سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پارچه مخمل، انتخاب اول طراحان دکوراسیون


این پارچه شیک و زیبا انتخابی بی زمان برای رومبلی، پرده و ... است که هم به گرما و عمق آن می افزاید و هم وابسته به زمان و مد نیست. در گالری زیر فضاهایی را مشاهده می کنید که در آنها مخمل به زیبایی بکار رفته و بافت غنی و شگفت انگیزی به آن فضاها داده است.

 
 
 
 
 صبح بخیر: این پارچه شیک و زیبا انتخابی بی زمان برای رومبلی، پرده و ... است که هم به گرما و عمق آن می افزاید و هم وابسته به زمان و مد نیست. در گالری زیر فضاهایی را مشاهده می کنید که در آنها مخمل به زیبایی بکار رفته و بافت غنی و شگفت انگیزی به آن فضاها داده است.



ترکیب رنگ خنثی در این اتاق نشیمن واقع در منزلی در منهتن، با یک جفت مبل تک نفره ایتالیایی مخمل سرخ، جان گرفته است. طراح این اتاق کارل داکوئینو نام دارد که کاربرد این رنگ قوی را به مبلمان محدود کرده است و بقیه اشیای اتاق را از آنتیک فروشی خریده است.



مجسمه های اسب سواران برنزی و کاناپه مخملی سبزرنگ با چوب زرکوب انتخاب ژان-پل بوژار برای این آپارتمان دوپلکس در منهتن هستند. این آپارتمان به سبک قرن نوزدهمی فرانسه دکوره شده و پرده های آن نیز از جنس مخمل سبز سیر مجلسی هستند.



پرتره قرن هجدهمی آویزان شده روی کتابخانه منزل رالف لورن در بدفورد نیویورک در کنار پرده های مخملی زیبا و کوسن هایی با پارچه های آنتیک خودش را نشان می دهد. لورن دلش می خواست این منزلش بر خلاف بقیه حال و هوای انگلیسی داشته باشد و حس جوانی را در او زنده کند.



منزل ادام لوین، خواننده گروه Maroon 5، منزلی در هالیوود هیلز دارد که اتاق نشیمن آن یک کاناپه مخملی بنفش دارد. ترکیب اکسسوارهای قدیمی این اتاق شامل آباژور ایستاده Stilnovo و میز وسط مبل Jean Prouvé می شود.



کاناپه ای که در این اتاق نشیمن دیده می شود توسط طراح داخلی ژاک گرانژ برای این خانه لندنی انتخاب شده است. مجسمه مدرن و تابلوی نقاشی فرانسیس بیکن بر این فضا حاکم شده اند. برای آنکه اتاق شبیه موزه نشود، از این کاناپه زیبا برای ایجاد حس راحتی استفاده شده است.



داگلاس ویتلز، طراح داخلی این آپارتمان واقع در پارک اونیو است که دیوارها، کاناپه و صندلی های آن از جنس مخمل موهر شکلاتی هستند.



هاله یاسی رنگ این اتاق در غروب آفتاب با منظره سنترال پارک نیویورک سحر انگیز است. کریستین هین طراح این اتاق حتی دیوارها را نیز با مخمل پوشانده است.  



لی لدبتر معمار این خانه برای اتاق نشیمن آن کاناپه مقطعی مخملی طراحی نموده که اتاق نشیمن را تعریف می کند. فانوس های سقفی برنز بر حالت شیک سفید و مشکی فضا می افزایند.



مبل های مکعبی شکل با رومبلی مخملی سبز رنگ، پنت هاوس متعلق به روزنامه نگاران فشن واقع در منهتن را مبله کرده اند. این زوج خبرنگار خودشان آپارتمان شان را دکوره کرده اند و همه چیز آن را از بازار کهنه فروش های پاریس خریده و به غرب هالیوود آورده اند.



نشستنگاه کنار پنجره این اتاق و دو مبل کنار آن توسط جو ناهم، طراح داخلی، برای این خانه واقع در گرینویچ کانکتیکات انتخاب شده اند که از جنس مخمل و به رنگ بادنجانی هستند. او معتقد است دکور منزل نباید با هنر تعارض داشته باشد و در عین حال نباید زیاد خنثی یا ملال آور باشد.



