سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

همه گردنبندهای من


از آن جایی كه خانم‌ها به زیورآلات علاقه خاصی دارند و سنگ‌ها هم این روزها محبوبیت ویژه‌ای دارند، گفتیم خوب است زیورآلاتی از جنس سنگ را به شما معرفی كنیم.



از آن جایی كه خانم‌ها به زیورآلات علاقه خاصی دارند و سنگ‌ها هم این روزها محبوبیت ویژه‌ای دارند، گفتیم خوب است زیورآلاتی از جنس سنگ را به شما معرفی كنیم. جالب است بدانید كه سنگ‌ها خاصیت درمانی هم دارند، مثلا مروارید سنگ شادی و آمتیس سنگ سلسله اعصاب است. گردنبندهای این صفحات كار طراح خوب زیورآلات، بتول رضایی است، حدود قیمت گردنبندها از 30 تا 60 هزار تومان متغیر است. گردنبندهایی كه در آن ها نقره به كار رفته است حدود 50 هزار تومان قیمت دارند





   یك مدل كاملا شیك و سنگین. تیرگی رنگ‌های به كار رفته در این مدل و در كنار هم نشستن رنگ‌های تند، این گردنبند را به یك مدل بسیار زیبا تبدیل كرده است. به‌خصوص این‌كه می‌توانید در مهمانی‌های شب از آن استفاده كنید.





   دختر خانم‌ها  به آن علاقه دارند. به‌خصوص اگر دنبال زیورآلاتی با مهره‌های درشت هستند، این گزینه یك هدیه عالی برای آن‌هاست.





   مروارید سنگ شادی‌هاست و این گردنبند هم با به كار بردن مروارید و 2 رنگ زیبای سرخابی و آبی در كنار هم یك مدل شاد را به وجود آورده. این مدل برای دختر خانم‌های جوان خیلی مناسب است.





   لاجورد از سنگ‌های محبوب بیشتر خانم‌هاست. آبی تند این سنگ و رگه‌های بی‌نظیر طلایی‌رنگش باعث مجلل بودنش می‌شود. نشستن این سنگ زیبا در كنار فیروزه‌ای‌های به كار رفته در این گردنبند، این مدل را به مدلی تك تبدیل كرده است.





   زرد رنگی است كه اسلام به آن توصیه كرده است. این رنگ شاد و این گردنبند زیبا را از دست ندهید.





   مدلی با تمام رنگ‌های شاد و سنگ‌های زیبا. اگر در لباس‌‌تان هر كدام از این رنگ‌ها به كار رفته است، گردنبند‌ ست آن را در این عكس پیدا می‌كنید.





   یك مدل ساده اما شیك و رسمی. از این گردنبند در مهمانی‌های رسمی استفاده كنید.





   اگرچه صدف و مروارید به نوعی جزو جواهرات محسوب می‌شوند و معمولا جواهرات در مراسم رسمی به كار می‌روند اما این مدل با ذكاوت طراح طوری ساخته شده كه می‌شود آن را به‌عنوان یك همراه همیشگی به گردن داشت و از زیبایی‌اش لذت برد.


ویدیو مرتبط :
Swaroski | پشت صحنه تولید گردنبندهای standrust

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طراحی گردنبندهای جدید برای ست کردن



 

 

 

گردنبند

 

 

امروزه و در دنیای مد زیورآلات لزوما نباید از فلزات گرانبها یا سنگهای قیمتی باشد .میتوانیم با ایده های جالبی مثل این گردنبدها زیورآلاتی زیبا برای ست کردن با انواع لباسها داشته باشیم .به مدلهای ایک گردنبدهای زیبا که توسط Elyse Marks طراحی شده است توجه نمایید

 

 

گردنبند

 

 

گردنبند

 

 

گردنبند

 

 

گردنبند

 

 

گردنبند

 

 

گردنبند

 

 

گردنبند