سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نسل جدید دکوراسیون خانه: پرده‌های بندینك دار


پرده‌هایی كه با بندینك به میل پرده آویخته می‌شوند، بسیار ساده و زیبا بوده، چشم‌ها را به سمت بالا سوق می‌دهند.


صبح بخیر: پرده‌هایی كه با بندینك به میل پرده آویخته می‌شوند، بسیار ساده و زیبا بوده، چشم‌ها را به سمت بالا سوق می‌دهند. زیبایی این نوع پرده‌ها بیشتر به این دلیل است كه هیچ‌ گیره‌ای به چشم نمی‌خورد. نحوه دوخت و نصب این نوع پرده نیز بسیار ساده است. با این حال، این نوع پرده‌ها را نمی‌توان بطور مكرر جلو و عقب كشید یا باز و بسته كرد زیرا سایشی كه بین بندینك‌ها و میل پرده ایجاد می‌شود، این كار را دشوار می‌كند و به پرده آسیب می‌رساند. به‌جای این كار، مواقعی كه تمایل دارید نور خورشید به داخل بیاید، می‌توانید دو طرف پرده را به كناره‌ها جمع كنید و آن را ببندید بدون این كه آنها را به دو طرف بكشید.

استفاده از پارچه‌ای با وزن متوسط می‌تواند حالتی مطلوب را بین بندینك‌ها و قسمت‌های فوقانی پرده ایجاد كند در حالی كه اگر پارچه‌های سبك را برای دوخت این پرده استفاده كنید، می‌توانید چین‌هایی زیبا را بین بندینك‌ها مشاهده كنید.

نحوه دوخت پرده‌های بندینك‌دار:


نواری را كه قرار است به‌صورت افقی بالای پرده قرار بگیرد، ببرید و تنها یكی از لبه‌های طولی و دو لبه عرضی نوار را به اندازه 2 سانتی‌متر تو بگذارید و روی خط تا را اتو بكشید تا به همان شكل بماند (هنگام برش نوار، مقداری اضافه برای تو گذاشتن لحاظ كنید).


برای تعیین طول بندینك، آن را دور میل پرده بیندازید و طول بندیك را تعیین و آن را با سوزن ته گرد مشخص كنید. سپس 2 سانتی‌متر جای دوخت بگذارید و جای آن را نیز با سوزن دوم در زیر سوزن اول علامت‌گذاری كنید.


دو لایه پارچه را از سمت رویی آنها به هم بچسبانید و سه طرف آن را چرخ كنید. سپس آن را از سمت باز به روی اصلی خود برگردانید. لبه سمت باز را نیز تو بگذارید. بندینك را به‌خوبی اتو كنید و به همین صورت، تمام بندینك‌ها را آماده كنید.


بندینك‌ها را از وسط تا كنید و آنها را به ترتیب با فاصله‌های معین از قسمتی كه دو لبه آنها روی هم آمده است، از سمت رو به لبه بالای پرده كوك بزنید بطوری‌كه یكی از بندیك‌ها در ابتدا و یكی در انتهای پرده قرار بگیرد.


نواری را كه آماده كرده‌اید، در قسمت بالای پرده بگذارید بطوری‌كه سمت روی آن بر سمت روی پرده قرار بگیرد. لبه‌ها را با سوزن ته گرد به هم وصل كنید و با آزاد گذاشتن یك سانتی متر از لبه‌ها، نوار را به پرده چرخ كنید طوری‌كه نوار با بندینك‌ها به هم و در انتها، به پرده متصل شوند.


نوار را به طرف پشت پرده برگردانید و به خوبی اتو كنید. بندینك‌ها را به سمت بالا بیاورید و محل اتصال آنها را با پرده اتو بكشید. میل پرده را از داخل بندینك‌ها عبور دهید و پرده را بیاویزید.


ویدیو مرتبط :
چگونه پرده ی مناسب دکوراسیون خانه انتخاب کنیم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه حل‌های دکوراسیون برای خانه‌های بچه‌ دار!


اولین قدم برای داشتن خانه ای امن برای کودکان نو پا این است که وسیله ها و لوازم دکوری را در ارتفاع هایی بچینید که کودکتان دستش به آن ها نرسد.

وب سایت چیدانه: اولین قدم برای داشتن خانه ای امن برای کودکان نو پا این است که وسیله ها و لوازم دکوری را در ارتفاع هایی بچینید که کودکتان دستش به آن ها نرسد.

