سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

هر چه محصولات آرايشي را گران‌تر بخريد.



 محصولات آرایشی

 هر چه محصولات آرايشي را گران‌تر بخريد، محصولات با كيفيت‌تر و بهتري انتخاب خواهيد كرد.قيمت محصولات آرايشي و بهداشتي تعيين كننده كيفيت و اثرگذاري آنها نيست.

محصولات آرایشی

بيشتر كارخانه‌هاي سازنده مي‌خواهند مردم باور كنند كه وقتي قيمت يك محصول بالاست، حتما ماده خاصي در آن به كار رفته كه باعث مي‌شود صددرصد تاثيرگذار باشد ولي اغلب موارد اين‌گونه نيست و گاه محصولاتي حتي با قيمت پايين‌تر- كه خارجي هم نيستند و اسم و رسم خاصي هم ندارند- به اندازه گران‌ترين و معروف‌ترين كرم خارجي تاثير دارند، با اين تفاوت كه نيازي نيست براي خريد آنها چندين برابر هزينه كنيد.

 

 


ویدیو مرتبط :
گران ترین هتل دنیا(شبی 47500 دلار)-تاپ تن هتل های گران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محصولات ایران‌خودرو پس از هدفمندی یارانه‌ها گران نمی شود



 

 

 

محصولات ایران‌خودرو پس از هدفمندی یارانه‌ها گران نمی شود

 

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: با توجه به افزایش قیمت سوخت با اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها، تلاش شركت ایران خودرو این است كه خودروهای كم مصرف تولید كند.

مدیرعامل شركت ایران‌خودرو اعلام كرد: با اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها، هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

به گزارش ایکوپرس، جواد نجم‌الدین افزود : تلاش بر این است كه با كاهش قیمت تمام شده، افزایش هزینه‌ها را جبران كنیم.

وی گفت: با توجه به افزایش قیمت سوخت با اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها، تلاش شركت ایران‌خودرو این است كه خودروهای كم مصرف تولید كند.

نجم‌الدین به دردست تولید بودن دو نوع موتور جدید كم مصرف توسط این شركت اشاره كرد و گفت: به مرور تمام خودروهای تولیدی این شركت مجهز به این دو نوع موتور می شوند.

وی افزود: شركت ایران‌خودرو امسال 780 هزار دستگاه خودرو تولید می كند كه نسبت به سال گذشته 11 درصد رشد دارد.

وی اظهارداشت: هشت درصد تولیدات این شركت معادل 55 هزار دستگاه خودرو امسال به خارج از كشور صادر خواهد شد.

نجم‌الدین از طراحی خودروهای جدید در این شركت خبر داد و گفت: خودروی رانا از سال 1390 در این شركت تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

وی گفت: حجم تولیدات خودرو در چهار سال اخیر برابر با 40 سال گذشته در كشور است.

وی توسعه خدمات پس از فروش و توجه به كیفیت آن را از دیگر برنامه های این شركت بیان كرد و افزود: در گذشته به ازای هر هفت هزار دستگاه تولید خودرو یك نمایندگی ایجاد می شد اما از امسال به ازای هر چهارهزار دستگاه تولید یك نمایندگی ایجاد می شود.

وی جهش كیفی در تولیدات و ارتقاء سطح سرویس دهی و پاسخگویی به مردم در خدمات پس از فروش را از برنامه های این شركت برشمرد و اظهارداشت:خدمات پس از فروش و ارتقای كیفیت سبب شده است كه میزان رضایت‌مندی مشتریان با دودرصد افزایش از 62 درصد به 64 درصد افزایش یابد..../تحلیل:عصرایران