سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نکاتی برای زیباتر نشان دادن میز وسط


میز وسط نقطه کانونی اتاق است، پس لازم است به ظاهر آن بیشتر توجه کنیم.

صبح بخیر: میز وسط را می توان مرکز اتاق نشیمن دانست، با این حال اهمیت این میز معمولا نادیده گرفته می شود. بسیاری از ما میز وسط را با قرار دادن مجلات، روزنامه ها و سایر اجسام شلوغ و درهم برهم می کنیم. میز وسط نقطه کانونی اتاق است، پس لازم است به ظاهر آن بیشتر توجه کنیم.



1.از عناصر طبیعی استفاده کنید.





استفاده از گل ها و گیاهان می تواند جلوه ای بسیار زیبا و رنگارنگ به میز وسط ببخشد. شکل و اندازه گل ها بستگی به سلیقه شما دارد. همچنین می توان به جای گل از یک شمع بزرگ که در ظرفی شیشه ای قرار داده شده است استفاده کرد تا عنصر آرامش و زیبایی به اتاق اضافه شود.





2. به ارتفاع و مقیاس توجه کنید.





همانند یک کتابخانه یا شومینه، یک میز وسط خوب و مناسب به وسایل جانبی مختلف با اندازه ها و ارتفاع های متفاوت نیازمند است. برای این کار می توانید از کتاب، مجسمه های کوچک، گل، ظرف وغیره استفاده کنید. استفاده از وسایل هم اندازه با ارتفاع یکسان توصیه نمی شود، چراکه سایزها و ارتفاعات متفاوت به میز شما ظاهری پویا و جذاب می بخشند.



می توانید اجسام را روی هم بچینید، به خصوص کتاب ها برای این هدف مناسب هستند. سپس چند شمع یا گلدان را به میز اضافه کنید.





3. از یک سینی استفاده کنید.



استفاده از سینی یا چیزی شبیه به آن لایه دیگری را به میز شما خواهد افزود. سینی ها همچنین اندازه سطح میز را کوچک تر نشان می دهند و بدین ترتیب میز شما مانند یک دریای چوب یا شیشه به نظر نخواهد رسید. از آنجایی که یک سینی دکوری سطح محکمی دارد، می توان آن را روی سطوح نامسطح یا رومیزی قرار دارد.







4. سلیقه شخصی خود را اعمال کنید





هنگام خرید یا جست و جوی میز و وسائل اطراف آن سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید تا بتوانید میزی مخصوص خود و نشان دهنده سلایق  و علایق خود داشته باشید. بهتر است یک جسم اصلی، مثلا یک شمع یا مجسمه بزرگ و خاص، سایر قسمت های میز را تحت الشعاع قرار دهد.







5. از میز "مناسب" استفاده کنید






انتخاب میزی که با نیازها و سبک زندگی شما همخوانی داشته باشد اولین و مهم ترین اولویت است. قبل از خرید میز به کارکرد آن و طریقه استفاده از آن فکر کنید. آیا می خواهید آن را در یک اتاق رسمی قرار دهید؟ آیا میز را در جایی قرار خواهید داد که بچه ها دور و بر آن بازی می کنند؟ آیا میز را جلوی تلویزیون قرار می دهید؟ تعیین موارد استفاده میز به انتخاب میز مناسب کمک خواهد کرد.





ویدیو مرتبط :
زیباتر کردن ظاهر یک میز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تزیین گلدان وسط میز



 

 

تزیین گلدان

 

 

یكی از اركان مهم میز ناهار خوری گلدان وسط میز است كه جزو لاینفك آن محسوب میشه كه می توانید با صرف كمی وقت و هزینه به بهترین شكل ممكن آن را تزیین كنید در اینجا تلفیقی از گل و شمع بكار رفته كه در رمانتیك ترین میزها وجود دارد.

اگه شما هم دوست دارین این آموزش را یاد بگیرید با من همراه شوید

 


مواد لازم:


شما حتما تا حالا این نوع گلدان ها یا كاسه ها را در بازار دیدید ؟ در رنگهای مختلفی در بازار وجود داره و قیمت زیادی هم نداره در اینجا از رنگ شیشه ای استفاده شده و به دو عدد در دو سایز نیاز دارید

 

تعدادی سنگ های رنگی


یك عدد آینه مربعی شكل كه گلدان را روی آن می چسبانید


تعدادی گل و برگ


دو عدد شمع


رنگهای مجاز


چسب

 

آب

 

 

تزیین گلدان

 

 

روش ساخت:

 

بعد از آنكه گلدان بزرگتر را روی آینه چسباندین گلدان كوچتر كه بهتره پایه دار هم داشته باشه را روی گلدان بزرگتر قرار بدهید

 

بعد سنگهای رنگی را داخل گلدان كوچكتر قرار بدهید

 

مقداری آب روی این سنگها بریزید

 

تزیین گلدان

 

 

از رنگهای مجاز چند قطره داخل آب بریزید در اینجا از رنگهای آبی و زرد استفاده شده

 

 

تزیین گلدان

 

 

آب را به هم بزنید تا رنگ سبز به وجود بیاد

 

حالا برگهایی كه ساقه هاش جدا شده را داخل این گلدان قرار بدهید

 

 

تزیین گلدان

 

 

تزیین گلدان

 

 

تزیین گلدان

 

 

گلها را هم به همین ترتیب داخل گلدان قرار بدهید

 

 

تزیین گلدان

حالا نوبت به شمعها میرسه و شمع ها را باید در داخل گلدان بالایی قرار بدهید و آن را محكم كنید

 

تعدادی برگ هم در گلدان بالایی قرار بدهید

 

این هم شكل نهایی

 

 

 

تزیین گلدان