سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ویژگی های یخچال فریزر جدید «بنتلی»


بنتلی در دسته سایدبای‌سایدها قرار می‌گیرد. با این حال ظرفیت بیشتری دارد. این باعث می‌شود تعداد مراتب مراجعه به فروشگاه کاهش پیدا کند.

روزنامه هفت صبح: از سال 1834 یخچال‌های خانگی کمترین تغییر و تحول را به خود دیده‌اند. همیشه همین طور بوده است؛ یک در ساده، چند تایی کشو و فریزر. در اوج دوران شکوفایی هم نهایتا یک خروجی یخ‌ساز به آنها اضافه شده است.

ظاهرا این وسط یکی تصمیم گرفته چند مهندس طراحی صنعتی استخدام کند و شکلی نو دراندازد. آیا «بنتلی» می‌تواند به شکنجه 179 ساله ما پایان دهد؟ پاسخ مثبت است. ضمن اینکه عقیده داریم «بنتلی» وسیله‌ای کاملا مناسب موقع حمله زامبی‌هاست!

یخچال فریزر جدید «بنتلی» چه ویژگی‌هایی دارد؟

 طراحی جدید، در جادویی

 بنتلی در دسته سایدبای‌سایدها قرار می‌گیرد. با این حال ظرفیت بیشتری دارد. این باعث می‌شود تعداد مراتب مراجعه به فروشگاه کاهش پیدا کند. «در جادویی» ویژگی جدیدی است که تولید کننده اصرار دارد روی آن مانور بیشتری بدهد. این در، متفاوت‌ترین ویژگی یخچال جدید است. دسترسی به آن از طریق دکمه‌ای روی در اصلی امکان‌پذیر است و در آن می‌توان اقلامی ‌را قرار داد که در طول روز نیاز بیشتری به آن خواهید داشت. این در همچنین از نظر فنی باعث صرف جویی بیشتر انرژی می‌شود.

 تولیدکننده ترجیح داده یخساز را به روی در یخچال انتقال دهند. با این کار فریزر بنتلی فضای بیشتری پیدا کرده است و می‌توان مواد بیشتری داخل آن جا داد.



 دسترسی آسان، فضای بزرگتر

دکمه لمسی روی در «جادویی» رفلکس مناسبی دارد اما این دلیل برتری بنتلی نیست. وقتی در اصلی را باز می‌کنید با قفسه‌هایی بزرگ‌تر و جادارتر روبه‌رو خواهید بود که دسترسی به مواد غذایی را آسان می‌کنند. کشوها طوری طراحی شده‌اند که با تقسیم‌بندی مواد غذایی بر اساس اندازه‌شان، دست‌یابی به آنها کار چندان مشکلی نباشد. بار، یخ‌ساز، کشوها و سبد در بنتلی از ظرفیت بیشتری برخوردار هستند. به عنوان مثال بار خانگی معمولی چیزی در حدود 30 لیتر گنجایش دارد اما در یخچال جدید این مقدار به 74.5 لیتر می‌رسد.

یخچال فریزر جدید «بنتلی» چه ویژگی‌هایی دارد؟



 تکنولوژی‌های بهتر، فیلتر بهداشتی


مهمترین نکته درباره یخچال‌ها قدرت آنها در حفظ و نگهداری مواد غذایی است. بنتلی در این زمینه بهتر از تمام اجدادش عمل می‌کند. فیلتر بهداشتی این محصول می‌تواند 99.999 درصد باکتری‌ها را از بین ببرد. به همین دلیل ما آن را وسیله‌ای قابل اطمینان در هنگام حمله زامبی‌ها می‌دانیم. فیلتر بهداشتی بنتلی در چهار مرحله عملیات‌های پاکسازی و بوزدایی را انجام می‌دهد. هوای تصفیه شده در کانال‌های چندگانه جریان دارد و در تمام طبقات یخچال به گردش در می‌آید.



 بهبود قابلیت‌ها، صدای کمتر


 هروقت درباره کمپرسورهای جدید می‌شنویم، ناخودآگاه درباره میزان صدای تولیدی آنها کنجکاو می‌شویم. کمپرسور اینورتر خطی بنتلی با سیستم سرمایش متغیر خود بهره‌وری بیشتری در مصرف انرژی دارد و ضمن اینکه به صورت مداوم در حال کار است، می‌تواند صدای مزاحم کمتری از خود تولید کند.

 تولیدکننده از صفحه تعادل رطوبت سخن به میان می‌آورد. این ویژگی بهبود یافته باعث می‌شود کشوی بنتلی مدت زمان طولانی‌تری برای نگهداری میوه و سبزیجات در اختیارتان قرار دهد.

یخچال فریزر جدید «بنتلی» چه ویژگی‌هایی دارد؟



 نقطه ضعف‌ها


 روکش زیبا و همراه با خطوط ملایم باعث می‌شود آشپزخانه چشم نوازتری داشته باشید. با این حال در مدل‌هایی با رنگ سفید، این موضوع باعث می‌شود یخچال علاقه بیشتری برای جذب چرک داشته باشد.

 اگر شما هم در دسته افرادی قرار می‌گیرید که در طول روز به طور مداوم و بدون هدف سری به یخچال خود می‌زنند، این نقطه ضعف را بیشتر احساس خواهید کرد. در بنتلی طوری طراحی شده که پس از باز شدن دیگر به صورت خودکار بسته نمی‌شود. این ویژگی در عین حال می‌تواند یک نقطه قوت هم به حساب بیاید به خصوص وقتی تازه از خرید برگشته‌اید و مجبورید مواد غذایی را در تعداد دفعات بیشتر داخل یخچال قرار دهید.


ویدیو مرتبط :
ویدئو یخچال فریزر فرنچ (فریزر پایین ) هیتاچی HITACHI

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نحوه نگهداری شیر مادر در یخچال و فریزر



 

 

   نحوه نگهداری شیر مادر در یخچال و فریزر

 

 

در صورتی که مادر برای انجام کاری باید چند ساعت از نوزاد دور باشد، می توان با استفاده از شیر دوش، شیر را دوشیده و در شیشه بچه در یخچال نگهداری نمود تا برای وعده بعدی در دسترس کودک قرار گیرد.


شیر مادر را در صورتی که در ظرف کاملاً تمیز و در بسته نگهداری شود، می توان در یخچال برای مدت 12 تا 24 ساعت نگهداری نمود.

 


ظروفی که بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرند، بایستی کاملاً تمیز بوده و پس از شستشو با آب جوش و مایع پاک کننده، به خوبی آبکشی شوند.



به هنگام استفاده از شیردوش نیز، علاوه بر تمیز بودن دستها و سرسینه ها، این وسیله نیز بایستی کاملاً شستشو داده شود. برای نگهداری شیر مادر در فریزر، ا بتدا باید آن را در ظرف دربسته تمیز ریخته و برای مدت 2 ساعت در یخچال قرار داد و سپس در صورت لزوم، آن را در طبقه پایین فریزر، که سرمای ثابتی دارد، قرار داد.

 


شیر فریز شده را می توان برای 2 تا 3 ماه در فریزر نگهداری نمود.


به هنگام استفاده، باید یخ آن را با قرار دادن در ظرف حاوی آب داغ، بازکرده و بلافاصله مورد استفاده قرار داد. قبل از استفاده، طبیعتاً باید آن را خوب هم زد تا چربی های رسوب شده به خوبی مخلوط شوند.