سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پرطرفدارترین محصولات آرایش چشم و آرایش صورت



میبلین، که به برند شماره یک محصولات آرایشی در جهان معروف است، در سال 1915 میلادی، توسط پسر 19 ساله ی آمریکایی به نام Tom Lyle Williams پایه گذاری شد.

 

ویلیام که شیمیدان بود، با الهام از خواهر بزرگتر خود ریمل را اختراع کرد; خواهر بزرگتر او که مژه های پر پشتی نداشت،  برای داشتن چشم هایی زیباتر، مژه هایش را با مخلوطی از وازلین و خاکستر زغال می پوشاند تا سیاه تر و پر پشت تر بنظر برسند، بدین ترتیب ویلیام با ترکیبی از مواد شیمیایی محصولی را تولید کرد که به عنوان اولین ریمل ساخته شده در دنیا از آن یاد می شود. او نام این محصول را به یاد خواهرش ، "میبل"، میبلین انتخاب کرد و شروع به فروش آن در سطح منطقه نمود.

 

در سال 1917 میلادی، شرکت میبلین اولین ریمل مدرن را روانه بازار کرد. همانگونه که در تصویر می بینید ریمل های اولیه به شکل یک قوطی حاوی ترکیبات جامد شکل ریمل بوده که آن را توسط یک برس روی مژه ها میزدند.
 

آرایش صورت,کرم پودر, پرطرفدارترین محصولات آرایش چشم

 
امروزه این شرکت یکی از مشهور ترین شرکت های فعال در زمینه لوازم آرایش بوده و ریمل کولوسال میبلین  و کرم پودر مت موس میبلین، پرطرفدارترین محصولات آرایش چشم و آرایش صورت این برند هستند.


محصولات میبلین را می توانید از نماینده رسمی فروش آنلاین این محصولات، فروشگاه اینترنتی روبان خریداری کنید.

www.ruban.com

 


ویدیو مرتبط :
آموزش آرایش صورت و چشم (آرایش طبیعی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرایش صورت با پوست تیره و چشم قهوه ای!



 

 

آرایش صورت با پوست تیره رنگ

 

 

1-برای داشتن آرایشی متعادل و جذاب ابتدا باید زیر ساخت آن که در هر نوع آرایشی حائز اهمیت است را مد نظر داشته باشیم و آن بیشتر نزدیک سازی پوست به یک پوست ایده آل و صاف است که بیشترین تاثیر را در زیباتر شدن خواهد داشت، بنابر این پوستتان را ابتدا با ضد آفتاب مخصوص آن و سپس با کرم پودر نزدیک به رنگ چهره صاف و یکدست نموده و کمی صبر کنید تا کاملا جذب و بر روی پوست بخوابد. توجه داشته باشید که چون در اینجا پوست تیره مد نظر است، اختلاف رنگ قابل توجهی بین چهره و گردن ایجاد نشود و رنگ کرم پودر را نزدیک به رنگ چهره تنها با یکی، دو درجه اختلاف در روشن تر بودن انتخاب کنید تا فقط رنگ چهره را از گرفتگی خارج سازد.

 


۲- قدم دوم ابروها هستند که آنها را با سایه ی ابرو و خیلی طبیعی مرتب کرده و کمی حالت می دهیم.

 

آرایش صورت با پوست تیره رنگ

 


۳- برای این رنگ پوست با چشمان قهوه ای بهتر است ازسایه هایی با رنگهای متضاد و درگروه روشن استفاده شود زیرا استفاده از این گروه رنگها ی شاد و روشن در بازتر نمودن چهره و خارج ساختن آن از تیرگی کمک خواهد کرد.ابتدا از رنگهای سفید، نقره ای، طلایی برای سایه ی زیرین و سپس با استفاده از سایه های آجری یا بژ به روشن تر شدن رنگ چشمها کمک کرده و در نهایت بسته به رنگ لباس سایه های روشن آبی، صورتی، بنفش کاملا روشن و یا در صورت مشکی یا سفید بودن لباس از کمی سایه ی خاکستری به شکل هشت کوچک در پشت چشمها استفاده نمایید.

 

۴-برای کشیدن خط چشم در این گروه رنگ پوست با چشم قهوه ای بهتر است ازخط چشمهای پودر ی به رنگ مشکی مات یا خاکستری تیره که بسیار چهره را جذاب و زیباتر می سازد استفاده نمایید که زیر چشمها را به دلخواه می توانید از همین خط چشم خاکستری و یا مداد قهوه ای استفاده کرده و یا از همان سایه های روشن پشت چشم به شکل خیلی کم و تنها در حد هاله ای کمرنگ بکشید.

 

زدن ریمل تنها بر روی مژه های بالا و یا هر دو تفاوتی نمی کند که بسته به ریزی و درشتی چشمها سلیقه ایست و البته در زیباتر شدن چشمها بسیار موثر است.


۵-رژ لب و رژ گونه را بهتر است از رنگهای روشن و مات مثل صورتی بسیار روشن یا به اصطلاح کالباسی که بسیار چنین پوستهایی را زیباتر و جذاب تر نشان خواهد داد و همینطور رنگهای کرم و آجری بسیار روشن انتخاب کنید.

منبع:سیمرغ