سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

هایلایت مو به سبک ستاره ها



حتما شما هم می دانید که هایلایت کردن مو کار هر کسی نیست و احتیاج به فردی متخصص و حرفه ای دارد. هایلایت مو مدل های مختلفی دارد به عنوان مثال می توانید تنها روی موها، زیر یا حتی انتهای آن را رنگ کنید. ما در اینجا مدل های مختلف هایلایت موهای ستاره های هالیوود را برایتان آورده ایم تا با توجه به سلیقه خود از آنها ایده بگیرید.

1. الیزابت اولسن

هایلایت مو به سبک ستاره ها

 

2. الساندرا آمبروزیو

هایلایت موهای ستاره های هالیوود

 

3. کت دیلی

هایلایت مو به سبک ستاره ها

 

4. جنیفر لوپز

هایلایت موهای ستاره های هالیوود

 

5. جسیکا بیل

هایلایت مو به سبک ستاره ها

 

6. کلویی مورتز

هایلایت موهای ستاره های هالیوود

 

7. پنه لوپه کروز

هایلایت مو به سبک ستاره ها

 

8. کریسی تیجن

هایلایت موهای ستاره های هالیوود

 

9. جسیکا آلبا

هایلایت مو به سبک ستاره ها

 

10. ژیزل بوندشن

هایلایت موهای ستاره های هالیوود

 

11. سارا جسیکا پارکر

هایلایت مو به سبک ستاره ها

 

12. میراندا کر

هایلایت موهای ستاره های هالیوود

 

13. آدرینا پاتریج

هایلایت مو به سبک ستاره ها

 

14. استل

هایلایت موهای ستاره های هالیوود

 

15. کایلی جنر

هایلایت مو به سبک ستاره ها

 

16. اولیویا وایلد

هایلایت موهای ستاره های هالیوود

 

منبع:برترینها

 


ویدیو مرتبط :
آموزش هایلایت مو در خانه با استفاده از رنگ موی لورال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل‌ مو به سبک ستاره‌های ایرانی


در زمستان امسال موجی از تغییر مدل‌های مو در ستاره‌های ایرانی به‌راه افتاد.


مجله زندگی ایده آل: منتظر سورپرایز باشید؛ شخصیت‌های سینما، تلویزیون و حتی فوتبال كشورمان انقلابی به راه انداخته‌اند تا شما را سورپرایز كنند. در این روزها و در میان خبرها و عكس‌های دنیای مجازی متوجه شدیم كه تعدادی از چهره‌های كشور، دست به كار تغییر چهره خود شده‌اند. فصل مشترك این حركت چهره‌های كشورمان، تغییر در مدل موست؛ حركتی كه پیش‌بینی می‌كنیم به این چند نفر محدود نخواهد شد و به شكل پررنگ‌تری ادامه پیدا خواهد كرد.

جنجالی دیگر

مدل موهای علیرضا حقیقی در جام‌جهانی آرژانتین از سوژه‌های جنجالی این اتفاق ورزشی بود؛ آن قدر كه خبرنگار خارجی بعد از پایان نخستین مسابقه از او پرسید: «چطور مدل موهای شما در طول مسابقه تغییر نكرد؟» خوش‌استایلی دروازه‌بان كشورمان در جام‌جهانی 2014 حادثه خوشایندی است كه تا همیشه در خاطره‌ها می‌ماند اما این تنها خاطره نیست.

زلف‌بازان!

علیرضا حقیقی این روزها خودش را برای شركت در جام ملت‌های آسیا آماده می‌كند و می‌توانید شاهد استایل جدیدی از این بازیكن باشید. چندی پیش عكسی از علیرضا حقیقی در كنار آرایشگرش، مسعود فدوی منتشر شد كه مدل جدید موهای او برای جام ملت‌های آسیا را نشان می‌داد. در این مدل موهای وسط سر بلندتر هستند و موهای دور سر ارتفاع كمتری دارند؛ مدلی كه امسال در میان مردان جوان محبوبیت زیادی داشت و در شماره‌های قبلی به عنوان مدل‌های 2014 معرفی كردیم.


خداحافظ سه سانتی‌ها

زلف‌بازان!

چندی پیش مدیربرنامه‌های بهرام رادان، ستاره سینمای كشورمان با انتشار عكسی از مدل موی جدید این بازیگر رونمایی كرد. در سال‌های اخیر بهرام رادان چندین تغییر اساسی در مدل مو و ناگزیر چهره خودش داشته است. از موهایی كه بلندی آنها به شانه‌هایش می‌رسید، به سمت موهای كوتاه سه سانتی رفت و این‌بار انتخاب میانه‌تری دارد. موهای نه بلند و نه كوتاهی كه دست این ستاره سینما و آرایشگرش را برای دیزاین‌های مختلف بازمی‌گذارد. در حاشیه باید گفت این مدل موی متوسط به‌شدت خاطره سال‌های اولیه حضور بهرام رادان در سینما را زنده می‌كند.


عمو تتل و تیپ ورزشکاری

زلف‌بازان!

طرفداران امیر تتلو دیگر به تغییرات دائمی او عادت كرده‌اند و عوض كردن مدل مو، اتفاق عجیبی درباره این خواننده نیست. او فعالیت چشمگیری در شبكه‌های اجتماعی دارد و در پست‌های اخیرش با مدل موی متفاوتی حاضر شده است. او موهای كم و بیش بلندش را با كمك یك تل عقب داده است. خلاقیت او در ایجاد تغییرات سریع و كم‌هزینه را باید تحسین كرد.


انتخابی به نام گریم

زلف‌بازان!

میلاد كی‌مرام، این روزها با فیلم مستانه روی پرده سینماست. او در مراسم افتتاحیه مستانه با سری كاملا تراشیده و بدون مو حاضر شد. در واقع سر تراشیده و كچل بودن را باید استایل جدید میلاد كی‌مرام در زمستان 93 بدانیم؛ استایلی كه حق انتخاب زیادی درباره آن نداشته چون بخشی از گریم او در فیلم جدیدش است. میلاد كی‌مرام، این روزها مشغول بازی در فیلم 360 به كارگردانی سام قریبیان است و باید سری تراشیده داشته باشد.


موی تازه، سبك تازه

زلف‌بازان!

روزبه نعمت‌اللهی، خواننده كشورمان چند وقتی است كه با موهای بلند، باز یا بسته در مراسم مختلف دیده می‌شود. او به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام كرده كه تغییر اساسی در سبك زندگی خودش ایجاد كرده و این روزها وسط جنگل زندگی می‌كند؛ «من خیلی در دل طبیعت بودم اما سه سال است كه به صورت جدی در آنجا زندگی می‌كنم. این كلبه‌ها از كاهگل و چوب هستند و انرژی عجیبی در آنجا وجود دارد». انتخاب جدید روزبه نعمت‌اللهی در مدل مو را می‌توان برخاسته از سبك زندگی جدیدش دانست. دنیایی كه به نظر می‌رسد سادگی و صفای روستایی جایگزین جذابیت‌های رنگی دنیای مدرن شده و در این میان بی‌شك مدل یا برش مو هم اهمیت چندانی ندارد.