سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پاسـاژگردی بــرای كوچولو‌هـا


برای پدر و مادرها هیچ خریدی شیرین‌تر از خرید‌كردن برای نوزاد‌شان نیست. هر چقدر خرید‌كردن برای آدم بزرگ‌ها سخت است، خرید كردن برای بچه‌های كوچولو ساده و پر از تنوع. برای بچه‌ها رنگ شاد بعد از كیفیت جنس پارچه لباس از هر چیزی واجب‌تر است.



برای پدر و مادرها هیچ خریدی شیرین‌تر از خرید‌كردن برای نوزاد‌شان نیست. هر چقدر خرید‌كردن برای آدم بزرگ‌ها سخت است، خرید كردن برای بچه‌های كوچولو ساده و پر از تنوع. برای بچه‌ها رنگ شاد بعد از كیفیت جنس پارچه لباس از هر چیزی واجب‌تر است. حالا كه تابستان شده بد نیست سری به مدل‌های جدید بزنیم. مدل‌های عكاسی شده از برندهای معتبر انتخاب شده‌اند كه به زیبایی و كیفیت مناسب معروف هستند. جنس پارچه‌ها خنك بودن‌شان را تضمین كرده و رنگ‌شان كوچولوی شما را به یكی از زیباترین فرشته‌های روی زمین تبدیل می‌كند.





  این لباس برای روزهای گرم تابستانی دوخته شده است. راه‌راه‌هایش آن را به مدلی كلاسیك و خرس‌های كوچك روی بندها آن را فانتزی كرده‌است. دخترتان با پوشیدن این لباس قطعا به یك عروسك زیبا تبدیل می‌شود.





 معمولا در كنار هم قرار گرفتن سبز و سفید خیلی زیباست. این تی‌شرت كوچك را با این شلوارك اسپرت هماهنگ كنید و یك كوچولوی خوش‌تیپ تحویل بگیرید.





 نارنجی جزو رنگ‌های بی‌نهایت شاد است. مدل ساده این لباس آن را مناسب برای نوزادان كوچولو می‌كند. تركیب‌های سبز و زرد در كنار نارنجی بسیار زیبا می‌شوند.





 این لباس سرهم جزو آن گزینه‌هایی است كه در همان نگاه اول مورد پسند مادرها قرار می‌گیرد. قرار نیست همیشه دختر بچه‌ها صورتی بپوشند؛ گاهی وقت‌ها یك تركیب سفید و سبز چهارخانه به اندازه یك صورتی می‌ارزد.





 دل‌تان یك پسر خوش تیپ و اسپرت می‌خواهد؟ دنبال یك لباس متفاوت هستید؟ این پیراهن و شلوار دقیقا برای پسرتان ساخته شده است به‌خصوص اگر به قصه‌های دزدان دریایی علاقه داشته باشد!





 معمولا پوست نوزادان مثل برف سفید است. به پوست‌های سفید هیچ رنگی به اندازه قرمز روح نمی‌دهد. این بلوز و شلوارك را با هم تركیب كنید. بلوز ساده است اما مدل پف‌دار شلوارك آن را از سادگی در می‌آورد.





 هر دوی این لباس‌ها با سادگی و رنگ‌آمیزی زیبای‌شان برای بچه‌ها مناسب هستند. با اینكه آستین بلند هستند اما جنس‌شان خنك است و برای بچه‌ها ایجاد ناراحتی نمی‌كند.





 هیچ‌چیزی بهتر از یك شلوارك كشی با مزه نمی‌تواند گرما را از كوچولوی‌تان دور كند. مدل بنفش را می‌توانید با یك ركابی سفید ساده هماهنگ كنید.


ویدیو مرتبط :
ویولن از یه كوچولو (خیلی كوچولو)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قصه های کودکان-مراقبت از سگ كوچولو



 

مراقبت از سگ کوچولو

 

دوست داينا به مسافرت رفته است، داينا به او قول داد تا از سگش مراقبت كند. او خيلي هيجان زده است . او مي داند كه مراقبت از يك سگ سرگرمي جالبي است و البته مي داند كه اينكار زحمت دارد.



داينا بايد هر روز به سگ كوچولو غذا بدهد، زيرا او هميشه گرسنه است. سگ قهوه اي هر روز كلي غذا مي خورد و هر روز بزرگتر و بزرگتر مي شود.



داينا بايد هر روز به او يك ظرف آب بدهد. آب تازه و خنك خيلي دلچسب است. بعضي وقتها هم سگ كوچولو دو تا ظرف آب مي خورد.

 

مراقبت از سگ کوچولو

 

داينا بايد هر روز سگ را براي قدم زدن بيرون ببرد. سگ كوچولو قدم زدن و يا دويدن با داينا را خيلي دوست دارد.

 

داينا بازي كردن با سگ را خيلي دوست دارد. سگ كوچولو هم از بازي كردن با توپ لذت مي برد.

 

داينا گاهي اوقات بايد سگ كوچولو را به حمام ببرد و او را خشك كند، اما سگ كوچولو براي خشك شدن، خودش را تكان مي دهد.

 

گاهي اوقات داينا موهاي او را برس مي كشد و آن وقت سگ كوچولو درخشان و مرتب به نظر مي رسد.

 

گاهي اوقات هم بايد سگ كوچولو را به دامپزشك نشان داد. آقاي دامپزشك هم او را معاينه مي كند و مي گويد، اين يك سگ سالم و قوي است.

 

داينا مي داند كه مراقبت از يك سگ خيلي دشوار است، اما اينكار سرگرمي جالبي است.