سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نکته های مهم در استفاده از ریمل برای داشتن چشمهای زیباتر



آرایش طبیعی,ریمل زدن  چشم ها,طریقه درست ریمل زدن

ریمل یکی از اساسی ترین وسایل میکاپ خانمها بشمار می آید و داشتن آرایشی طبیعی همراه با ریملی زیبا، چهره طبیعی و جذاب را به شما به همراه خواهد داشت. در این مقاله هدفمان  در مورد طریقه درست ریمل زدن  چشم هایی که  از هم فاصله دارند یا برعکس آن را آموزش دهیم.

توجه به مدل چشم
شناخت دقیق فرم و مدل چشم ها، اهمیت زیادی در انتخاب نوع آرایش مناسب با آن خواهد داشت.
قبل از ریمل زدن، با فر مژه، مژه ها را به زیبایی حالت دهید. اینکار علاوه بر حفظ حالت طبیعی چشم ها، باعث می شود که ریمل کمتری هم استفاده کنید.

چشم های دور از هم
در مرحله اول، همه مژه ها را با ریملی که برسی نازک و دقیق دارد، ریمل بزنید.
در مرحله بعد ، برای پوشش مژه ها از گوشه داخلی تا وسط پلک، به برسی نیاز دارید که کمی بزرگ تر باشد.اینکار باعث می شود که فاصله چشم ها از هم کمتر نشان داده شود.
بعد از اینکه مژه ها را کاملا با ریمل پر کردید، با شانه مژه، آنها را شانه بزنید تا مژه ها کاملا مرتب و طبیعی به نظر برسند.

چشم های نزدیک به هم
در مورد چشم های نزدیک به هم، بر خلاف مدل چشم های با فاصله، بهتر است تاکید بیشتری بر گوشه چشم ها داشته باشید.چرا که با ریمل زدن بیشتر مژه های این قسمت، چشم ها  با فاصله بیشتر و بازتر به نظر خواهند رسید.
بعد از زدن فر مژه، لایه اول ریمل را روی همه قسمت های مژه، از گوشه داخلی تا انتهای مژه ها بزنید.
لایه دوم ریمل فقط از وسط پلک به قسمت گوشه خارجی چشم ها زده می شود تا تاکید بیشتری بر این قسمت داشته باشد . با حرکت برس ریمل به جلو و عقب، ریشه مژه ها را تیره تر از قسمت های دیگر کنید تا این تیرگی، توجه بیشتری را به این قسمت جلب کند.

اگر می خواهید حجم مژه ها را بیشتر نشان دهید، می توانید با چند مژه اضافه از وسط پلک به سمت خارج پلک آنها را پرتر کنید.

و در آخر، کسانی که چشم های بسته و ریزی دارند، بهتر است بعد از لایه اول ریمل بر روی همه مژه ها، لایه دوم را بیشتر بر قسمت مژه های وسط پلک متمرکز کنند. برای اینکار بهتر است از ریملی با برس باریک استفاده نمایند.
منبع : ماه شو/سیمرغ

 


ویدیو مرتبط :
5 نکته مهم استفاده از اینترنت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

6 نکته مهم در استفاده از رژ لب قرمز



رژ لب قرمز,استفاده از رژ لب قرمز

استفاده از رژ لب قرمز باعث می شود که دندان ها سفید تر به نظر برسند. رنگ قرمز برای رژ لب بیشتر از رنگ های دیگر به صورت شما جذابیت می دهد.


در اینجا آرایشگر هنرمندی به نام سوزان پوسینک یک سری نکات را درباره ی استفاده از رژ قرمز بیان کرده است .
 
1 - دقت در ترکیب  رنگ
رنگ قرمز از سه رنگ زرد و نارنجی و آبی گرفته شده است که برای رژ قرمز پررنگ باید ترکیبی از این سه رنگ در رژ استفاده شده باشد. ولی برای قرمز معمولی و یا قرمز روشن باید ترکیبی از دو رنگ زرد و نارنجی بیشتر استفاده شود و برای رنگ آبی آن دقت شود که از آبی روشن استفاده شود. روشنی رنگ آبی باعث می شود که زردی رنگ دندان ها کمتر به نظر برسد .

چگونه می توان این تفاوت را پیدا کرد ؟
باید در هنگام خرید از پوست روی مچ دستتان استفاده کنید و رژ ها را روی آن امتحان کنید .چرا که روی مچ دست رگ ها ی آبی پیدا هستند و رنگ رژ را به خوبی می توانید تشخیص دهید.

2 - رنگ پوست خود را در نظر بگیرید
رژ قرمزی که بیش از حد آبی در آن باشد باعث می شود که پوست صورت را تیره نشان دهد چرا که قرمزی که آبی آن زیاد است حالت بنفش کبود می گیرد .بنابراین برای پوست های تیره توصیه می شود از قرمز روشن استفاده شود تا پوست را روشن تر نشان دهد.

3 - رژ لب قرمز همانند رنگ توت قرمز ( روشن )
اگر می خواهید از رژ لب قرمز روشن استفاده کنید که مانند رنگ توت قرمز باشد باید رنگ آن به آبی نزند و سفارش می شود هنگام استفاده از این رژ لبخند یادتان نرود . این رنگ رژ کاملا شیک و کلاسیک است .

4 - استفاده نکردن از براق کننده
نباید از رژ لب های قرمز براق و یا از براق کننده بر روی رژ قرمز استفاده کرد چرا که براق شدن لب ها روی رژ قرمز باعث می شود دندان ها کمتر سفید به نظربرسند.

5 - خط های دور لب و دهان
باید خط های کنار دهان و دور لب را جداگانه و به آرامی با رژ قرمز پر کرد که این کار باعث می شود که کل لب شما جلوه ی بهتری پیدا کند و زیباتر و جذاب تر نشان داده شود.

6 - بخش کردن رژ روی لب
با کمک انگشت دست و یا هر چیز نرم دیگری مانند یک پد نرم رژ را کاملا روی لب پخش کنید تا به خورد لبتان برود و یک حالت طبیعی به لب هایتان بدهد.
منبع: سیمرغ