سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پارچه پرده ای مدل 2013


پرده یکی از اجزاء مهم دکوراسیون منازل است که خانم ها حساسیت زیادی روی آن دارند. برای شما جدیدترین پارچه های طراحی شده برای پرده در ناط مختلف منزل را انتخاب کرده ایم. زیبایی بی نظیر این پارچه ها عیب های دکوراسیونی احتمالی منزل تان را خواهد پوشاند!

 
 
 
 
  صبح بخیر: پرده یکی از اجزاء مهم دکوراسیون منازل است که خانم ها حساسیت زیادی روی آن دارند. برای شما جدیدترین پارچه های طراحی شده برای پرده در ناط مختلف منزل را انتخاب کرده ایم. زیبایی بی نظیر این پارچه ها عیب های دکوراسیونی احتمالی منزل تان را خواهد پوشاند!



ین پانل های دراپه زیبا عرض کامل پنجره را به نمایش می گذارد. کسی نمی خواهد که پنجره های زیبا و نمای دوست داشتنی بیرون را از دست بدهد، ولی این پرده ها به زیبایی و بدون نقص اندازه گیری و نصب شده اند.






این پرده رومن راه حل خوبی برای پنجره طاقی شکل این آشپزخانه است. برای آنکه آشپزخانه شما رنگ و طراحی خوبی داشته باشد، از پارچه ای هماهنگ با رنگ پس زمینه آشپزخانه استفاده کنید.






پرده های خوش آب و رنگ می تواند به فضای اتاق روحیه شادابی ببخشند. در اینجا پرده ها گل های بنفش زیبا و خوش رنگی دارند و به فضا تازگی و روح می دهند.






وقتیکه مجبور می شوید میله پرده و زاویه دیوار را با هم هماهنگ کنید، باید از "دیوارکوب های زانویی" استفاده کنید و آنها را در گوشه نصب کنید و میله را با زاویه دیوار هماهنگ کنید. این پرده های زیبا با استفاده از همین تکنیک آویزان شده اند.





در مورد طراحی و انتخاب جنس همیشه دقت کنید. زیرا به مرور زمان در مقابل نور آفتاب کهنه می شوند و رنگ آنها کمرنگ می شود. ولی در مورد این پرده اینطور نیست. هر قسمت از آن که خراب شود می توانید با تکه نو آن را جایگزین کنید.





این پرده ها در کنار این چهارپایه گرد با روکش مشابه، ما را به یاد کیک عروسی می اندازند. بجای آنکه پرده ها را به یک طرف جمع کنیم، آنها را در همان جایی که هستند رو به پایین جمع می کنیم. این پارچه های زیبا برای منزل تازه عروس ها مناسب است.





این پرده های زیبا که به عنوان سایبان در حمام استفاده شده اند، مشابه کاغذ دیواری بوده و در محیط استتار شده اند. با تکرار نقش های دیوار بر روی پرده پنجره، موجب تأکید بر حالت قوسی شکل پنجره و کابینت های مجاور می شود.





از این پرده های همرنگ با محیط در کنار شلف های زیبا استفاده کنید. در کل استفاده از پرده رنگ روشن و میز و صندلی سفید در کنار هم فضای آرامش بخشی ایجاد می کنند و حس پاکی و تمیزی به انسان می دهند.






این پرده حمام از زیبایی و شیکی سنتی برخوردار است. مطمئن هستیم که همه طرح گل و بلبل و رنگ های شاد سبز و قرمز و آبی و ... را می پسندند. این حمام به سبک حمام های ییلاقی و روستایی طراحی شده است.





این پرده نازک و شیک طرح دمشقی برای اتاق خواب یا اتاق پذیرایی مناسب است و نور فراوانی را به داخل اتاق راه می دهد.





وقتی به این اتاق می نگرید، رنگ زیبا و جلب توجه کننده پرده ها نگاهتان را به سوی خود جلب می کند. نارنجی در این اتاق رنگ غالب است و قالی، پرده و بعضی از اکسسوری ها نارنجی هستند.





این پانل های پنجره به شکل گلبرگ توری به اتاق فضایی رمانتیک و شاد می دهند. همچنین بخاطر جنس نازکی که دارند، رنگ های روشن آن نور را به اتاق راه می دهند.


ویدیو مرتبط :
ساخت حالت ها و متریال های پرده و پارچه ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل های کیف دستی زنانه 2013


یک سری از سازندگان اروپایی کیف دستی های زنانه تاریخچه های طولانی در تولید محصولات چرمی دارند. بعضی از آنها توسط کمپانی های جواهرسازی مشهور همچون تیفانی ساخته شده اند.