سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نورپردازی مدرن و شیک


با انجام كارهای زیر می‌توانید نور و درخشش بیشتری را به دكوراسیون خانه‌تان دعوت كنید و جلوه دكوراسیون منزل خود را شیك و مدرن سازید.



با انجام كارهای زیر می‌توانید نور و درخشش بیشتری را به دكوراسیون خانه‌تان دعوت كنید و جلوه دكوراسیون منزل خود را شیك و مدرن سازید.

به ‌جای كلید برق‌های قدیمی از دیمر استفاده كنید. با این وسیله می‌توانید با تنظیم و كنترل شدت نور، نورپردازی مناسب با شرایط موجود را برای هر فضا ایجاد كنید. برای نمونه، در اتاق‌خواب نورپردازی رمانتیك و در حمام نورپردازی آرام و تسكین‌دهنده ایجاد كنید. این كار علاوه بر زیبایی و جذابیت، كمك زیادی در صرفه‌جویی مصرف انرژی است.

در آشپزخانه حتما از نورپردازی قسمت بالای كابینت‌ها استفاده كنید. همچنین بالای سطوح كار، نورپردازی با نور متمركز در نظر بگیرید.

حتما برای نورپردازی طبقات كتابخانه چراغ‌های دكوراتیو نصب كنید. در این‌صورت هم دكوراسیون كتابخانه شما زیباتر می‌شود و هم پیدا كردن كتاب برایتان آسان‌تر است.

اگر فضای میز كنار تخت شما محدود است، برای نورپردازی مخصوص مطالعه هنگام خواب چراغ مطالعه را بر دیوار بالای تخت خود نصب كنید.

برای نورپردازی فضای بیرون خانه خود یك سنسور در نظر بگیرید و به آن طوری برنامه دهید كه وقتی هنگام شب آن را روشن می‌گذارید، تا روشن شدن هوا خودش خاموش شود.

آثار هنری موجود در دكوراسیون خانه مانند تابلوها و مجسمه‌ها را با كمك چراغی كه بالای آن با نور متمركز نصب می‌كنید برجسته و روشن سازید.

برای اینكه نوری شفاف و گیرا در دكوراسیون خانه خود داشته باشید گردگیری مرتب لامپ‌ها را فراموش نكنید.

در فضاهایی از قبیل راهروها و ورودی‌های تاریك، انباری و پاركینگ،‌ حس‌گرهای حركتی نصب كنید تا با بازشدن در چراغ روشن شود و تا دقایقی روشن بماند.


ویدیو مرتبط :
شینیون شیک و مدرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدرن ترین انواع نورپردازی


انتخاب و طراحی نورپردازی می‌تواند به اندازه انتخاب رنگ و مبلمان برای دكوراسیون مهم باشد.