سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نقشه های معطر و شیک برای زنان!


در آخرین لحظه، یکبار دیگر جلوی آینه میزتوالت می‌ایستی، سرتا پایت را نگاه می‌کنی تا چیزی کم و کاست نباشد یا تکه‌ای مثل روسری، کیف، کفش یا... اشتباه انتخاب نشده باشد. اینجا مرحله آخر است که باید شیشه عطر را برداری و برازندگی و آراستگی‌ات را کامل کنی.



مجله نسل امروز:  در آخرین لحظه، یکبار دیگر جلوی آینه میزتوالت می‌ایستی، سرتا پایت را نگاه می‌کنی تا چیزی کم و کاست نباشد یا تکه‌ای مثل روسری، کیف، کفش یا... اشتباه انتخاب نشده باشد. اینجا مرحله آخر است که باید شیشه عطر را برداری و برازندگی و آراستگی‌ات را کامل کنی. اگر نوع پوستت به‌گونه‌ای است که بوی عطر را نگه می‌دارد، می‌توانی روی یکی از رگ‌های اصلی که نبض دارد مثل مچ دست یا گردن بزنی، چون با هربار نبض، بوی عطر منتشر می‌شود. لباس‌هایی با الیاف طبیعی مانند نخ یا ابریشم در این موارد لک می‌شوند. اگر می‌خواهی به لباست بزنی، شیشه عطر را با فاصله نگه دار و مطمئن باش که لباس از جنسی نیست که با عطر لک شود. برای کسانی که بوی عطر روی پوست آنها دوام و ماندگاری ندارد، بهترین و مطمئن‌ترین گزینه اسپری کردن  عطر در هوا و رد شدن از آن است؛ اما پیش از همه این ظرافت‌ها، حسن سلیقه و وسواس در انتخاب عطر لازم است. ما تازه‌های بازار را از بهترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های عطرسازی به شما معرفی می‌کنیم تا براساس سلیقه و بوی مطلوب خودتان، بهترین انتخاب را انجام بدهید.

نقشه هایی که عطرها برای زنان کشیده اند

Valentino  assoluto

شرکت ایتالیـایــی ولنتینو، هرچند دیگر توسط لودیک گاراوانی اداره نمی‌شود و در سال 2008 با اعلام بازنشستگی از دنیای طراحی کنار رفت، اما همچنان شرکت خوشنام و معتبری است که می‌توان به سلیقه مدیران آن در تولید عطری خاص و مطلوب اعتماد کرد. الیور کرسپ، طراح عطر جدید ولنتینو است که شیشه شکیل و زیبای آن، خاطره همیشگی عطرهای ولنتینو را زنده می‌کند. کرسپ می‌گوید: «رایحه اصیل ایتالیایی دارد و به‌همین دلیل عطری مناسب برای شب است». این عطر ماندگاری خوبی دارد و تمام شب با شما می ماند.



Madly kenzo

 برند کنزو توسط یک طراح ژاپنی راه اندازی شد. او در پایان قرن بیستم بازنشسته شد و وارثان او راه کنزو را  ادامه می دهند.

نقشه هایی که عطرها برای زنان کشیده اند

شرکت کنزو برای اغلب خانم‌ها به‌ویژه خانم‌هایی که حول و حوش 30سالگی قرار دارند، نام خوش‌خاطره‌ای است. در عنفوان جوانی این خانم‌ها، کنزو یک شرکت بی‌رقیب در تولید عطرهای دوست‌داشتنی بود و عطرهایی مانند کنزو فلاور، محبوبیت باور نکردنی داشتند. آمار فروش این عطر برای چند سال پیاپی، موفقیت این عطر را نشان می‌دهد. کنزو همیشه به تولید عطرهایی با محبوبیت عمومی شهرت داشته است. جدیدترین محصول این شرکت Madly kenzo است که بویی مشابه عطر آزارو کوچر دارد. این عطر  سال2008 تولید شد و می‌توان گفت موفق‌ترین عطر زمان خودش بود. یکی از دلایل موفقیت آن عطر، دوام آن بود. مدل کنزو به اندازه آزارو کوچر ماندگاری ندارد و دوام آن در حد متوسط است.



