سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پلوپز مناسب انتخاب کنید



 

 

 

پلوپز

 

 

هنگام خرید لوازم برقی منزل علاوه بر توجه به قیمت و ظاهر آن، برچسب مصرف انرژی را از یاد نبرید.

 

پلوپزهای خانگی جزو وسایلی است که خانم های خانه دار علاقه دارند در منزل داشته باشند تا اگر مهمان سرزده ای داشتند در پخت و پز سریع به آن ها کمک کند. هنگام خرید پلوپز ظرفیت مناسب آن را با اعضای خانواده در نظر داشته باشید.

 

پلوپز را باید تمیز نگه دارید در غیر این صورت مصرف برق آن زیاد و عمرش کم می شود. از پلوپزهای دارای نشان استاندارد استفاده کنید. تا حد امکان از ظرفیت کامل پلوپز استفاده کنید.

 

پلوپز را در ساعات پیک مصرف برق به کار نبرید.


منبع:aftab.ir


ویدیو مرتبط :
انتخاب کفش مناسب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب پیراهن ماکسی مناسب



 

 

 

پیراهن ماکسی

 

 

یک پیراهن ماکسی مدل بسیار خوبی برای قفسه بهار و تابستان است و تقریبا برای هر اندامی مناسب و عالی است. پیراهن های ماکسی در هردو اندازه بلند و کوتاه موجود است و برخی از آنها با حجم و پارچه بیشتری نسبت به بقیه تهیه می شود. در اینجا نکاتی را برای انتخاب درست پیراهن ماکسی که برای اندام شما متناسب باشد، بیان می کنیم.

 

 

انتخاب پیراهن ماکسی مناسب


۱- اگر اندام بزرگی دارید، پیراهن ماکسی انتخاب کنید که اندازه دور کمر شما باشد. یک پیراهن ماکسی معمولی بادکرده و مواج است و مانند لباس تونیک روی بدن شما قرار می گیرد. مدل دوختی را انتخاب کنید که اندازه است و کمر تنگتری دارد.

 

۲- پیراهن ماکسی خواه بلند باشد و خواه کوتاه، با کفش های پاشنه بلند بپوشید. از کفش های پاشنه کوتاه یا تخت استفاده نکنید، زیرا شما را شلخته و نامرتب نشان می دهد. تا آنجایی که می توانید با پوشیدن کفش پاشنه دار به قد خود بیفزایید.

 

۳- برای پوشیدن شکم بزرگ خود، مدل برش خطی ای شکل را انتخاب کنید. این مدل برای زنان درشت تر بسیار عالی است و ظاهر زنانه لباس را حفظ می کند، در حالی که اندام آنها را متناسب تر نشان می دهد.

 

۴- جواهرات بزرگ و درشت بپوشید و یک کیف سایز بزرگ با خود حمل کنید. جواهرات یا کیف های کوچک با مدل های راحت و آزاد ماکسی به خوبی هماهنگ نمی شود، بنابراین ظاهر خود را با لوازم جانبی بزرگ کامل کنید.

 

۵- اگر ریزه اندام هستید، مدل هایی با طرح ها و تصاویر مینیاتوری و کوچک بپوشید. این بهترین نمونه یک پیراهن ماکسی برای اندام های کوچک است.

 

۶-پیراهن تک رنگ بپوشید تا ظاهری نرم و ملایم ایجاد کنید. از طرح ها و تصاویر برجسته در پیراهن ماکسی به همراه رنگهای شاد و تند خودداری کنید. بهترین رنگها آبی، ارغوانی، زرد و حتی قرمز روشن است.