سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نکاتی برای صرفه جویی در فضای اتاق کار


اگر محیط و فضای کاری شما نیز کوچک است، می توانید با این نکات، بیشترین استفاده را از آن ببرید.





صبح بخیر: اگر محیط و فضای کاری شما نیز کوچک است، می توانید با این نکات، بیشترین استفاده را از آن ببرید.

اگر فضای کاری خود را در اتاقی کوچک، انباری، زیرزمین، یا زیر پلکان ترتیب داده اید، شاید دنبال راه های باشید تا بتوانید از فضای خود استفاده بیشتری کنید. نکات زیر را بخوانید و ببینید که چطور می توانید از میزهای مخفی، کمدهای دیواری و حقه های دیگر برای ایجاد فضایی راحت و مؤثر برای کار استفاده کنید.

میزکار کشویی

میزهای کشویی مانند تصویر روش خیلی خوبی برای ایجاد فضا کاری به هنگام نیاز هستند، وقتی به آنها نیازی ندارید می توانید آنها را ببندید. این میز توکار سنتی جا برای قرار دادن پا دارد، ولی کمد کناری یک میز اضافه هم برای پروژه های بزرگتر فراهم می کند و به عنوان میز اضافی کار می توانید از آن استفاده کنید.




روی دیوار

استفاده حداکثری از دیوار باعث می شود که جای میز شما مرتب و تمیز و کاربردی باشد. صاحب این خانه برای پوشاندن فضای کاری اش، پرده نصب کرده است. جامدادی ها و حتی چراغ مطالعه به دیوار نصب شده اند و فضای باز کافی برای کار هست.




قفسه بندی پایین

وقتی در مورد قفسه بندی فضای کاری خود برنامه ریزی می کنید، فضاهای پایینی را فراموش نکنید و از این فضاها نیز حداکثر استفاده را ببرید. قفسه های توکار برای پنهان کردن کاغذها و مدارکی که همیشه به آنها نیاز ندارید مناسبند.




کانتر بالای رادیاتور

نگذارید رادیاتور تمام فضای شما را بخورد. روی آن کانتری نصب کنید. در این تصویر می بینید که سطحی که روی رادیاتور نصب شده است فضای کاری مناسبی در سطح میز کناری فراهم می کند. یادتان باشد که همیشه این سطح حداقل 20 سانت از رادیاتور فاصله داشته باشد.




کشوی میز

این فضای کاری بیشتر شبیه میز توکار است تا فضای کاری. ولی وقتی نوبت به کار کردن می رسد، می توانید سطح کشویی پنهان را بیرون بکشید و روی آن کار کنید.




قفسه بندی خلاقانه

این اتاق کار کوچک جای کمی برای قفسه بندی داشت، بنابراین بدین شکل قفسه ها ساخته شدند تا حداکثر استفاده از فضا بشود. یک مسیله فلزی که به سقف نصب شده، تعادل قفسه را حفظ می کند.




دیوار تخته سیاه

می توانید یکی از دیوارهای اتاق کار را شکل تخته سیاه رنگ کنید و تخته کف تا سقفی برای خود بسازید. این مدل رنگ آمیزی هم به زیبایی اتاق اضافه می کند و هم محیط مدرن و در عین حال سنتی برای کار فراهم می کند.




مانیتور دومنظوره

می توانید یک لحظه تلویزیون نگاه کنید و لحظه دیگری با صفحه نمایش دومنظوره در اتاق کارتان کار کنید. این مانیتور که در دیوار و در سطح چشم نصب شده است، هم مانیتور و هم تلویزیون است. هم کار کنید و هم از تماشای تلویزیون لذت ببرید.


ویدیو مرتبط :
نکاتی درباره صرفه جویی در مصرف آب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکاتی در مورد اتاق کار


گرچه می‌توان فعالیت‌های کاری را در هر نقطه از خانه انجام داد، اما بهتر است دفتر کار، در یکی از قسمت‌های خوب منزلتان باشد. اتاق مطالعه یا کار باید ترکیبی از یک محیط آرام برای تمرکز و فضایی برای ارتقای هوشیاری ذهن باشد.

گرچه می‌توان فعالیت‌های کاری را در هر نقطه از خانه انجام داد، اما بهتر است دفتر کار، در یکی از قسمت‌های خوب منزلتان باشد. اتاق مطالعه یا کار باید ترکیبی از یک محیط آرام برای تمرکز و فضایی برای ارتقای هوشیاری ذهن باشد. به عنوان مثال رنگ‌های سرد، ذهن را متمرکز می‌کند و نورهای روشن به آرامش روح کمک می‌کند. اگر مکان کاری شما در اتاق خواب است، باید قسمت مشخصی از فضا را به این مهم اختصاص دهید تا جایگاه شغلی به جایگاه خواب سرایت نکند. یک مانع مانند کتابخانه، برای جدا کردن عملکردهای ناسازگار، بسیار مناسب است. شما باید خلاقیت قابل ملاحظه‌ای برای کسب فنگ‌شویی درست داشته باشید.



راز کارآمد کردن این چیده‌مان، ترک کردن اتاق در وقفه‌های بین کار، برای انجام کاری دیگر است. به این ترتیب شما دو فضای متفاوت را در یک جا به هم پیوند می‌دهید. به عنوان مثال یک کامپیوتر در اتاق خواب و دفتر کار باید در هنگام شب، پوشانده شود تا از عملکرد مانیتور به عنوان یک آینه که باعث ناآرامی می‌شود، جلوگیری کند. برای ترکیب فضای کاری با اتاق خواب، یک حالت ذهنی خوب ضروری است، هیچ‌گاه مستقیم از اتاق خواب به پشت میز تحریر و بالعکس نروید، به عنوان مثال هنگام بیدار شدن، اتاق را ترک کنید، چیزی بنوشید و سپس برای انجام کار بازگردید.

منبع : Decorationnews.com