سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نمای متحرک در ساختمان های مدرن ایران


محدود ساختمان هایی را می توان در گوشه و کنار شهر های مختلف ایران پیدا کرد که معماران آنها ساختمان هایی با نمای متحرک و پویا را طراحی و اجرا کرده اند. ساختمان هایی که ممکن از هر بار که کنار آنها می گذرید چهره ای متفاوت از دفعه قبل داشته باشند.





وب سایت چیدانه: در هنگام رفت و آمدهای هر روزه همه ما در خیابان ها و کوچه های شهر، پیش می آید که ناچار باشیم بارها و بارها از یک خیابان یا کوچه ای مشخص گذر کنیم. به محل کارمان برویم و یا اطراف ساختمان محل زندگی مان برای انجام کارهای روزانه قدم بزنیم.

در چنین زمان هایی آیا تا به حال به نمای ساختمان ها دقت کرده اید؟! چهره آنها در طول روز و تمام روزهای سال یکنواخت و بدون تغییر است، اینطور نیست؟! نمای ساختمان ها پوشیده از مصالح مختلف، به شکلی زشت و زیبا در کنار هم قرار گرفته اند و تا سال ها به همان نحو خواهند بود. اگر امکان ایجاد کمی تنوع در طراحی نماها به وجود می آمد، هر روز دیدن آنها کسالت بار نمی شد.

طراحی نمای متحرک در ساختمان های مدرن ایران

طراحی نمای متحرک در ساختمان های مدرن ایران

در این میان محدود ساختمان هایی را می توان در گوشه و کنار شهر های مختلف ایران پیدا کرد که معماران آنها با توجه کردن به این نکته، ساختمان هایی با نمای متحرک و پویا را طراحی و اجرا کرده اند. ساختمان هایی که ممکن از هر بار که کنار آنها می گذرید چهره ای متفاوت از دفعه قبل داشته باشند. با چیدانه همراه شوید تا امروز شما را با تعدادی از آنها آشنا کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


برج دبی (برج خلیفه) بلندترین آسمان خراش دنیا

طراحی نمای متحرک در ساختمان های مدرن ایران

شهر دبی پر است از چیزهای عجیب و پروژه‌های عظیم. بزرگ‌ترین جزیره ی ساخته ی انسان، ساختمان‌های دوار و هتل هفت ستاره، حالا نوبت رسیده به بلندترین برج جهان. سرزمین دبی شاید هیچ وقت تصورش را نمی کرد که روزی مجموعه ای از بهترین های معماری و سازه ای را در خود جای دهد و اینگونه در صدر دنیا بدرخشد. امروز با چیدانه همراه باشد تا درباره ی یکی از شاهکارهای اجرا شده در دوبی که لقب بلندترین آسمان خراش دنیا را از آن خود کرده، بیشتر بدانیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۸ پیشنهاد ساده برای دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان

طراحی نمای متحرک در ساختمان های مدرن ایران

با شروع روز وقتی به تقویم کوچک جیبی خودم نگاه کردم تا ببینم چه کارهایی برای انجام دادن دارم، متوجه شدم که امروز روز نوجوان است، و از آن جایی که همیشه سعی می کنم ارتباطی بین مناسبت ها و مطالبم پیدا کنم، این بار تصمیم گرفتم که برای تان در مورد طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب نوجوانان که شاید بتوان آن را جزو سخت ترین کار ها دانست، بنویسم، حتما می پرسید چرا این کار سخت است؟ پس با چیدانه همراه باشید تا به در انتهای مطلب به جواب خود برسید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ جای مناسب برای میز اتو در دکوراسیون منزل!

طراحی نمای متحرک در ساختمان های مدرن ایران

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با میز اتو خود درگیر و از جا دادن آن در فضای داخلی خانه تان عاجز شده باشید، اما ما امروز می خواهیم به شما ۷ پیشنهاد ارائه دهیم برای میز اتو های تان جایی ثابت پیدا کنید و دیگر نگران در چشم بودن آن ها و مشکلات مخفی کردن آن را نداشته باشید، پس تا انتهای این مطلب جذاب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ دکوراسیون زیبا و ارزان با ظروف قدیمی

احتمالا بیشتر شما تو خونه ها تون چند تایی ظروف چینی لنگه به لنگه یا چند ظرف قدیمی که از مادر بزرگتون بهتون رسیده دارید. اگر هم مثل من دست به شکستنتون خوب باشه که احتمالا توی انبار یک جعبه پر از از ظروف تک و تنهایی دارید که یک زمانی سرویس کاملی بودند. بعضی از شما هم که عشق ظرف هستید و هر جا یه ظرف خوشگل می بینید ناگهان از خود بی خود می شوید و بدون اینکه فکر کنید کی و کجا به دردتون خواهد خورد می خریدش! گنجینه زیباتونو بیرون بکشید!

طراحی نمای متحرک در ساختمان های مدرن ایران

در این مطلب چیدانه برای شما یه عالمه ایده داریم که می تونید به ظروفتون دکوری های خوشگل برای دکوراسیون خونه تون بسازید شاید هم ترقیب شوید سری به یک دست دوم فروشی بزنید و چند تا ظرف رنگ و لعاب دار دیگه به مجموعه تون اضافه کنید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو مرتبط :
ساختمان با نمای متحرک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرونده ساختمان جدید و مدرن سفارت ایران در انگلیس به جریان می افتد



 

پرونده ساختمان جدید و مدرن سفارت ایران در انگلیس به جریان می افتد

 

دیلی تلگراف نوشت: با وجود اینکه دیپلمات های ایران انگلستان را ترک کرده اند، قرار است که شورای چلسی-کنسینگتون ماه آینده درخواست ایران برای ساخت را بررسی کند.

طرح ایران برای ساخت این مجموعه مدرن، در گوشه ی خیابان و در نزدیکی سفارت کنونی ایران  به شورای شهر چلسی کنسینگتون در ماه می سال گذشته ارائه شد.

به نوشته ی تلگراف، شورا امیدوار بود که طرح ایران را در ماه اگوست تایید کند و می گفت که توسط واحد حفاظت دیپلماتیک "مت" به او گفته شده این کار را انجام دهد اما چندی بعد این موضوع را تکذیب کردند.

هرچند، زمانی که ساکنان منطقه "مندریک" از ساخت چنین ساختمانی نگران بودند، شورا درخواست ایران را برای بررسی بیشتر به تعویق انداخت که هم اکنون از آن زمان 18 ماه می گذرد.

معمولا این تصممیات در طول 8 هفته گرفته می شود. سال گذشته،  گروه ارزیابی معماری شورا طرح سفارت و مرکز فرهنگی ایران را پایین تر از استانداردها تصور می کرد.

یک سخنگوی شورا گفت: اطلاعات بیشتری در مورد سفارت ایران به ما ارائه داده نشده است. مسئولان ما این پرونده را بازبینی می کند و اوایل سال اینده در این خصوص به نتیجه می رسیم.

ساکنان منطقه ای که قرار است ساختمان جدید سفارت ایران در آن ساخته شود، نگرانی و عصبانی هستند.

"کریل هریس" عضو انجمن ساکنان "کوئینز گیت" و "جنوب کنسینگتون" گفت: شورای کنسینگتون و چلسی ما را بی خبر گذاشته است. آنها یکسال است که می خواهند تصمیم بگیرند که بالاخره می خواهند ساخت سفارت ایران را اجازه بدهند یا خیر.../انتخاب