سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پاسخ به مشکلات شما به وقت پارک خودرو


راهنمایی های منحصر به فرد و تکاندهنده برای رفع و رجوع همه مشکلاتی که سر پارک خودرو پیش می آید.


ویدیو مرتبط :
مشکلات پارک ملی بوجاق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ تند کرباسچی به باهنر:ادعای تقلب در انتخابات، همیشه خلاف است یا بعضی وقت ها؟



پاسخ تند کرباسچی به باهنر:

ادعای تقلب در انتخابات، همیشه خلاف است یا بعضی وقت ها؟ / در مورد کروبی، نظر شورای نگهبان را زیر سئوال بردید/ شما گفتید رای به موسوی بر اساس وظیفه شرعی بودهکرباسچی: برای اینكه پس از چند صباحی كه آن برادر بزرگوار شهیدتان را كه این همه در این 30 سال از خوان آبرو و بركت ایشان ارتزاق كرده‌اید ملاقات می‌كنید بیش از این شرمنده نباشید به افترا و دروغ و توهین به كسانی‌كه قدرت پاسخگویی ندارند متوسل نشوید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب:پس از آنکه محمدرضا باهنر در گفت و گو با «اعتماد» طی اظهاراتی شدیداللحن ، ادعا کرد «همه عالم می دانستند کرباسچی به عنوان رییس ستاد کروبی به میرحسین رای داده» ، غلامحسین کرباسچی پاسخی تند علیه وی منتشر کرد.

شهردار اسبق تهران در این بیانیه چند بندی خطاب به باهنر گفته است: اگر از كسی می‌خواهیم انتقاد كنیم لازم نیست در تنگنای قافیه به دروغ متوسل شویم و بر مبنای سخنان مجعول استنادمان را بنا كنیم. راستی شما در نقد جناب آقای كروبی اینقدر دست‌تان خالی است؟

باهنر گفته بود: كسی كه می‌گوید من نیم ساعت خوابیدم رایم عوض شد. كسی كه رییس ستادش را كرباسچی می‌گذارد كه همه عالم می‌دانستند به موسوی رای می‌دهد جز خود كروبی، چنین فردی از نظر شما یك رجل سیاسی است؟ و قابل دفاع است؟ من از شما تعجب می‌كنم.

کرباسچی در بخش دیگری از اظهاراتش، با اشاره به این جمله باهنر که « (در انتخابات مجلس اخیر) رتبه من پنجم بود ، به رتبه 25 هلم دادند...تقلب یکی دو درصد بود» ، تصریح کرد: ادعای تقلب در انتخابات برای همه انتخابات خلاف است یا بعضی از آنها؟ / راستی شما در نقد جناب آقای كروبی اینقدر دست‌تان خالی است؟

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ متن کامل این بیانیه در پی می آید:

 

جناب آقای باهنر!

در ارتباط با مصاحبه روز چهارشنبه شما با روزنامه اعتماد كه در آن نسبت دروغ و افترا به اینجانب داده بودید موارد ذیل را یادآوری می‌كنم:

1- اگر از كسی می‌خواهیم انتقاد كنیم لازم نیست در تنگنای قافیه به دروغ متوسل شویم و بر مبنای سخنان مجعول استنادمان را بنا كنیم. راستی شما در نقد جناب آقای كروبی اینقدر دست‌تان خالی است؟

2- من هر عیبی در زندگی شخصی و سیاسی خویش داشته باشم در این سال‌های پرفراز و نشیب زندگی خود ثابت كرده‌ام كه همیشه از نامردی و دورویی پرهیز داشته‌ام وپای آنچه فكر می‌كرده‌ام و معتقد بوده‌ام، ایستاده‌ام و هزینه آن را هم پرداخته‌ام.