لوستر ایتالیایی بالای میز ناهارخوری آنتیک این اتاق با صندلی های مخملی نارنجی به این اتاق حالتی تاریخی دارند. این خانه که در محله هولمبای هیلز لوس آنجلس واقع شده است، سقف صندوقچه ای دارد که در هنگام نوسازی و تعمیرات توسط مارک اپلتون معمار مجدداً طراحی شده و ویندزور اسمیت این اتاق را دکوره کرده است.



مارتین لارنس بولارد این اتاق خواب را در قلعه ای واقع در اومبریا در مرکز ایتالیا طراحی نموده است که بسیار شاهانه است. پرده های تختخواب از جنس مخمل سبزرنگ هستند و دیوارها با پارچه دمشقی سیلک روکش شده اند.



فرانسیس دائن، طراح این اتاق نشیمن برای زوج هنری قدرتمند دنیا یعنی ایمی گلد و برت گوروی است. او از کاناپه های ولادیمیر کاگان از جنس مخمل استفاده کرده است. میزهای وسط مبل از برند Silas Seandel هستند و رنگ زیبای این دو کاناپه با رنگ قالی بزرگ اتاق هماهنگی چشم نوازی دارد.



مخمل آبی درباری کاناپه این اتاق، مخمل میز عثمانی و صندلی راحتی همه توسط مونا حاج برای این آپارتمان واقع در بالتیمور انتخاب شده اند. او دوست داشت این اتاق حالت قدیمی داشته باشد. نمای بالای شومینه به حالت تاریخی و قدیمی این اتاق افزوده است.


ویدیو مرتبط :
دستگاه برش مخمل و انواع پارچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحولی در دکوراسیون منزلتان با پارچه و کاغذ(1)




 

تحولی در دکوراسیون منزلتان با پارچه و کاغذ(1)

 

شما می توانید با هزینه ای بسیار کم با استفاده از کاغذهای تزئینی و با طرح های زنده و شیک در دکوراسیون خود را تغییر ایجاد کنید.

 

 

کم هزینه اما شیک: تزئینات با کاغذ

 


شما می توانید با هزینه ای بسیار کم با استفاده از کاغذهای تزئینی و با طرح های زنده و شیک دکوراسیون خود را تغییر دهید.

 

 

1. خودنمایی کاغذها:


با استفاده از کاغذهای تزئینی و با طرحی شرقی، دیوارهای سفید آپارتمان و اثاثیه بی حس و حال را دگرگون کنید. اولین پروژه این است که یک نوار پهن از کاغذی رنگارنگ را به حباب ارزان قیمت آباژور با استفاده از چسب بچسبانید، سپس نوارهای باریکی از کاغذ را در بالا و پائین لبه آن اضافه کنید تا ظاهر آن تکمیل شود.

 

تحولی در دکوراسیون منزلتان با پارچه و کاغذ(1)

 

 

2.قابهایی از کاغذهای تزئینی:


می توانید یک اثر هنری از کاغذهای رنگارنگ خلق کنید، به این ترتیب که کاغذهایی طرح دار در ابعاد 30×30 سانتی متر را ببرید سپس روی قاب قرار دهید به طوری که 2 تا 3 سانتی متر از هر طرف اضافه باشد، با استفاده از چسب اضافات کاغذ را در پشت آن بچسبانید.

 

تحولی در دکوراسیون منزلتان با پارچه و کاغذ(1)

 

 

3.خلاقیت و نو آوری:


یک سینی شیشه ای مانند پنجره ای است که به شما فرصت نمایش یک کار هنری را می دهد. به این ترتیب که می توانید یک کاغذ طرح دار را در پشت این سینی بچسبانید و یا در کف آن به حالت آزاد، کاغذ را بخوابانید.

 

تحولی در دکوراسیون منزلتان با پارچه و کاغذ(1)

 

 

4.انتقال به سطوح نرم:


کاغذهای معمولی برای کار روی سطوح نرم و پارچه ای مثل کوسنها مناسب نیستند، برای اینکار باید از کاغذهای حرارتی استفاده کرد به این ترتیب که طرح با استفاده از اتو به پارچه منتقل می شود

 

تحولی در دکوراسیون منزلتان با پارچه و کاغذ(1)

 


5.وسایل شخصی:


فراموش نکنید که وسایلتان را با طرحهای اختصاصی زینت دهید. فقط پنج دقیقه نیاز است برای بستن یک کمربند کاغذی به دور کتابتان و چند ثانیه برای چسباندن یک قطعه کاغذ در قسمت عکس آلبومتان.

 

تحولی در دکوراسیون منزلتان با پارچه و کاغذ(1)

 

ادامه دارد....