سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نوشیدنی سحرانگیز برای رشد مجدد موها



مو,رشد مو ,متخصص پوست و مو


قهوه به دلیل داشتن کافئین، سبب تحریک فولیکول های ریز مو می شود در نتیجه رشد مو دوباره آغاز می شود.

محمد شیزرپور، متخصص پوست و مو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: نوشیدن قهوه سبب رشد مجدد مو می شود چرا که قهوه به دلیل داشتن کافئین، سبب تحریک فولیکول های ریز مو می شود و در نتیجه رشد مو دوباره آغاز می شود.

وی با بیان این مطلب در ادامه افزود: طاسی مو بیشتر در مردان دیده می شود و کافئین موجود در قهوه مانع می شود عوامل مختلفی به فولیکول مو آسیب برساند.

شیزرپور تصریح کرد: البته باید گفت مقدار کافئین باید زیاد باشد یعنی در حدود 60 فنجان قهوه، که در واقع با چنین درصدی کافئین به فولیکول های پوست اثر می کند.

وی خاطر نشان کرد: البته با نوشیدن 6 فنجان قهوه در روز غیر ممکن است ، از این رو متخصصان به فکر تهیه قرص حاوی کافئین زیاد هستند که با طاسی مو مبارزه کنند.

منبع:صدف نیوز

  


ویدیو مرتبط :
‫چگونه رشد موها را افزایش دهیم؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوشیدنی موثر برای رشد سریعتر و جلوگیری از ریزش مو



 

 

نوشیدنی موثر برای رشد سریعتر و جلوگیری از ریزش مو

 

برای رشد سریع تر مو، جلوگیری از ریزش مو، این نوشیدنی را میل کنید.

یک متخصص تغذیه گفت: ماءالشعیر حاوی ویتامین‌های گروه B است که مصرف آن برای رشد مو و جلوگیری از ریزش آن مفید است.

مرتضی صفوی افزود: ماءالشعیر دارای چند نوع ترکیب مختلف از جمله ساکارز، گلوکز، مالتوز و ویتامین C، ویتامین‌های گروه B، اسیدهای آلی، انواع آمینواسیدها، املاح، اسید نوکلئیک و آب گازدار است.

وی گفت: ته مزه تلخ ماءالشعیر مربوط به ماده رازک است، با خاصیت آنتی‌بیوتیکی که به پایداری ماءالشعیر کمک می‌کند و عصاره رازک خواص طبی زیادی دارد از جمله موجب دفع سنگ کلیه می‌شود، مدر و ضد‌عفونی‌کننده دستگاه گوارش و دستگاه تنفس است.

این متخصص تغذیه افزود: ویتامین‌های گروه B و آمینواسیدهای موجود در ماءالشعیر برای پوست و مو بسیار مفید هستند و برای رشد مو و جلوگیری از ریزش آن می‌تواند ‌ مفید باشد.

صفوی گفت: ویتامین‌های گروه B محلول در آب هستند و براحتی وارد فاز آبی ماءالشعیر در حین جوشش می‌شوند که در سنتز میانجی‌های عصبی نقش مهمی دارند، باعث رفع استرس و بسیاری از اختلالات عصبی دیگر می‌شوند...../تحلیل:عصرایران