درانتخابات هم بارها دروغ بودن این اتهام از جانب من اعلام شده است. آیا فكر كرده‌اید كه چرا چنین دروغ آشكاری جعل شده، در حالی كه رای من مخفی بوده است؟ اگر به همین نكته توجه می‌كردید از بسیاری مطالب ناگفته مطلع می‌شدید. به علاوه این چه معنایی دارد كه یك فرد تمام‌وقت به نفع یك نامزد باشد اما سر صندوق یك رای خود را به نام دیگری بیندازد؟ این برداشت فقط از جانب كسانی منطقی و ممكن می‌نماید كه خود چنین كرده‌اند. البته اگر شما به فردی غیر از نامزد گروه خود رای داده‌اید اشكالی ندارد شاید در آینده نه چندان دور صریح‌تر از گذشته به این مطلب اقرار كنید بلكه از بار سنگین مسوولیت خود كم نمایید. فراموش نكنیم كه شما خودتان گفته‌اید رای به آقای موسوی آن روز بر اساس وظیفه شرعی بوده است.

3- رای در انتخابات بر اساس قانون مخفی است و شما كه خود را عضو ارشد مجلس قانونگذاری می‌دانید قانونا حق كنجكاوی (آن هم در امر غیرممكن) و بدتر از آن نسبت دروغ دادن و به دنبال آن استدلال موهوم بر اساس آن را ندارید. اینكه گفته‌اید همه هم می‌دانند. من كه خود رای داده‌ام لااقل می‌دانم كه دروغ می‌گویید، مگر آنكه خدای نكرده آن رای را شما تغییر داده باشید!

راستی خود شما به چه كسی رای داده‌اید؟ اینكه برخی همكاران و هم خط‌های سابق خود را درمجلس با عصبانیت تهدید به افشاگری كرده‌اید چه دلیلی دارد؟

4- خیلی روشن است درحالی كه اعتراف به ضرورت تحمل یك سال دیگر آقای احمدی‌نژاد در همین مصاحبه می‌كنید چه روزهای سختی را می‌گذرانید و در برابر این شرایط داخلی وخارجی و اقتصادی و فرهنگی بر شما و یاران به اصطلاح اصولگرایتان چه می‌گذرد كه باید برای توجیه چنین وضعیتی به آسمان و ریسمان چنگ بزنید؟ در حالی كه تا صد سال دیگر هم نمی‌توانید از زیر بار وضع موجود شانه خالی كنید. دوستانه می‌گویم كه برای اینكه پس از چند صباحی كه آن برادر بزرگوار شهیدتان را كه این همه در این 30 سال از خوان آبرو و بركت ایشان ارتزاق كرده‌اید ملاقات می‌كنید بیش از این شرمنده نباشید به افترا و دروغ و توهین به كسانی‌كه قدرت پاسخگویی ندارند متوسل نشوید.

5- مگر تشخیص رجل سیاسی بودن به عهده شورای نگهبان نیست؟ آیا شما در این مصاحبه مملو از ضد و نقیض، نظر شورا را زیر سوال نبرده‌اید؟ ادعای تقلب در انتخابات برای همه انتخابات خلاف است یا بعضی از آنها؟ شما چطور درهمین مصاحبه آن هم فقط برای كمی عقب رفتن ردیف‌تان به راحتی صحت انتخابات را رد كرده‌اید؟ اگر رای نمی‌آوردید آن‌وقت چه می‌كردید؟

6- آقای باهنر شما قبل از رسیدن به یوم‌الحساب الهی یك بار مروری بر مواضع و اظهارات متفاوت‌تان درباره شخصیت‌های مختلف كرده‌اید؟ درباره آقایان هاشمی، ناطق‌نوری و خاتمی و امروز راجع به آقای احمدی‌نژاد ؟ولی یك جمله از مقتل معروف حضرت اباالفضل را برایتان یادآوری می‌كنم فقط به اشاره‌یی كه در موقع مصاحبه و حرف زدن علیه افراد غایب از صحنه مفهوم مروت و مردانگی در آن را دریابید:

نقل شده كه مادر آن حضرت پس از شنیدن شهادت اباالفضل می‌گفت: واى بر من! به من گفته‌اند كه بر شیربچه تو عمود آهنین فرود آوردند. عباس‌جانم، پسرجانم! من خودم می‌دانم كه اگر تو دست در بدن می‌داشتى، احدى جرات نزدیك شدن به تو را نداشت./انتخاب