سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

هواداران سبز چه ویژگی هایی دارند؟


آیا ذهن شما سبز است؟ سبزها چه ویژگی هایی دارند؟ چه کسانی باید از رنگ سبز پرهیز کنند؟


مجله زندگی ایده آل:
 تولد، بخشندگی، تعادل، ایمنی، نشاط و آرامش؛ اینها تنها تعدادی از تاثیرات فراوان رنگ سبز بر ذهن آدم‌هاست. رنگی که زیباست، محبوب است و هر سلیقه‌ای را تامین می‌کند. خیلی‌ها معتقدند رنگ سبز روشن، شفابخش روح خسته انسان است. سبز، اعتماد و اطمینان را جلب می‌کند.

انسان‌های آرام، خونسرد و درون‌گرا، رنگ سبز را بسیار دوست دارند از این رو، در رنگ‌درمانی برای انسان‌هایی که به راحتی غلیان می‌کنند و سودایی‌مزاجند، رنگ سبز به کار برده می‌شود تا به آنان کمک کند که نیروهای کنترل‌نشده خود را بهتر مهار کنند. سبز، بالابرنده احساسات است و بر غده هیپوفیز نیز تاثیر مثبتی دارد. این رنگ، ‌فعالیت‌های بدن را هماهنگ و متعادل می‌کند. جالب است بدانید از طرف دیگر روانشناسان معتقدند ذهن افراد مختلف رنگ‌های مختلفی دارد. پس بیایید با روانشناسی رنگ سبز، تاثیراتش و ذهن‌های سبز بیشتر آشنا شویم.

 تاثیر رنگ سبز بر جسم

پوشیدن لباس‌های سبز یا قرارگرفتن در محیط سبز، به توانایی حافظه کمک می‌کند. با این حال، زیاده‌روی در استفاده از آن می‌تواند فراموشی‌ خاطرات تلخ را با مشکل روبه‌رو کنند و درنتیجه، فرد نتواند به زندگی پرتنش خود آرامش دهد. رنگ‌درمان‌گران معتقدند که سبز با عملکرد غده تیموس، شش‌های پایینی، قفسه سینه و شانه‌ها مرتبط است و از نور سبز به‌عنوان دارویی برای مبارزه با خستگی شدید استفاده می‌کنند.

روانشناسی رنگ سبز

حمام نور سبز گرفتن، برای مبارزه با تهوع خوب است و در بازیابی تعادل و از بین بردن انواع سردردها مفید است. گفته می‌شود که سبز می‌تواند از شدت بیماری «کلاستروفوبی» (ترس از قرارگرفتن در محیط‌های سربسته) بکاهد و در از بین‌بردن خاطرات بسیار بد، مؤثر واقع‌ شود.

 سبزها چه کسانی هستند؟

سبزها شخصیت‌های هماهنگ و صلح‌جویی هستند. آنها خواهان یک زندگی جاری هستند و ترجیح می‌دهند در یک محیط طبیعی زندگی کنند. آنها متعادل‌ترین مردم در طیف رنگی هستند. همچنین اتصالی قدرتمند با طبیعت دارند. سبزها، رها، مهربان، اهل بیان و ارتباط هستند. آنها می‌کوشند تا بدن، ذهن و روحی متعادل داشته باشند و معمولا در این تکوین، شخصی هستند. سبزها زندگی را از طریق قلب‌شان دریافت می‌کنند. اولین انگیزه‌های آنها، خشنودی و هماهنگی است.

آنها هرقدر به دوستان و طبیعت نزدیک‌تر باشند، خوشحال‌ترند. سبزها اساسا افراد قانعی هستند. اگر در وضعیت قوی باشند، برای شاد زیستن به حداقل نیز راضی می‌شوند، شادی درونی آنها که خالی از آرزوهای بزرگ است، برای‌شان بسیار حائز اهمیت است. درحالی‌که دیگران دوست دارند از لذت و مزایای تجملات حاصل از موفقیت برخوردار باشند، سبزها، بدون آنکه در ابتدا بخواهند با کسی رقابت کنند، زیباترین و گرانبهاترین لباس‌ها را می‌پوشند و مشاغل وجیهی دارند. سبزها شادی و رضایت را در زندگی‌شان وارد می‌کنند. آنها معتقدند که زندگی بشر، خود، شگفت‌ترین موهبت است.

روانشناسی رنگ سبز

سبزها شخصیت‌های پرحرف و اهل برقراری ارتباط هستند. آنها معمولا آنچه را فکر می‌کنند یا احساس می‌کنند، دقیقا بیان می‌کنند. «گپ زدن» برای آنها درمان است و به آنها اجازه می‌دهد که احساسات و علاقه‌شان را بیان کنند و از این طریق تسلی یابند. سبزها نیاز دارند که در مورد خودشان و مشکلات‌شان صحبت کنند، تا بتوانند آنها را روشن‌تر بفهمند و بنابراین بهتر احساس‌شان کنند. اگر ناراحت یا خسته باشند، خشم‌شان را کلامی خالی می‌کنند.

اگر سبزها عصبانی شوند، اعلام می‌کنند. اگر غمگین شوند، اشک‌های شان جاری می‌شود. اگر حسادت کنند، عکس‌العمل آن را فورا خواهید دید. بیشتر سبزها در مورد احساسات‌شان فکر نمی کنند بلکه با آن زندگی می‌کنند. آنها معمولا از برقراری ارتباط با غریبه‌ها نمی‌ترسند و خیلی زود دوست پیدا می‌کنند. این شخصیت‌های بیانگر، غالبا در گروه‌های اجتماعی و تشکل‌ها دیده می‌شوند. کار گروهی و تقسیم زندگی با اعضای خانواده و دوستان صمیمی برای آنها بسیار باارزش است.