نقشه هایی که عطرها برای زنان کشیده اند

dot Marc Jacob

در حالیکه در اغلب عطرهای زنانه، بیش از همه از عصاره گل استفاده می‌شود، عطر جدید مارک جیکوب، ترکیب گل و میوه است. دلیل خوب و موثقی نیست ولی در سلیقه عمومی، چنین عطری بیشتر به دختران جوان و نوجوان توصیه می‌شود تا خانم‌های میانسال. این عطر به‌دلیل استفاده از میوه‌ آلبالو، سنگینی بوی گل را ندارد و با حسی از شادابی همراه است. سازنده این عطر علاقه خاصی به میوه‌های استوایی داشته است، مثلا میوه اژدها که نوعی میوه استوایی خاص است.



نقشه هایی که عطرها برای زنان کشیده اند

Moschino Pink bouquet

شکل ظاهری این عطر شبیه دو عطر قبلی موچینو است که در سال 2008 و 2010 تولید کرد. علاوه بر شکل ظاهری، همان نشاط و حس جوانی دو عطر قبلی در این عطر هم دیده می‌شود؛ به‌همین دلیل عطری مناسب برای طول روز و موقعیت‌های نه‌چندان رسمی است. عطرهای موچینو به‌دلیل داشتن بوی نشاط همیشه بین خانم‌های جوان و بیشتر نوجوان محبوب بوده و هستند.



نقشه هایی که عطرها برای زنان کشیده اند

Pour femme Dolce &Gabbana

بازهم یک شرکت ایتالیایی و یک عطر پرآوازه دیگر. شرکت دلچه اند گابانا، سال ها بعد از حضور جدی و پررنگش در دنیای طراحی لباس، در سال 1992 عطر زنانه تولید کرد. این عطر تبدیل به یکی از عطرهای ماندگار قرن گذشته شد و حالا بعد از 20 سال، طراحی و تولید عطرهای مختلف سعی کرده عطری بسازد که خاطره خوش اولین عطر دلچه اند گابانا را زنده کند. این عطر هم ترکیب خوش‌بویی از عصاره میوه و گل است.



نقشه هایی که عطرها برای زنان کشیده اند

Gucci flora The garden

در سال جاری میلادی که بیشتر از دو، سه ماه تا پایان آن باقی نمانده، شرکت‌های ایتالیایی در رقابت با شرکت فرانسوی که خود را مدعی ساخت بهترین عطرهای دنیا می‌دانند، بیشتر فعال بودند و کارنامه پربارتری دارند. یکی دیگر از عطرهای جنجالی امسال،  مجموعه‌ای بود که گوچی عرضه کرد. سال‌ها پیش گوچی، عطری با نام فلورا طراحی کرد. یک عطر ملایم زنانه با رایحه مطبوعی از گل​ که حتی در ابتدای استفاده از عطر، بوی سنگینی احساس نمی‌شد. گوچی در سال 2012، یکبار دیگر سراغ فلورا رفته و با همان ترکیب اصلی فلورا یک باغ از عطر گل‌ها ارائه کرده است. فلورای جدید مجموعه‌ای شامل 5 عطر است که باغ نامگذاری شده و در هرکدام بوی یک گل بارز است. این مجموعه 5تایی بنفشه بخشنده، مگنولیا سحرآمیز، شکوفه نارنج باشکوه، رز جذاب و مریم مهربان نامگذاری شده‌اند. با این نامگذاری مشخص است که در هرکدام عصاره چه گلی استفاده شده است.



ویدیو مرتبط :
موبایل معطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این مرد زنان شیک‌پوش را به‌دام می انداخت



این مرد زنان شیک‌پوش را به‌دام می انداخت

مرد شیطان‌صفتی که پس از سرقت از زنان شیک‌پوش تهرانی آنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، دستگیر شد.