راه حل های دکوراسیون برای خانه های بچه دار!

راه حل های دکوراسیون برای خانه های بچه دار!

آمدن یک فرشته کوچک به زندگی آدم؛ حس قشنگ و زیبایی است، اما امان از آن روزی که این فرشته کوچک و دوست داشتنی شروع به راه رفتن می کند، دردسر های واقعای آن موقع شروع می شود. آن وقت است که دیگر نه شما و نه دکوراسیون داخلی خانه تان رنگ آرامش را نمی بینید. هر چیزی که در دسترس این فرشته بازیگوش باشد از صدمه جان سالم به در نمی برد، مطمئن هستم که این دغدغه بسیاری از خانم هایی است که بچه کوچک دارند، اما امروز ما می خواهیم ترفندهای دکوراسیونی را به شما نشان  دهیم که با استفاده از آن ها می توانید دکوراسیون خانه تان را به جایی امن برای کودک عزیزتان بدل کنید که هم او با خیال راحت به گردش در فضاهای داخلی خانه بپردازد و هم از نگرانی های شما کم شود، چیدانه را تا انتهای این مطلب همراهی کنید که کلی ایده های جالب در انتظار شما است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



چیدمان مبلمان در پذیرایی مستطیل شکل آپارتمان

راه حل های دکوراسیون برای خانه های بچه دار!

گاهی اوقات ممکن است که انتخاب چیدمان مناسب برای یک نشیمن کشیده و مستطیل شکل تبدیل به یک معضل جدی شود و شما را در مورد طراحی دکوراسیون منزل تان دچار مشکل کند. قطعا هیچ کس دوست ندارد که چنین نشیمنی در خانه اش تبدیل به یک راهرو با عرض زیاد و یا سالنی شبیه به سالن های ورزشی شود. از طرف دیگر همه ما خوب می دانیم که ایجاد فضای صمیمی گفتگو، در نشیمن هایی با پلان مربع به دلیل شکل چیدمان گرد مبلمان ساده تر خواهد بود. البته به شرط آنکه تلوزیون و حضور مسلط آن به فضا را حذف کنیم. حالا باید از خودمان بپرسیم: راه حل ها و ترفندهای دکوراسیون برای نشیمن های مستطیل شکل کدامند؟! برای پاسخ به این سوال بهتر است تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



با این رنگ ها اتاق خوابی سرزنده اما آرام داشته باشید!

راه حل های دکوراسیون برای خانه های بچه دار!

تا به حال به اتاق خواب خود دقت کرده اید؟ به نظر شما کسل کننده و بی روح نیست؟ چه راه حلی برای شاداب تر کردن اتاق خوابتان مناسب است؟ اگر رنگ ها یکی از گزینه های شما می باشند، پس با این مطلب از چیدانه همراه شوید تا با هم به اتاق خواب شما روحیه دهیم!

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



10 وسیله آشپزخانه که هر خانه ای نیاز دارد!

راه حل های دکوراسیون برای خانه های بچه دار!

آیا از طرفداران پر و پا قرص آشپزی های حرفه ای هستید؟ یا خودتان دستی در آشپزی حرفه ای دارید؟ یا اینکه آشپزی مبتدی هستید که دوست دارید مهمانان تان را تحت تأثیر قرار دهید؟ بنابراین شما شایستگی این را دارید که یک آشپز خبره شوید و لوازم و امکانات ماهرانه در اختیار داشته باشید. چیدانه تعدادی از این اکسسوری ها و البته مواردی که خلاقیت شما را بر می انگیزاند جمع آوری کرده تا در قلب دکوراسیون منزل تان یعنی آشپزخانه فراهم کنید و یک آشپزی حرفه ای و البته آسان داشته باشید. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



پارتیشن ها و جداکننده ها، نجات دهنده فضاهای پلان باز!

راه حل های دکوراسیون برای خانه های بچه دار!

تغییر به سمت فضاهای نشیمن با پلان باز به دلایل بسیاری از جمله بزرگ تر به نظر رسیدن فضا و انعطاف در چیدمان مبلمان اتفاق افتاد. صرف نظر از مزایای این فضاها، آن ها با ناراحتی هایی نیز همراه بوده اند، مثل پیچیدن بوی غذا در فضای نشیمن، کاهش فضای نگهداری وسایل و چالش های طراحی دکوراسیون چنین فضاهایی.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...