سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

هشدار ملکه‌های زیبایی جهان به دختران و زنان



 

ملکه زیبایی

 

هفت ملکه زیبایی از چهار قاره‌ جهان خطاب به دختران و زنان جوان اعلام کردند که الگوها و ایده‌های مدرن و پیشرفته امروزی برای زیبایی می‌توانند به استخوان‌های آنها آسیب بزنند و در آینده موجب ابتلای آنها به پوکی استخوان شوند.

 

این زنان از کشورهای استرالیا، اتریش، پاناما، تایلند، ترکیه و ونزوئلا در کنفرانسی از سوی سازمان بین‌المللی پوکی استخوان سخنرانی خود را در این زمینه ایراد کردند.

 

این زنان که درباره‌ تجربیات خودشان در این زمینه صحبت می‌کردند، خاطرنشان کردند که امروزه بسیاری از دختران در سن نوجوانی و پیش از آن در نقاط مختلف جهان به قیمت از دست دادن سلامتی، زیبایی به دست می‌آورند. آنها متذکر شدند که استانداردهای زیبایی حتی برای ملکه‌های زیبایی نیز تغییر کرده است و زنان و مردان در تمام رده‌های سنی وظیفه دارند مراقب سلامت استخوان‌هایشان باشند.

 

با توجه به مسن شدن جمعیت آسیایی‌ها، پیش‌بینی می‌شود که مشکلات و ناراحتی‌های ناشی از پوکی استخوان در صورت عدم اقدامات پیشگیرانه به طور فزاینده‌ای افزایش پیدا کند.

 

تمام زنان و مردان باید اقدامات فوری برای بررسی نحوه زندگی‌شان و انجام آزمایشات پوکی استخوان انجام دهند.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آیشوارایا رای ملکه زیبایی جهان زیبایی خود را از دست داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیفانش تاتلیتوج با ملکه زیبایی جهان ازدواج میکند؟



کیفانش تاتلیتوج با ملکه زیبایی جهان ازدواج میکند؟

بازیگر سرشناس ترکیه ای که اخیراً در سریال «عشق ممنوع» در نقش مهند هنرنمایی بسیار خوبی از خود نشان داد، تصمیم دارد با نامزدش که عنوان ملکه زیبایی جهان را یدک می کشد، ازدواج کند.

 

   عکس کیفانش تاتلیتوج ,سریال عشق ممنوع,

 

به گزارش رسانه های ترکی زبان،  کیفانش خانواده خود را در جریان این تصمیم قرار داده است.

رابطه  کیفانش  با نامزد هلندیش به سال ۲۰۰۲، هنگام انتخاب ملکه زیبایی جهان بر می گردد. اما در سال ۲۰۰۸ از یکدیگر جدا شدند و پس از مدتی دوباره با یکدیگر آشتی کردند و اکنون نیز قصد ازدواج باهم را دارند.

کیفانش تاتلیتوج با بازی در سریال عشق ممنوع توانست در سطح جهان مطرح نمایید و به شهرت دست پیدا کند./هم نسل