سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

هشت پله تا ملاقات موفقیت


همه ما دوست داریم فرد موفقی در زندگی باشیم، اما چه كارهایی ما را مطمئن می سازد كه موفقیت و كامیابی در زندگی آنقدرها هم كه فكر می كنیم سخت نیست؟

همه ما دوست داریم فرد موفقی در زندگی باشیم، اما چه كارهایی ما را مطمئن می سازد كه موفقیت و كامیابی در زندگی آنقدرها هم كه فكر می كنیم سخت نیست؟ برای این كار هیچ رازی وجود ندارد، بلكه فقط بیشتر عقل سلیم، افكار مثبت و طرز برخورد و ابتكار عمل به علاوه آگاهی ودرك لازم است. در این مطلب به چندین نكته برای هدایت شما به سوی موفقیت، اشاره شده است.


1- برای رسیدن به كمال نزاع نكنید: هرگز سعی نكنید كه بی عیب و نقص باشید، زیرا هیچ كس در این دنیا عالی نیست. برای خود یك استاندارد و هدف را تعیین كنید و مسئولیتها و یا كارهای خود را در حد تواناییهایتان به بهترین شكل انجام داده و از آن راضی باشید. زمانی كه این تلاش را به بهترین نحو انجام دادید، همه چیزهایی كه شما یا هر كس دیگری به دنبال آن بوده اید را می توانید به دست آورید.

2- خودتان را باور داشته باشید: خلق راهكارهایی كه شما را بیشتر از خودتان آگاه می سازد و آنچه شما را قادر به دستیابی به آن می كند را بالا ببرید. چنانچه به خودباوری برسید و بتوانید آن را به دست آورید، بیشتر به سمت كامیابی در هر آنچه انجام می دهید، متمایل خواهید شد.

3- پشتكار داشته باشید: پشتكار و اراده چیزهایی هستند كه برای رسیدن به موفقیت ضروری هستند. اگر در اموری كه برای آن تلاش می كنید تسلیم نشوید، در نتیجه به راحتی می توانید جلوی شكست را بگیرید.

4- در زندگی خود تغییر ایجاد كنید: اگر نسبت به آنچه هم اكنون در زندگی دارید و یا هستید رضایت كافی ندارید، تنها كسی كه می تواند موقعیت زندگیتان را تغییر دهد، خود شما هستید. این تغییرات ممكن است تغییر چشم انداز در زندگی، تصویر شما از خودتان، برتریها یا فعالیتهای شما باشد. شما در این موارد نباید كسی را به غیر از خودتان سرزنش كنید و این تنها خود شما هستید كه قدرت ایجاد تغییر را دارید.

5- هر چه بكارید همان را درو می كنید: هر چقدر برای بدست آوردن اهداف خود در زندگی تلاش كنید، به همان میزان به موفقیت می رسید. اگر شخصی مفید، صادق، درستكار و مثبت هستید، پس به همان میزان پشتوانه در مسیر رسیدن به موفقیت خواهید داشت كه به خصوص در محل كارتان، به كامیابی دست یابید.

6- نمی توانید به تنهایی به كامیابی دست یابید: همه افراد موفق برای رسیدن به موفقیتهایی كه به دست آورده اند، تا اندازه ای به دیگران تكیه می كنند. همه انسانی مهارتها، استعدادها و تواناییهای متفاوتی دارند كه وقتی با هم تركیب شوند، به موفقیتی منحصر به فرد تبدیل می شود.

7- روی خودتان تمركز كنید: همه ما برای تمركز بر خود احتیاج به یك روز استراحت داریم تا برای این كه بتوانیم به آنچه كه دوست داریم به دست آوریم بپردازیم. با این كار قادر خواهیم شد تا تأثیر زیادی در دستیابی به نتایج بهتر در كارها گذاشته شود.

8- اهداف و آرمانها را مشخص كنید: در نظر گرفتن اهداف و آرمانها برای خودتان، می تواند شما را در موفقیت برای هر آنچه كه برگزیده اید، یاری نماید. این اهداف می تواند به صورت روزانه، كوتاه مدت و یا بلند مدت تعیین گردد كه برای آرمانهای كوتاه مدت یك ماه و برای اهداف بلند مدت حداقل شش ماه زمان درنظر گرفته شود. همیشه اهداف واقع گرایانه داشته باشید و زمان را براساس رسیدن به آن برای خود تنظیم كنید. بر اساس اصولی منظم اهداف خود را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید آنها همیشه قابل دستیابی هستند.

بر آنچه كه می خواهید به دست آورید تمركز كنید- به جای فكر كردن به مسائل منفی یا آنچه دوست نداری، بر روی چیزهای مثبت و آنچه كه دوست دارید آنها را داشته باشید تمركز كنید. به جای این كه دلسرد شوید و تنها مشتاق آنچه كه در پایان كار رخ می دهد باشید، همواره به رویدادهایی كه در آینده اتفاق می افتند نظر كنید.

منبع : Banki.ir


ویدیو مرتبط :
استاد هیچ -پله پله تا ملاقات خدا-پله1 (لذت روح بودن)002

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشت نكته درباره زیبا شدن با عسل



بر طبق فرهنگ لغت عسل ماده‌اي شیرین و زرد رنگ است كه زنبورهای مختلف از شهد گل‌ها تهیه می‌كنند.

