سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

موفق ترین طرح های بازاریابی کشور معرفی می شوند


پنجمین کنفرانس مدیریت بازاریابی با موضوع تکنیک های فروش،تبلیغات و رقابت موفق و بازاریابی با بودجه محدود وبا معرفی موفق ترین طرح های بازاریابی کشور برگزار می شود.

پنجمین کنفرانس مدیریت بازاریابی با موضوع تکنیک های فروش،تبلیغات و رقابت موفق و بازاریابی با بودجه محدود وبا معرفی موفق ترین طرح های بازاریابی کشور برگزار می شود.
پیام نورصالحی دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس مدیریت بازاریابی در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با اشاره به اینکه محور اصلی این کنفرانس ،بازاریابی با بودجه محدود است خاطر نشان کرد: راز موفقیت یک طرح بازاریابی ،بهینه سازی بودجه آن است که باید صاحبان کسب و کار این نکته را در نظر بگیرند زیرا هنگامی که یک تجارت کوچک برای آغاز راه خود قصد بازاریابی دارد قطعا بودجه کافی برای تبلیغات وسیع در رسانه های جمعی مانند رادیو و تلویزیون را ندارد که میزان اهمیت استفاده بهینه از بودجه محدود بازاریابی در این موقعیت ها خودنمایی می کند.



نورصالحی افزود:دراین کنفرانس ،علی عیاری با موضوع گذشته،حال و آینده نظام های توزیع در ایران ، محسن نصیری با موضوع کابرد فناوری های نوین در تحقیقات بازاریابی ، شهرزاد اسفرجانی با موضوع ایجاد طرح بازاریابی از طریق هدایای تبلیغاتی و رضا ناصر زاده با موضوع رفتار مصرف کننده : سکانسی از پشت صحنه بازاریابی، سخنرانی خواهند داشت.



وی با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی های مهم این کنفرانس، معرفی موفق ترین طرح های بازاریابی کشور در سالهای اخیر است گفت: در این کنفرانس استادان بزرگی مانند نیل مکفی استاد بازاریابی با موضوع چگونه می توان با یک بودجه محدود تحقیق بازاری بهتری انجام داد ؟ و چالز نیکسون با موضوع ارتباطات چالشی برای بازاریابان به عنوان سخنرانان خارجی واحمد روستا کارشناس بازاریابی با موضوع بازاریابی در محدودیت با ما همکاری خواهند داشت.
این کنفرانس به همت گروه پژوهشی صنعتی آریانا ،مرکز تحقیقات کیان و دانشگاه علامه طباطبایی 15 و 16 تیرماه سال جاری در مرکز همایشهای رازی برگزار می شود.

منبع : MBAnews.ir


ویدیو مرتبط :
طراحی خودرو موفق به اخذ گواهی ثبت طرح صنعتی کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی بزرگترین پروژه ساختمانی در كیش به عنوان طرح برتر كشور



 

معرفی بزرگترین پروژه ساختمانی در كیش به عنوان طرح برتر كشور

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'كاوه خطیبی' روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره برترین های صنعت ساختمان از منظر نوآوری كه از سوی مركز مذكور در هفته جاری برگزار شد، اقدام به معرفی شركتهای موفق صنعت ساختمان كرد و شركت سازنده برجهای یادشده كه با سرمایه گذاری داخلی و خارجی صورت گرفته در دو رشته برتر شناخته شد.

وی ساخت 468 واحد مسكونی در قالب دوقل كه هر قل دارای 24 طبقه است و 21 طبقه آن مسكونی و بقیه به پاركینگ، انباری و لابی اختصاص یافت.

خطیبی مساحت اراضی كه به این پروژه اختصاص یافته 15 هزار مترمربع ذكر كرد و افزود: حدود 50 هزار مترمربع زیربنای مفید آن است كه اكنون پیشرفت فیزیكی 70 درصد دارد و انتظار می رود تا پایان سال 1390 این پروژه به اتمام برسد.

وی با بیان اینكه مفاد مقررات ملی ساختمان در احداث این پروژه رعایت شده، گفت: جزیره 90 كیلومتر مربعی كیش از نظر خطرپذیری زلزله نسبت به تهران یك درجه بهتر است و درپروژه مذكور آئین نامه 2800 زلزله نیز مورد توجه قرار گرفت.

پیش بینی ها حاكی از آن است كه در این پروژه با توجه به هزینه های ارزی بیش از یك هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

آمارها حاكی از آن است كه مجموعه نیروهای فنی و متخصص و كارگران شاغل در این پروژه كمتر از یكهزار و 500 نفر است.

علاوه بر استفاده از متخصصان اروپایی برای اجرای این پروژه از مشاورت شركتهای مجرب منطقه نیز در بهره گیری شد..../ تحلیل : ایرنا