در میان مشاغل و جایگاه‌های مناسب برای سبزها می‌توان به باغبانی، محقق محیط زیست، کشاورزی، کارگزاران اجتماعی، دامپزشک، مادر، معلم، تراپیست، مشاور و منشی‌ اشاره کرد.

 چه سبزی، چه تاثیری

سبز طیف‌های مختلفی را در بر می‌گیرد که هر کدام از آن رنگ‌ها تاثیر جداگانه‌ای روی افراد دارند. بهتر است ببینیم چه سبزی، چه تاثیر روانشناختی دارد.

روانشناسی رنگ سبز

سبز متمایل به آبی: این رنگ زیبا در درمان زکام به کار می‌رود و تاثیری آرامش بخش دارد. سبز متمایل به آبی با جوانی، شوروحال و بازیگوشی مرتبط است. سبز به‌طور غیرمستقیم، خامی و بی‌تجربه‌بودن را می‌رساند. با این حال در بسیاری از موارد، بچه‌بودن چیز بدی نیست زیرا به انسان این توانایی را می‌دهد که شغل نامناسب را ترک کند، به مسائل با دید تازه‌ای نگاه کند و در زندگی، آغازی نو داشته باشد. متاسفانه در این رنگ تمایل به دودل بودن نیز وجود دارد و افرادی که این رنگ را زیاد استفاده می‌کنند، مقدار زیادی از وقت خود را صرف شک‌داشتن درباره‌ بهترین عملکردی که می‌توانند داشته باشند، صرف می‌کنند.

سبز روشن:
رنگ نخستین جوانه‌های نورسیده درختان معمولا ‌سبز روشن است. این رنگ، سرزندگی و عشق به آزادی را در انسان برمی‌انگیزد. در برخی موارد نیز می‌تواند به بی‌احتیاطی، سهل‌انگاری، سبک‌سری، تکبر و خودنمایی منجر شود. سبز متمایل به زرد یا همان سبز روشن، انسان را از غم، تفکر، احساس گناه و تقصیر درباره اتفاقاتی که مدت زیادی از آن گذشته است، رهایی می‌بخشد. این رنگ به افرادی که خود را پیر و از پا افتاده، سرکوب شده، خسته و ناتوان احساس می‌کنند- به رفع یا کاهش این احساسات ناخوشایند- کمک شایانی می‌کند.

سبز تیره: سبز تیره، نشانگر شخصیت خودخواه و سلطه‌طلب است و افرادی که به‌طور مداوم سبز تیره می‌پوشند، اغلب عاشق خود هستند و به نیازها و خواسته‌های دیگران اعتنایی نمی‌کنند. توجه بیش از حد به جنبه‌ تیره‌تر سبز می‌تواند نشان‌گر زندگی مملو از پشیمانی و ندامت باشد. چنین شخصی، به احتمال زیاد به‌علت نوعی مشکل در اوایل زندگی، همواره احساس نوعی خشم می‌کند.

سبز یشمی: گفته می‌شود که سبز یشمی، روح را آرامش می‌دهد، فراست را بالا می‌برد و به انسان کمک می‌کند تا اسرار نهان جهان هستی را درک کند. حتی اگر آرزوهای یک نفر چندان بزرگ نباشد، بازهم این رنگ به او بینش فلسفی همراه با عقل سلیم می‌دهد. کسانی که سبز یشمی را دوست‌دارند، به‌طور ذاتی روشن‌بین و منطقی هستند.

سبز زیتونی:
سبز زیتونی، خصومت، احساس‌های ناکامی و آسیبی که از آنها به شخصیت وارد شده است را می‌رساند. با این حال، این رنگ تنها جنبه‌ منفی ندارد. با اینکه این رنگ نشان‌دهنده‌ درد عاطفی ناشی از خودفریبی ا‌ست، قدرت شخصیت در تحمل مشکلات، درس‌گرفتن از آنها و انسانی بهترشدن را نیز نشان ‌می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
‫ویژگی های آلوچه یا غوره گوجه سبز‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز از نظر هواداران + عکس



اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز

روزنامه مارکا در گزارشی جالب پیراهن‌ برگزیده ۱۰ باشگاه صاحب شهرت فوتبال را از نظر هواداران به نمایش گذاشته است.

 باشگاه‌های فوتبال جهان که هواداران بی‌شماری دارند، هرساله پیش از آغاز فصل جدید طراحی‌های مختلف از پیراهن تیم‌هایشان به نمایش می‌گذارند تا ببینند کدام طراحی مورد پسند هواداران است، امسال نیز این اتفاق افتاده است.

روزنامه مارکا اسپانیا در گزارشی جالب پیراهن برگزیده 10 باشگاه فوتبال مشهور را از نظر هواداران آنها به نمایش گذاشته است که این باشگاه‌ها عبارتند از: بارسلونا، رئال مادرید، چلسی، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، یوونتوس، اینترمیلان، بایرن مونیخ، آژاکس و پاری‌سن ژرمن است.

پیراهن برگزیده 10 باشگاه مشهور جهان از نظر هواداران به شکل زیر است:

1- بارسلونا

اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز


2- رئال مادرید

اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز


3- چلسی

اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز

 
4- منچستر یونایتد

اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز


5- منچستر سیتی

اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز


6- یوونتوس

اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز


7- اینترمیلان

اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز


8- بایرن مونیخ

اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز


9- پاری‌سن ژرمن

اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز


10- آژاکس

اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌ برگزیده ۱۰ غول‌ قاره سبز

 

 اخبار ورزشی  -  فارس