سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

هدیه های برند معروف «بربری» برای آقایان


در این مطلب، با محصولات مردانه برند بربری آشنا می شوید. این تصایویر زیبا، راهنمای جامع و مناسبی برای خانم هایی است که برای همسرانشان به دنبال هدیه ی مناسب می گردند.

کافه سینما: در این مطلب، با محصولات مردانه برند بربری آشنا می شوید. این تصاویر تبلیغاتی، همانند تصاویری که برای محصولات زنانه طراحی شده بود، در یک فریم، بسیاری از محصولات کلکسیون زمستانه برند بربری را، که به مردان اختصاص دارد، نشان می دهد. این تصایویر زیبا، راهنمای جامع و مناسبی برای خانم هایی است که برای همسرانشان به دنبال هدیه ی مناسب می گردند.

تصاویر برخی از محصولات کلکسیون کریسمس بربری برای آقایان را منتشر می کند. کیف پول، جا کلیدی، کیف کار، شال گردن، دستکش و دکمه سردست، پیشنهاد برند بربری برای آٍقایان شیک پوش است.


























ویدیو مرتبط :
10 برند معروف پرینتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه های برند «بربری» برای خانم ها


بسیاری از برندهای معتبر مد به مناسبت کریسمس، مجموعه ای از محصولات خود را به عنوان هدیه های مناسب کریسمس، معرفی می کنند.

کافه سینما: رسم زیبای هدیه دادن، در همه ی فرهنگ ها وجود دارد. ما ایرانی ها، در اعیاد مذهبی و عید نوروز عیدی می گیریم و امشب، بسیاری از کودکان دنیا، به شوق هدایای کریسمس به خواب می روند. حتما در فیلم های بسیاری دیده اید که مسیحیان، شب کریسمس، هدایای خود را زیر درخت کاج تزیین شده می گدارند و صبح، همه ی افراد خانواده، خصوصا بچه ها با شوق و ذوق به سوس هدایای خود می دوند. بسیاری از برندهای معتبر مد هم، به همین مناسبت، مجموعه ای از محصولات خود را به عنوان هدیه های مناسب کریسمس، معرفی می کنند. این بار به سراغ" بربری" ، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای انگلیسی رفتیم و تصاویر زیبایی از تبلیغات  محصولاتی که در لیست هدایای کریسمس قرار گرفتند را، برای شما منتشر کردیم.



این تصاویر  که در سایت رسمی بربری منتشر شده است، تصاویری زیبا و ظریف و تاثیرگزار است که به سادگی، بسیاری از محصولات زنانه این برند را معرفی کرده و به بهانه ی کریسمس، هدیه دادن و هدیه گرفتن را تشویق می کند.