در پی مراجعه زن جوانی به کلانتری 145 ونک در 31 فروردین ماه امسال و اعلام اینکه توسط راننده یک پراید مشکی مورد سرقت اموال و آزار و اذیت قرار گرفته، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و به دستور بازپرس شعبه 13 دادسرای ناحیه 27، پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت که شاکی پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 20:40 آخرین روز فروردین‌ماه، در خیابان شریعتی روبروی بیمارستان ایران مهر سوار یک دستگاه خودرو پراید مشکی صندوق دار به شماره پلاک معلوم شدم که ناگهان پس از طی کردن بخش‌هایی از مسیر در ابتدای پل عابرپیاده جنب مجموعه ورزشی انقلاب، راننده پراید با قمه مرا تهدید و اقدام به سرقت 30 هزار تومان وجه نقد، گردنبند طلا و عابربانکم کرد متهم با وجود سرقت، با گذاشتن چاقو روی صورتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داده که به محض ایستادن یک دستگاه خودرو در کنار من، به سرعت مرا از ماشین پیاده کرد و از محل متواری شد.

کارآگاهان در اولین مرحله از اقدامات پلیسی به بررسی شماره پلاک خودرو پراید پرداخته و اطلاع پیدا کردند که خودرو دارای سابقه سرقت بوده و در پنجم اردیبهشت ماه سال‌جاری در خیابان گلبرگ به سرقت رفته است.

همزمان با ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم، پرونده‌های مشابه مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان تعداد دیگری از زنان جوان را که به همین شیوه و شگرد و توسط سرنشین یک دستگاه خودرو پراید مشکی مورد سرقت اموال و آزار و اذیت قرار گرفته بودند را شناسایی کردند که یکی از شکات پس از حضور در اداره پنجم و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت زمانی که متوجه نیت راننده پراید شدم خود را در حالی که ماشین در حال حرکت بود، به بیرون از ماشین پرتاب کردم.

 

حوادث,زنان شیک پوش,فریب زنان

با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی اقدامات خود را آغاز و تصویر متهم در زمان مراجعه به یکی از شعبات بانکی غرب تهران را شناسایی کردند. با به‌دست آمدن تصاویر دوربین‌های مداربسته بانک، از شکات پرونده برای شناسایی تصاویر دعوت به‌عمل آمد که تمامی آنان تصویر فردی لاغر اندام و با موهای کم پشت را به عنوان متهم، مورد شناسایی قرار دادند.

سرانجام کارآگاهان متهم به هویت «غلامرضا » متولد 1357، ساکن اسلامشهر را شناسایی کردند که پس از آن هماهنگی‌های قضایی انجام و متهم در ساعت 1:30 بامداد روز 15 اردیبهشت ماه دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاهش تعدادی از اموال و مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از شکات نیز کشف شد.

متهم پس از انتقال به اداره پنجم و انجام مواجهه حضوری، توسط شکات مورد شناسایی قرار گرفت و درحالی‌ که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در اعترافات اولیه خود و در خصوص نحوه انتخاب طعمه‌های خود به کارآگاهان گفت: عصرها به تهران می‌آمدم و مسافران زن دارای ظاهر خوب را به عنوان مسافر سوار کرده و سپس با چاقو آنان را تهدید و اموالشان سرقت می‌کردم و بعد از سرقت نیز آنان را مجبور می‌کردم به خواسته‌هایم تن دهند.

متهم پس از مواجهه حضوری با یکی از شکات و تأیید اظهارات این زن جوان، به کارآگاهان گفت: این خانم جوان را در زیر پل اشرفی اصفهانی به عنوان مسافر سوار کرده و نزدیک میدان پونک زمانی که می‌خواست پیاده شود، چاقو را زیر پهلویش گذاشته و در خودرو را قفل و به سمت بوستان نهج‌البلاغه حرکت کردم و در مکانی خلوت در پشت یک دستگاه اتوبوس توقف و کلیه لوازم او را برداشته و بعد از سرقت، او را مجبور به اعمالی که می‌خواستم کردم و سرانجام این خانم جوان را در میدان پونک به بیرون از ماشین پرتاب و از محل متواری شدم.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با شناسایی متهم از سوی شکات و اعترافات اولیه وی در خصوص سرقت به عنف و اقدام به آزار و اذیت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و شکات در دستور کار قرار گرفت.

محمدیان ادامه‌داد: شناسایی شکات همچنان در حال انجام است و تا به این لحظه از تحقیقات، خانم جوان دیگری در ساعت 10:30 روز سه‌شنبه با حضور در اداره پنجم متهم را مورد شناسایی قرار داد.

وی با اشاره به احتمال افزایش جرایم ارتکابی، از کلیه شکات پرونده خواست تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس اگاهی تهران‌بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند./ایسنا