضی از فروشگاه های بزرگ دست به کار شده اند و به صورت تلفنی سفارش می پذیرند.

آنها دسته گل شما را در جایی که می خواهید تحویل می دهند و تمهیدات خاصی برای دریافت هزینه آن دارند. مثلا می توانید هزینه را کارت به کارت کنید یا به صورت اینترنتی بپردازید. پرداخت در محل هم گزینه بدی نیست مگر اینکه قرار باشد دسته گل یک غافلگیری باشد.

پنج گلفروشی با امکان سفارش تلفنی

محدوده خیابان کارگر


این گل فروشی در محدوده پرترددی قرار دارد و دسترسی به آن مشکل خواهد بود. برای سفارش غیرحضوری می توانید به وب سایت فروشگاه سر بزنید و از بین تاج گل، سبد گل یا دسته گل ها دست به انتخاب بزنید. به علاوه حتی تک شاخه گل را هم می توانید غیرحضوری سفارش بدهید. حداقل دو ساعت بعد از ثبت سفارش می توانید گل انتخاباتی تان را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. هزینه حمل و نقل به تمام نقاط تهران 15 هزار تومان است و نسبت به اندازه سفارش یا مسافت محاسبه نمی شود.

محدوده خیابان آیت الله کاشانی

آخر هفته ها و مناسبت های خاص حتی سفارش حضوری هم برایتان زمانبر خواهد بود. این گلفروشی به تزیین ماشین عروس و دسته گل های عروس و نامزدی معروف است اما بسیاری از مشتریان این گلفروشی ترجیح می دهند برای سفارش تا غرب تهران نروند و تزیین سفارش را به خود گلفروشی بسپارند.

برای سفارش غیرحضوری وب سایتی در اختیارتان نیست و فقط می توانید تلفنی سفارش بدهید. هزینه حمل و نقل سفارش بسته به اندازه سفارش با وانت یا ماشین سواری و براساس مسافتی که باید طی شود محاسبه خواهد شد. پس سفارش تک شاخه گل یا دسته گل کوچک از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. هزینه سفارش را می توانید بعد از تحویل گرفتن سفارش و در صورت مورد قبول بودن آن پرداخت کنید.

پنج گلفروشی با امکان سفارش تلفنی

محدوده بلوار آفریقا

فقط سفارشات داخل شهر تهران را قبول می کند اما سفارشات را حداکثر دو ساعته آماده می کند و به هر نقطه ای از تهران تنها با هزینه ثابت 15 هزار تومان حمل می کند. می توانید سبد گل کوچک یا حتی تک شاخه گل را هم غیرحضوری سفارش بدهید و در ساعتی که خودتان تعیین می کنید تحویل بگیرید. هزینه سفارش را باید قبل از ساخت آن پرداخت کنید. برای انتخاب وب سایتی وجود ندارتد که بتوانید مدل های سبد، تاج یا دسته گل را بررسی کنید، تنها می توانید هزینه مورد نظرتان را اعلام کنید و سفارش را به سلیقه گلفروشی تحویل بگیرید.

محدوده مجتمع گلستان

از آنجا که این گلفروشی داخل محدوده مجتمع گلستان قرار دارد بیشتر مشتریان محلی سراغ خرید حضوری از آن می روند اما به خاطر سبک خاص خود در ارسال سفارشات، مشتریان غیرحضوری زیادی را جذب خود کرده است.

از این گلفروشی نه تنها برای تمام شهرهای ایران، بلکه برای خارج از کشور هم می توانید سفارش گل بدهید. به علاوه دو وب سایت جداگانه دارد که از یکی فقط با کارت های بانکی و اعتباری خارج از کشور می توانید سفارش بدهید. از طریق وب سایت دیگر می توانید سفارش تان را ثبت و همانجا از طریق کارت های عضو شتاب، هزینه را پرداخت کنید.

هزینه حمل و نقل بسته به مسافت طی شده محاسبه می شود. به علاوه برای پرداخت نقدی در زمان تحویل می توانید با پول نقد یا از طریق دستگاه پوز سیار هزینه را پرداخت کنید. سفارشات تنها بین ساعت 8 صبح تا 10 شب حمل و تحویل داده می شوند.

