سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

وایتکس و جوهر نمک قاتل خانمهای خانه دار



 

وایتکس و جوهر نمک قاتل خانمهای خانه دار

 

گفتنی است استفاده از وایتکس و جوهر نمک از مواد رایجی است که بانوان ایران بدون رعایت مسایل ایمنی از آنها زیاد استفاده می کنند در حالی که سموم گازهای این مایعات بسیار خطرناک می باشد.

 

تیتر خبری روزنامه حوادث در تاریخ ۷ شهریور ۹۰

 

یک زن تهرانی به خاطر گاز وایتکس فوت کرد.

 

به گزارش سیاست نامه یک زن ساکن شرق تهران که جهت انجام نظافت حمام منزلش از وایتکس استفاده کرده بود دچار گاز گرفتگی و ایست قلبی شد.بر پایه این گزارش پس از حضور اورژانس علی رغم برگشت ضربان قلب، این زن دچار مرگ مغزی شد و پس از یک هفته جدال با مرگ در بیمارستان آراد تهران راهی دیار ابدی شد.

 

 

منبع : webshad


ویدیو مرتبط :
ماشین ظرفشویی دستی(مخصوص خانمهای خانه دار)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنج قلوهای دماوندی خانه دار می شوند



پنج قلوهای شهرستان دماوند از سوی معاون رئیس جمهور، فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از مسئولین کشوری، استانی و محلی حمایت می شوند و دولت قول تامین مسکن به این خانواده را داده است.

 

پنج قلوها


به گزارش خبرنگار مهر در دماوند، امروز دوشنبه پنج قلوهای دماوندی میزبان معاون رئیس جمهور، فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و محلی بودند.

 

● از خبرگزاری مهر واقعا سپاسگزارم/ نگرانیها ما کاهش یافته است

 

پدر پنج قلوها با خرسندی از پیگیریهای یک ماه گذشته این خبر در خبرگزاری مهر و سرازیر شدن سیل احساسات و کمکهای مردمی و سازمانها به خبرنگار مهر گفت: من از خبرگزاری مهر واقعا سپاسگزارم چرا که با درج این خبر تا حد زیادی از نگرانیهای من و همسرم کاسته شد زیرا موجب کمکهای خیرین و ملاقاتهای مسئولان شد.

 

مجید (علی) درتومی ادامه داد: امروز بسیاری از مسئولان کشوری، استانی و محلی میهمان من، همسرم و فرزندانم بودند و مشکلات مرا از نزدیک دیده و به دردلهای ما گوش دادند و من این را مدیون خبرگزاری مهر هستم.

 

وی ادامه داد: همچنین شمار زیادی از خیران و مردم از اقصی نقاط کشور و دنیا با ما تماس گرفتند و من فقط از دلگرمی دادن و شنیدن حرفهای آنها انرژی گرفته ام و احساس می کنم تنها نیستم و خانواده ای به بزرگی ایران دارم.

 

● پرداخت سه میلیون و خانه جدید هدیه دولت به پنج قلوها

 

وی پیرامون وعده های مسئولان عنوان کرد: معاون رئیس جمهور با دیدن محل نامناسب خانه من ضمن پرداخت مبلغ سه میلیون تومان، دستور اعطای مسکن در محلی مناسب را به مسئولان محلی داد و تا هفته آینده به آنجا نقل مکان خواهم کرد.

 

این بار نه دولت، نه مسئولان و نه یک شهروند، بلکه دستان کوچک و صدای مبهم فرزندان فردای این سرزمین اظهار داشتند که هنوز انسانهای فرهیخته و نوع دوست بسیاری در این دیار مهرورزی وجود دارند تا هوای زیبای آن را زیباتر و آینده آنها را روشنتر سازند.

 

خبرگزاری مهر نیز همواره از اینکه بتواند گامی هر چند کوچک در راه کمک به هموطنان و همنوعان خود بردارد، بسیار خرسند است.