سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ویدئو: ساخت وسایل دکوری با روزنامه های قدیمی


اگر روزنامه خوان باشید تعداد زیادی روزنامه در خانه دارید که باید دور ریخته شوند. اما به جزء دور ریختن کار های دیگری هم می توان با آنها کرد.کافی است خلاقیت خود را به کار اندازیم.

چیدانه: اگر روزنامه خوان باشید تعداد زیادی روزنامه در خانه دارید که باید دور ریخته شوند. اما به جزء دور ریختن کار های دیگری هم می توان با آنها کرد.کافی است خلاقیت خود را به کار اندازیم. در این ویدئو می ببینیم چطور این وسایل دکوری زیبا با روزنامه درست شده اند!



اگر فرد با حوصله ای هستید و به استفاده مجدد از وسایل قدیمی علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم ویدئوی جعبه های قدیمی، مبلمان جدید را تماشا کنید.

ویدئو: ساخت وسایل دکوری با روزنامه های قدیمی
در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
وسایل دکوری زیبا با روزنامه های قدیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویدئو: ساخت وسایل دکوری تنها با یک سی دی


همه ما تعداد زیادی سی دی قدیمی توی خونه های خود داریم که نمی دونیم با آنها چه کار کنیم. نه دلمون میاد بریزیمشون دور نه جای نگه داری ازشون رو داریم. یه ایده خلاق ،به نظر شما چطوره با آنها یک چیز نو بسازیم؟

چیدانه: همه ما تعداد زیادی سی دی قدیمی توی خونه های خود داریم که نمی دونیم با آنها چه کار کنیم. نه دلمون میاد بریزیمشون دور نه جای نگه داری ازشون رو داریم. یه ایده خلاق ،به نظر شما چطوره با آنها یک چیز نو بسازیم؟


شما چه ایده ای برای ساخت وسایل دکوری با سی دی دارید ؟