سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نیكی كریمی و مهتاب كرامتی از همه خوش‌ پوش‌ ترند !


وقتی حرف از دنیای مد و خوش‌ پوشی «سبك پوشش» به میان می‌آید تن صدایش تغییر می‌كند، اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود، پاهایش را روی هم می‌اندازد و مستقیم در چشمانت نگاه می‌كند و درست عین یك كارشناس مد اظهار نظر می‌كند.


ویدیو مرتبط :
كلیپ زیبایی از فیلم بیست با بازی مهتاب كرامتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردان از زنان تمیزتر و خوش پوش ترند!


به گزارش صبح بخیر، تحقیقات اخیر نشان می دهد که مردان بیشتر از زنان به ظاهر خود اهمیت می دهند و برای آن وقت بیشتری صرف می کنند.


بررسی ها نشان می دهد که زنان کمتر از مردان به پاکیزگی و تمیزی خود اهمیت می دهند.

به گزارش صبح بخیر، تحقیقات اخیر نشان می دهد که مردان بیشتر از زنان به ظاهر خود اهمیت می دهند و برای آن وقت بیشتری صرف می کنند.

محققان انگلیسی معتقدند که مردان روزانه 81 دقیقه بیشتر از زنان وقت خود را برای اموری چون انتخاب بهترین نوع پوشش لباس، مرتب کردن سر و صورت اختصاص می دهند.

این در حالی است که بر اساس این تحقیقات زنان روزانه 75 دقیقه از وقت خود را برای انتخاب لباس و مرتب کردن موها صرف می کنند.

بر اساس این تحقیقات، مردان 32 دقیقه برای استحمام و زنان  22 دقیقه برای دوش گرفتن وقت می گذارند.

اختصاصی مجله اینترنتی صبح بخیر Bartarinha.ir