سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نحوه رهایی از موشها



 

نحوه رهایی از موشها

 

 

مطمئن باشید كه موش ها به تنهایی جایی نقل مكان نمی كنند و سایر افراد خانواده خود را نیز با خود به همراه می‌آورند. برای جلوگیری از ورود و از بین بردن آنها مراحل زیر را طی كنید.

 


موش جونده كوچكی است که مواد غذایی خود را به وسیلهٔ حرکات رفت و برگشتی آروارهٔ تحتانی خرد می‌کند. چون دندان‌های این حیوان مثل سایر جوندگان رشد دایمی دارد، برای جلوگیری از رشد بیش از حد، مجبور است که دایما دندان‌های خود را با جویدن چیز‌های نسبتاً سخت،از قبیل دانه‌ها و حبوبات كوتاه نگه دارد و اگر موفق به پیدا کردن دانه‌های سخت نگردد به جویدن فرش‌ها، لباس‌ها، کتابها و هرچه که در دسترس خود بیابد مشغول می‌شود. اگر یك موش در خانه خود پیدا كردید، مطمئن باشید كه موش ها به تنهایی جایی نقل مكان نمی كنند و سایر افراد خانواده خود را نیز با خود به همراه می‌آورند. برای جلوگیری از ورود و از بین بردن آنها مراحل زیر را طی كنید.

 


در ابتدا باید محل ورود آنها به خانه را پیدا كنید. آن مكان را مسدود نمایید تا از ورود تعداد بیشتری از آنها جلوگیری بعمل آید. موش ها به فضاهای گرم و مربوط علاقه زیادی دارند و معمولاً در فاضلاب ها زندگی می‌كنند. بنابراین مسیر ورودی لوله ها و شیرها را چك كنید تا منافذ بازی روی آنها وجود نداشته باشد.

 


بعد باید خانه خود را به طور كامل تمیز كنید. همه آشغالها را از خانه خارج كنید، و كلیه كاغذهای باطله نظیر روزنامه و مجلات را دور بیندازید. غذاهای بازی كه در كابینت و قفسه ها نگهداری می‌كنید را بیرون آورید و آنها را در ظروف دردار بریزید.

 


اجازه ندهید ظرف های كثیف برای یك شب بیرون باقی بمانند و سعی كنید هر زمانی كه ظرفی كثیف می‌شود آنرا به سرعت بشویید و تمیز كنید. آشپزخانه را نیز با استفاده از جرمگیر و مواد شوینده قوی تمیز كنید تا آلودگی ها بطور كامل از بین بروند.

 


در آخر از تله موش استفاه كنید و آنرا در محل رفت و آمد موش ها قرار دهید و اگر ظرف 48 ساعت موشی به داخل آن نیفتاد جایش راعوض كنید.

 


كلیه مراحل فوق را تا زمانیكه از انهدام كامل كلیه موش ها مطمئن نشدید، تكرار كنید. این تنها راهی است كه می‌توانید از شر موش ها خلاص شوید.

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
خوندن شعر شهر موشها در شهر موشها ی 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چربی شکم و راههای رهایی از آن



چربی ذخیره شده در شكم یكی از مقاوم ‌ترین و در عین حال هشدار دهنده ‌ترین نوع چربی هاست.افزایش دور كمر آقایان بیش از 102 سانتی‌متر و در خانم ها بیشتر از 89 سانتی‌متر منجر به افزایش خطر ابتلا به دیابت و بیماری‌های عروق قلب می‌شود (سندرم متابولیک)و به هر حال لحاظ زیبایی هم یكی از دغدغه‌های افراد محسوب می‌شود.

 

 

 

پس برای رهایی از آن لطفاً به نكات زیر توجه بفرمایید:

1- چربی شكم، چربی ذخیره‌ای بدن است، بنابراین مقاوم ترین چربی در برابر رژیم لاغری و ورزش می باشد. برای درك بهتر این موضوع به این مثال دقت فرمایید:

اگر شخصی مبتلا به سرطان را در مراحل آخر زندگی او دیده باشید، می بینید که تمام چربی های بدن او از بین رفته است، ولی چربی شكم او همچنان وجود دارد.

پس باید خیلی پشتكار داشته باشید و با تلاش زیاد منتظر نتیجه بمانید.

2ـ تنها راه درمان چربی شكم، رژیم غذایی اصولی و ورزش است. فقط و فقط با این دو روش است كه چربی ازبین می‌رود، پس روش های دیگر فقط به این دو كمك می‌كنند.

3ـ ماساژ موضعی چربی های شكم، اگر همراه با رژیم و تحرك اصولی باشد، منجر به كاهش بیشتر چربی در این منطقه می‌شود.

4ـ به غیر از چربی شكمی، یكی از بزرگ ترین مشكلات این منطقه كه منجر به اختلال در زیبایی می‌شود، از دست رفتن قوام عضلات شكم است كه منجر به جلو آمدگی شدید شكم، حتی با كوچك ترین نفخ گوارشی می‌شود. علت شل شدن عضلات این است كه فعالیت های روزمره هیچ كدام عضلات شكم را در گیر نمی كنند، به خصوص در خانم ها معمولا عضلات شل تر هستند و در جریان حاملگی و زایمان این عضلات دچار كشیدگی و حتی بریدگی(در سزارین) می شوند، بنابراین قوام این عضلات شدیدا كاهش می یابد.

پس اگر به دنبال خوش فرم شدن شكم هستید، حتماً با ورزش هایی كه بر روی عضلات شكم تمركز دارند، عضلات شكم را تقویت كنید، ولی باید بدانید ورزش مخصوص شكم به تنهایی و بدون رعایت رژیم غذایی و ورزش هوازی(مثلا پیاده روی) ممكن است روی چربی شكم اثری نداشته باشد.

اگر همراه با رژیم غذایی و ورزش هوازی عضلات شكم را تقویت نكنید، ممكن است اصلا از ظاهر شكم رضایت نداشته باشید، چون به هر حال عضله ی شل و بدون قوام، به سمت جلو می آید یا پایین می افتد و ظاهر شكم را زشت می نماید.

در نهایت باز هم تاكید می كنم كه حوصله داشته باشید، منتظر نتیجه سریع نباشید، پشتكار داشته باشید و عجله نكنید.