سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نبـرد«پـرادا» و«دیـور» !


این مجموعه‌ای از بهترین، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین كت‌های سال به انتخاب طراحان و منتقدان پوشاك در دنیاست‌. بد نیست پیش از خرید كت و شلوار برای همسرتان این مطلب را بخوانید




جوانان انگلیسی

این كت تك، محصول برند Bottega Veneta است كه توانسته در كنار شلوارش، عنوان یكی از بهترین‌ های 2011 را از آن خود كند. این كت دكمه‌های زیر و رو دارد و به كت‌های طرح زنانه نزدیك شده است. این كت رنگ‌بندی متنوعی دارد و همین باعث می‌شود كه خیلی از جوان‌ها كه دوست دارند ظاهری شبیه مردان انگلیسی  دهه 40 پیدا كنند، سراغش بروند.





 آبی نفتی چرك

سادگی از این كت می‌بارد. این كت را كلوین كلاین ارائه داده و توانسته یكی از بهترین‌ها و پرفروش‌ترین‌های 2011 شود. این كت بهاره و رنگ آن آبی نفتی مات و چرك است. یعنی رنگی كه در كنار شلوار جین هم عالی می‌شود. شاید برای همین است كه این‌قدر پرفروش شده چون موارد مصرفی‌اش زیاد است.





 كت غلط انداز!

پوشاك زنیا را كه دیگر می‌شناسید؟ همان برند خوشنام لباس مردانه كه هر سال خیاط‌هایش هم به ایران می‌آیند و پاسخگوی سوالات مشتری‌های‌شان هستند. این كت را زنیا طراحی كرده و بر خلاف ظاهرش كه به‌نظر بافت می‌آید، كاملا خنك و بهاره است. این كت قابلیت این را دارد كه شانه‌های شما را ایستاده‌تر نشان دهد.





 به سبك خرس قطبی!

«هرمس» امسال سعی كرده یك كت و شلوار كاملا سفید و بهاره را روانه بازار كند و انصافا هم خوش‌درخشیده. این كت اسپرت، در كنار سرمه‌ای و آبی روشن و حتی صورتی خیلی عالی می‌شود. البته اگر هم كمی اهل ریسك در ظاهر باشید، قطعا سر تا پا را سفید می‌كنید. فقط باید مراقب باشید به‌عنوان خرس قطبی شكار نشوید!





 دیورپوش‌ها بدانند

دیور را دیگر همه مردان و زنان خوش پوش می‌شناسند. این كت، یكی از پر‌فروش‌ترین‌های 2011 بوده است كه دیور آن را طراحی كرده است. یقه كت، كمی باز است و همین باعث می‌شود پیراهن مردانه از زیر آن بهتر دیده شود.





 هم جوان‌ هم میانسال‌

شاید در این تصویر درست دیده نشود اما این كت و شلوار، راه‌راه مشكی است كه یك جلیقه هم زیر آن می‌خورد. این كت توانسته عنوان یكی از خوش‌دوخت‌ترین‌های 2011 را از آن خود كند. این كت، 2 دكمه است و دلچه‌گابانا، آن را به بازار عرضه كرده است. این كت تقریبا هم جوان‌پسند است و هم به درد مردان میانسال می‌خورد.





 خامه‌ای خاص!

یكی از رنگ‌های خاصی كه خیلی هم امسال مورد توجه طراحان خوشنام در دنیا بوده، رنگ خامه‌ای است؛ رنگی كه نه سفید است، نه استخوانی و نه شیری. بلكه سفیدی است كه مقدار كمی طلایی دارد. «گوچی» این كت را طراحی كرده و صد البته توانسته دل مردم را با آن ببرد و تبدیل به یكی از پرفروش‌ها شود. در ضمن، این كت اسپرت است و حالت یونیفرم دارد.





 سلام آقای چاپلین!

شما با دیدن این كت و شلوار یاد چارلی چاپلین نمی‌افتید؟ شاید به‌نظرتان مسخره بیاید اما جورجیو آرمانی، امسال تصمیم گرفته دست از كت و شلوارهای كلاسیك بردارد و كت‌های خاصی را در كنار شلوارهای كمی خمره‌ای روانه بازار كند. اصولا چنین كت تكی را در كنار شلوارهای براق كمی گشاد می‌پوشند تا شیك‌تر و خاص‌تر شود.





 پاكتی‌بازها بخوانند

«دانهیل» از برندهایی است كه همیشه با كت و شلوارهای ویژه‌اش معروف بوده. این بار در سال 2011 دانهیل این كت و شلوار را روانه بازار كرده كه خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته است. با چنین كتی اگر یك شلوار كه پاچه پاكتی داشته باشد بپوشید، می‌توانید خاص‌تر و متفاوت‌تر هم بشوید.





 كاملا بهاری

این كت و شلوار، مخصوص بهار است؛ هم از لحاظ طراحی، هم از لحاظ رنگ. پوشیدن یك كت روشن در بهار، واقعا شما را شیك‌پوش نشان می‌دهد. این كت، دو جیب دارد با یقه‌ای باریك و طراحی شده توسط رالف لورن است.





 با اندامی متناسب

کت و شلوار مشکی با سه جیب و دو ردیف دکمه از برند تام فورد هم یكی دیگر از كت و شلوارهای مطرح در 2011 بوده است. این كت اندام شما را خیلی متناسب نشان می‌دهد به‌دلیل آن‌كه برش‌های كنار كمر آن خیلی خوش تركیب است.





 با لبه‌های هلالی

«پرادا» هم با این طرح‌های خاصش! این بار پرادا یك كت تك سرمه‌ای روانه بازار كرده كه حسابی دل مردان خوش‌سلیقه را برده است. البته نباید نادیده گرفت كه این كت تك، بیشتر به درد جوان‌ها می‌خورد. لبه‌های كت، هم هلال است. این كت تبدیل شده به یكی از بهترین كت‌های 2011.

منبع : مجله سیب سبز




ویدیو مرتبط :