سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نکات طلایی برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب



 

 

دکوراسیون,دکوراسیون اتاق خواب

 

 

اتاق خواب هر فرد فضایی کاملا شخصی است و سبک و نوع دکوراسیون اتاق خواب هر فرد تنها به سلیقه فردی او بستگی دارد و باید منعکس کننده نیازهای روزانه، شخصیت و خواسته های او باشد.

 

اتاق خواب شما باید محیطی آرام باشد که بتوانید در آن به آرامشی بکر برسید و تجدید قوا کنید. فضایی آرام که در آن به تنهایی و یا به همراه فردی که دوستش دارید از لحضات لذت ببرید. خواب شبانه از مهمترین فرآیندها در زندگی هر فرد است و سبب می شود خستگی و استرس کار روزانه از وجود فرد دور شود و با روح وجسمی شاداب برای روز جدید و پرمشغله آماده شود. از این رو اتاق خواب نقش مهمی در خانه دارد.اتاق خواب هر فرد فضایی کاملا شخصی است و سبک و نوع دکوراسیون اتاق خواب هر فرد تنها به سلیقه فردی او بستگی دارد و باید منعکس کننده نیازهای روزانه، شخصیت و خواسته های او باشد.

 

ابتدا تصمیم بگیرید که قصد دارید چه عنصری نقطه کانونی دکوراسیون اتاق خواب شما باشد.تخت خواب، میز توالتی زیبا یا پوشش پرده؟ نقطه کانونی وسیله ای بزرگ است که به زیباترین شکل در دکوراسیون اتاق جای می گیرد و بقیه تحت تاثیر آن چیده می شوند. در اغلب اتاق خواب ها، تخت خواب نقطه کانونی است که می توانیم آن را به شما نیز پیشنهاد کنیم.

 

مرحله بعدی این است که تصمیم بگیرید تخت خواب خود را کجا قراردهید. از نظر ما بهترین جا برای قراردادن تخت، جلوی بزرگترین دیوار اتاق است.اما اتاقهای مختلف شرایط متفاوتی برای جای مناسب قرارگرفتن تخت خواب دارند.

 

 

دکوراسیون,دکوراسیون اتاق خواب


 

مرحله بعدی در صورت نبود کمد دیواری کافی، یافتن جای مناسب برای قراردادن کمد لباسهایتان است. بهترین فضا قسمتی از عقب رفتگی دیوار ( در صورت وجود ) است زیرا در این صورت فضای مفید اتاق و همچنین مسیر گردش نور در اتاق به وسیله کمد اشغال و مختل نمی شود.

 

 

دکوراسیون,دکوراسیون اتاق خواب


 

هنگام تعیین جای مناسب برای وسایل، به جای کلید پریزها نیز توجه داشته باشید. برای مثال کنار تخت خواب و میز توالت باید پریز برق وجود داشته باشد.

 

در صورت وجود فضای کافی، حتما به قراردادن دراوری حاوی کشوهای متعدد فکر کنید زیرا وجود چنین وسیله ای در هر اتاق خوابی می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

 

 

دکوراسیون,دکوراسیون اتاق خواب


 

 

حتما برای دو طرف تخت خواب، از میز کنار تختی و آباژور استفاده کنید زیرا این عنصر می تواند هم به سادگی تقارن در دکوراسیون به وجودآورد و هم سطحی با دسترسی آسان برای قراردادن وسایلی از قبیل ساعت زنگی، عینک مطالعه و لیوان آب در اختیار شما قراردهد.

 

 

دکوراسیون,دکوراسیون اتاق خواب


 

قراردادن یک کاناپه یا مبل راحتی در اتاق خواب الزامی است. در حقیقت با قراردادن عناصری از این قبیل کنجی دنج برای استراحتی کوچک در فضای خصوصی اتاق برای خود مهیا می کنید.

 

 

 

دکوراسیون,دکوراسیون اتاق خواب


 

توصیه ما در خصوص تلویزیون این است که آن را در اتاق خواب خود قرارندهید و برای تماشای تلویزیون به اتاق نشینمن رجوع کنید، اما اگر تمایل دارید، توصیه می کنیم آن را پنهان از دید مثلا داخل کمد دیواری قرار دهید و تنها در مواقع نیاز برای استفاده آن را بیرون آورید تا از ریخت و پاش به نظر رسیدن اتاق جلوگیری کنید.

 

 



ویدیو مرتبط :
نکات اساسی در تغییر دکوراسیون اتاق خواب + زیرنویس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون اتاق خواب



 

 

تازه عروسان برای تزئین و چیدمان اتاقشان توجه خاصی دارند و قبل از ورودشان به منزل جدید میخواهند که همه وسائل با گل و تور و دیگر وسائل تزئین شود. امروز چند نمونه برای شما نشان میدهم که میتواند برای مادرانی عروس که جهاز عروس را تهیه میبیند کمکی باشد.

 

 

اتاق خواب

 

 

 

اتاق خواب

 

 

 

اتاق خواب

 

 

 

اتاق خواب

 

 

 

اتاق خواب

 

 

 

اتاق خواب

 

 

 

اتاق خواب