پنج گلفروشی با امکان سفارش تلفنی

محدوده خیابان ظفر

بیشتر مشتریان غیرحضوری اش هم محلی هستند. اگر ساکن مناطق اطراف خیابان ظفر باشید سفارش تان را رایگان تحویل می گیرید اما اگر ساکن سایر مناطق باشید، هزینه حمل و نقل سفارش بسته به مسافت و ابعاد آن محاسبه می شود.

شرط ثبت سفارش این گلفروشی پرداخت اینترنتی هزینه سفارش است. اول باید تلفنی سفارش را مشخص کنید، مبلغ را کارت به کارت کنید و بعد سفارش برایتان ساخته و آماده می شود.

می توانید تلفنی مشاوره انتخاب گل هم بگیرید. مثلا فروشنده به شما خواهد گفت برای مجلس خواستگاری، عروسی، تبریک تولد یا مجلس ترحیم کدام یک از مدل های تاج، سبد یا دسته گل مناسب است و با هزینه ای که در نظر گرفته اید کدام گزینه برایتان به صرفه می شود.


ویدیو مرتبط :
امکان شکایت تلفنی از تخلفات بانک ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفارش تلفنی قلیان ممنوع شد



اخبار,اخباراجتماعی,عوارض مصرف قلیان


اخباراجتماعی - سفارش تلفنی قلیان ممنوع شد

مصرف کنندگان قلیان در هر وعده مصرف 50 تا 200 پک می زنند که هر پک حاوی 15/0 تا یک لیتر دود بوده و هر فرد مصرف کننده قلیان در هر وعده معادل 100 نخ یا بیشتر سیگار مصرف می کند.

مسوول دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات با تاکید براینکه هر گونه استعمال و عرضه مواد دخانی در اماکن عمومی ممنوع است، افزود: سفارش قلیان های تلفنی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و آن را پیگیری خواهیم کرد.
 
«خدیجه محصلی» در گفت وگو با ایرنا افزود: در باره عرضه قلیان در اماکن عمومی و همچنین عرضه قلیان بصورت تلفنی، با سازمان های مربوط و ذیصلاح، مکاتباتی را انجام خواهیم داد و بطور جدی پیگیر آن هستیم.
 
وی درمورد مطالب برخی نشریات مبنی بر استفاده از مسکرات به جای آب در قلیان نیز خاطرنشان کرد: این ادعا باید ثابت شود و در صورت اثبات، برخوردهای قاطعانه ای با آن صورت خواهد گرفت.
 
مسوول دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات در زمینه مواد دخانی، آن را با سامانه شکایات وزارت بهداشت به شماره تلفن 1490 در میان بگذارند تا پیگیری شود.
 
محصلی تاکید کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیگیر اجرای قانون جامع دخانیات است.
 
به گزارش ایرنا، طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت، مصرف قلیان در کشور رو به افزایش بوده و مصرف گهگاهی قلیان در زنان و بویژه در سنین پایین تر نیز در حال افزایش است.
 
بسیاری از کارشناسان از قلیان به عنوان دروازه مصرف سیگار و اعتیاد نام می برند چنانکه طبق اعلام مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت، اغلب مصرف کنندگان قلیان، سیگار هم مصرف می کنند.
 
مصرف کنندگان قلیان در هر وعده مصرف 50 تا 200 پک می زنند که هر پک حاوی 15/0 تا یک لیتر دود بوده و هر فرد مصرف کننده قلیان در هر وعده معادل 100 نخ یا بیشتر سیگار مصرف می کند.
 
قلیان عامل و تشدید کننده بسیاری ار بیماری ها مانند دیابت و فشارخون بالا است زیرا دود منتشر شده از قلیان، حاوی مقادیر فراوانی مواد سمی است و نیکوتین حاصل از دود آن نیز همانند سایر مواد دخانی اعتیاد آور است.
 اخبار اجتماعی -  ایرنا