سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نحوه سرپا ماندن در بحران های مالی



برنامه ریزی درست در بحران های مالی,تکنیک هایی برای کم بودن درآمد

سرپا ماندن در بحران های مالی با برنامه ریزی درست

 
در بحران های مالی با یک برنامه ریزی درست می توانید سرپا بمانید.


- برنامه ریزی کنید
پس اندازی کنار بگذارید برای پرداخت مخارج ضروری زندگی در مدت شش ماه و مطمئن شوید پوشش بیمه تان کافی است. در دخل و خرج ماهیانه تان جایی برای موارد حساب نشده و ناگهانی منظور کنید. بر برنامه تمرکز کنید؛ نتایج خود به خود به دنبال این خواهندآمد.

- نخست بدهی تان را به خودتان بپردازید
به محض اینکه حقوق گرفتید، پس اندازتان را کنار بگذارید. اگر می توانید، چک بکشید و آن را مستقیما به حساب پس اندازتان واریز کنید؛ پیش از آنکه حتی چشمتان به حقوقتان بیفتد.

- پول بیشتری درآورید
شغل دومی پیدا کنید، اضافه کاری کنید یا برای افزایش حقوقتان اقدام کنید، افزایشی که مدت ها پیش باید به شما تعلق می گرفت.

- پاره ای از دارایی های خود را بفروشید
پیانوی بزرگتان را بفروشید یا خرت و پرت هایتان را جمع کنید و آنها را در پارکینگ حراج کنید. با تبدیل برخی از مایملک خود به پول نقد و حاضر و آماده، ممکن است بتوانید برخی یا حتی همه هزینه های اضطراری تان را پرداخت کنید و از شرشان راحت شوید.

- روی سند منزلتان وام بگیرید
اگر مالک خانه ای هستید و می توانید از پس پرداخت ماهیانه ی دیگری بر بیایید، وام روی سند منزل شاید بخت تان را بگشاید.

- از دوستان واقوام قرض بگیرید
فقط باید شرایط وام را مکتوب و برنامه بازپرداخت منظمی برای آن تدوین کنید. در صورتی که با وامی به شکل سنتی آن سرو کار دارید، سود و کارمزد آن را بپردازید.

- به دنبال کمک تخصصی بگردید
اگر می بینید هیچ راه فراری نیست، به کارشناسان موسسه های مشاوره وام تلفن کنید.

- اعلام ورشکستگی کنید
اعلام ورشکستگی یک راه قانونی برای رتق و فتق اضطراری موقعیت مالی در شرایطی است که دیگر هیچ راهی برایتان باقی نمانده باشد.


- برنامه ریزی کنید
پس اندازی کنار بگذارید برای پرداخت مخارج ضروری زندگی در مدت شش ماه و مطمئن شوید پوشش بیمه تان کافی است. در دخل و خرج ماهیانه تان جایی برای موارد حساب نشده و ناگهانی منظور کنید. بر برنامه تمرکز کنید؛ نتایج خود به خود به دنبال آن خواهند آمد.

منبع : روزنامه آسیا


ویدیو مرتبط :
مقاله ترجمه شده درباره بحران مالی و بحران اقتصادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارواش فیل ها برای رفع بحران مالی



کارواش فیل ها برای رفع بحران مالی

دو فیل در این باغ وحش به نام های "Tiki" و "George" به روش بسیار مختلفی که بازدیدکنندگان زیادی برای باغ وحش جلب کرده اقدام به شستشوی خودروهای مشتریان می کنند.یک باغ وحش در ولایت "Oregon" در آمریکا برای افزایش درآمد خود از فیل های باغ وحش برای شستن خودروها استفاده می کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

باغ وحش "Wildlife Safari" که اعلام کرده است از بحران مالی رنج می برد برای شستن هر خودرو بوسیله فیل های باغ وحش 20 دلار از مشتریان می گیرد.

دو فیل در این باغ وحش به نام های "Tiki" و "George" به روش بسیار مختلفی که بازدیدکنندگان زیادی برای باغ وحش جلب کرده اقدام به شستشوی خودروهای مشتریان می کنند.

فیل ها با خرطوم خود به خودروها آب می پاشند و سپس آنها را با اسفنج و پارچه تمیز می کنند./روزگار نو