سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

هر عطر نماینده یك شخصیت


دنیای عطرها، دنیای بی‌نظیری است؛ دنیایی كه هر رایحه‌ای نماینده یك شخصیت می‌شود. برای همین است كه عطرها تا این حد متنوع هستند، درست مثل آدم‌ها.


صبح بخیر: دنیای عطرها، دنیای بی‌نظیری است؛ دنیایی كه هر رایحه‌ای نماینده یك شخصیت می‌شود. برای همین است كه عطرها تا این حد متنوع هستند، درست مثل آدم‌ها. عطرهای گرم ساخته شده‌اند برای روزهای سرد. در این شماره بهترین عطرهای زمستانه را معرفی كرده‌ایم. اگر احساس كردید یكی از این عطرها رایحه‌های مورد علاقه شما را در خودش دارد، كد مورد نظر را به ما پیامك كنید و برنده شوید.





  • Decible
جدیدترین محصول آزاروست و شكل جالبی دارد كه تداعی‌كننده اسمش است. شیشه این عطر شكل یك میكروفن است. نارنگی ایتالیایی، بنفشه و وانیل رایحه‌های این عطر را تشكیل می‌دهند.

  • Cartier
كارتیر اسپورت مردانه بویی دلپذیر دارد. بوی نعنا، چمن و حتی خزه را با این عطر می‌توانید حس كنید، درست مثل اسب‌سواری كه در جاده‌ای زیبا سواری می‌كند. (رودستر)

  • Gucci men
اسطوخودوس و لیمو انتخاب خوب گوچی برای آقایانی است كه در روزهای زمستانی هم به طراوت اهمیت می‌دهند. شكوفه پرتقال و سدر از تركیبات دیگر این عطر هستند.

  • creed
این عطر قدمت بسیار زیادی دارد.  از دوره ناپلئون به صورت اختصاصی برای او و اطرافیانش تولید می‌شد. امروزه این عطر همچنان به صورت دست‌ساز  برای كسانی كه به دنبال پرستیژ و اعتبار هستند تولید می‌شود.





  • Versace
عطری سبك با تركیبی از رایحه‌هایی كه آن را مناسب برای تمام طول روز و حتی تمام طول سال می‌كند.

  • Givenchy secret
یكی از كارهای جدید ژیوانژی است. این عطر شیشه‌ای شبیه الماس دارد و رایحه‌ای ملایم و سبك.

  • CH herrera
با شیشه‌ای آراسته و دوست‌داشتنی با تركیبی گرم از ترنج، پرتقال، میوه‌های گرمسیری، دارچین، چوب كشمیری و تمام آنچه شما دوست دارید!

  • Gucci
گوچی برای این كار جوایز زیادی دریافت كرده است؛ این عطر، روزهای سردتان را گرم می‌كند.


ویدیو مرتبط :
سوال جالب یك كودک ایرانی از نماینده حماس در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح یك خبر از سوی نماینده بیرجند



 

 

توضیح یك خبر از سوی نماینده بیرجند

 


وزارت اطلاعات دارای سخنگو و وزیر و معاونین می‌باشد كه نظرات آن وزارتخانه محترم را ارائه می‌دهند/ نماینده بیرجند به ذكر برگزاری جلسه‌ای كمیسیون امنیت ملی پرداخته‌اند كه قرار بر حضور مقامات محترم وزارت اطلاعات بوده است.

در پی درج خبری به نقل از نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی كه در آن به جلسه كمیسیون امنیت ملی اشاره كرده بود و اینكه نمایندگان وزارت اطلاعات در این جلسه از نظر این وزارتخانه برای كاهش رابطه با روسیه خبر داده بودند، دفتر این نماینده توضیحاتی را ارائه كرد.
متن توضیح حسین ابراهیمی بدین شرح است؛
احتراما با عرض تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س)، پیرو درج مطلب منتسب به سخنان حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده محترم بیرجند و نایب‌رئیس میسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در برخی روزنامه‌ها و سایت‌های اینترنتی مبنی نظر وزارت محترم اطلاعات در رابطه با روابط ایران با روسیه، ضمن تكذیب موضوع به استحضار می‌رساند:
1-وزارت محترم اطلاعات دارای سخنگو و وزیر و معاونین می‌باشد كه نظرات آن وزارتخانه محترم را ارائه می‌دهند.
2-نمایده محترم بیرجند فقط به ذكر برگزاری جلسه‌ای كمیسیون امنیت ملی پرداخته‌اند كه قرار بر حضور مقامات محترم وزارت اطلاعات بوده است.
خواهشنمد با عنایت به قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه این دفتر اقدام فرمایند...../تحلیل:ایلنا