سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

وقتی مردان، كدبانوی خانه می‌شوند!


خیلی از خانم‌ها از سختی و زیادی كار خانه شكایت دارند. كار خانه سخت است اما با تكنیك‌هایی می‌توان آن را ساده كرد. این‌ها تجربیات چند خانم خانه‌دار است كه سعی كرده‌اند با استفاده از تكنیك‌هایی راحت‌تر كار خانه را انجام دهند.





ویدیو مرتبط :
مردان پیانو - خانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کار مردان در خانه احتمال طلاق را 50 درصد افزایش می دهد



کار مردان در خانه احتمال طلاق را 50 درصد افزایش می دهد

 یک مطالعه نشان می دهد، احتمال طلاق در میان شوهرانی که در کارهای خانه به همسران خود کمک می کنند و کارهای خانه را به نسبت مساوی میان خود تقسیم می کنند 50 درصد بیشتر است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش دیلی میل، کارشناسان می گویند : زوج های امروزی که کارهای خانه را میان خود تقسیم می کنند کمتر به ازدواج احترام می گذارند و احتمال طلاق در زوج هایی که مردها در کار خانه زیاد به همسرانشان کمک می کنند بیشتر است.

بر اساس این مطالعه، درحالی که بیشتر زوج ها از تقسیم مراقبت از کودک خود خوشحال و خرسند بودند اما هنوز بیشتر اوقات زنان قسمت بیشتری از کارهای خانه را انجام می دادند.

این مطالعه نشان داد که در 11 درصد موارد زنان تقریبا همه کارهای خانه را بر عهده داشتند،اما زمانی که مردها در کارهای خانه به همسرانشان کمک می کنند این مساله تغییر می کند.

به طوری که میزان طلاق در میان زوج های که کارهای خانه را به نسبت مساوی میان خود تقسیم می کردند 50 درصد بیشتر از زوج هایی بود که زنان مسئولیت انجام بیشتر کارهای خانه را بر عهده داشتند./ایرنا