 

اما جدا از اینكه عسل به عنوان یك ماده غذایی به شمار می‌آید، آیا می‌دانستید كه عسل یكی از قدیمی‌ترین و موثرترین مواد برای كمك به زیبایی است؟

 

عسل شامل موم و شكر و مواد معدنی است و یك مرطوب كننده طبیعی به شمار می‌آید و همانند یك ماده ضد سوزش برای پوست‌های حساس عمل مي‌كند.

 

عسل مي‌تواند در خیلی از محصولات زیبایی یافت شود، شما مي‌توانید این محصولات را در مغازه‌های محلی یا مغازه‌هایی كه دارای محصولات زیبایی مطلوب هستند بیابید. جالب اينكه خیلی از این محصولات مي‌توانند بسيار گران قیمت باشند اما تعدادي از این محصولات هم مي‌توانند در منزل ساخته شوند.

 

اگر مي‌خواهيد به راز و رمز زيباسازي عسل پي ببريد مواردی كه درباره عسل مي‌گوييم را امتحان كنید. اما قبل از استفاده عسل روی پوستتان مطمئن شوید كه به آن حساسیت ندارید.

 

عسل


1- ماسك عسل:

 

عسل خالص را روی صورت‌تان بمالید و اجازه دهید كه مدتي روی پوست‌تان باشد تا زمانیكه خشك شود. تقریبا پانزده دقیقه برای خشك شدن عسل برروی پوستتان كافی است. وقتی كه خشك شد صورتتان را با آب گرم بشویید.



2- پوستی روشن با حمام عسل:

 

برای رطوبت، نرمی و داشتن پوستی روشن، در حمام بعدی‌تان از یك شیشه عسل استفاده كنید. عسل را به پوستتان بمالید و برای مطمئن شدن از خشك شدن عسل برروی پوست از دست‌تان كمك بگیرید، در اين حالت با اينكه عسل پوست شما را چسبناك كرده است اما به نرمی و راحتی دست شما روی پوست‌تان حركت مي‌كند. سپس بدنتان را با آب بشویید. نتیجه این كار گردش خون عالی، زیبایی و روشنی پوست خواهد بود.

 


3- وان عسل:

 

برای خوش بویی و نرمی پوست‌تان، یك چهارم تا یك دوم فنجان عسل به آب وان اضافه كنید.

 

عسل


4- ماساژعسل:

 

یك قاشق چای خوری عسل به همراه كمی پودر بادام را در كف دستان مخلوط كنید و به آرامی روی صورت‌تان بمالید. سپس این معجون عسل و بادام را با آب گرم بشویید.

 


5- تمیز‌كننده روزانه صورت:

 

مخلوطی از یك قاشق چای خوری عسل با پودر شیر تهیه كنید، از این محلول به عنوان تمیزكننده مواد آرایش و زدودن كثیفی پوست صورت مي‌توانید استفاده كنید و بعد با آب گرم صورت‌تان را بشویید.

 


6- موهای درخشان:

 

برای براق كردن موهایتان مي‌توانید مخلوطی از یك قاشق چای خوری عسل به همراه آبلیموی تازه فشرده شده و یك لیتر آب گرم تهیه كنید. طبق معمول با شامپوی همیشگی موهایتان را بشوید و بعد از مخلوط عسل برروی موهایتان بریزید. اجازه دهید موهایتان به صورت نرمال خشك شود، نیازی به شستن مخلوط عسل از روی موهایتان نیست.

 

 

7- نرم‌كننده مو:

 

برای داشتن موها و پوست سری سالم مي‌توانید از مخلوط یك دوم فنجان عسل و دو قاشق سوپخوری روغن زیتون استفاده كنید. موهایتان را با مخلوط عسل آغشته كنید، سپس پوششی روی سرتان بگذارید و اجازه دهید برای سی دقیقه روی سرتان بماند. بعد از سی دقیقه شامپو بزنید و طبق معمول موهایتان را بشویید.

 


8- جوهرپوست:

 

برای سفتی، نرمی و مرطوب بودن پوست‌تان مي‌توانید مخلوطی از هسته پوست گرفته شده یك سیب و یك قاشق سوپخوری عسل كه در ماشین مخلوط كن تهیه كرده‌اید استفاده كنید.

 

آنقدر مخلوط عسل را هم بزنید تا نرم شود و به آرامی روی پوست صورت بمالید و اجازه دهید برای پانزده دقیقه باقی بماند. بعد پانزده دقیقه مخلوط عسل روی صورتتان را با آب گرم بشویید.

 

با نكات زیبایی گفته شده در بالا مي‌توانید محصولات زيبايي سودمندی را در منزل تهیه كنید. عسل یك محصول فوق‌العاده در زیبایی است چراكه شامل آنزیم‌ها، ویتامین‌ها، و موادمعدنی زيادي است. برای تهیه محصولات زیبایی ابتدا مطمئن شوید عسل خریداری شده‌تان صددرصد خالص باشد.