سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

موفقیت 90 درصد آگهی های تلویزیونی در جذب مشتری


90 درصد آگهی های تلویزیونی، در جذب مخاطبان برای خرید کالا وخدمات مؤثر هستند.

به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته از سوی یک موسسه تحقیقات داخلی در خصوص استقبال افراد بالای 15 سال از آگهی های رسانه ها در شهرهای بزرگ کشور نشان می دهد که تبلیغات رسانه ای بر تصمیم گیری 13 درصد شهروندان در خرید کالا، سرمایه گذاری و غیره تأثیر می گذارد وتقریبا 87 درصد افراد اعلام کرده اند که به آگهی هایی که در رسانه های مختلف منتشر می شود پاسخ مثبت نمی دهند.
همچنین نتایج حاکی از آن است که 90 درصد آگهی های تلویزیونی، در جذب مخاطبان برای خرید کالا وخدمات مؤثر است و پس از تلویزیون، آگهی های درج شده در روزنامه ها بیش از سایر رسانه ها در جلب مشتری موفق بوده است به طوری که 30 درصد این آگهی ها توانسته اعتماد مخاطبان خود را برای خرید کالا یا خدمات تبلیغ شده جلب کند در حالی که این رقم درخصوص آگهی های مجلات و رادیو به ترتیب 18 و 11 درصد است.
بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که فعالان عرصه برنامه های تفریحی و رقابتی بهتر از سایرین راهکارهای تبلیغات در رسانه ها را می شناسند و62 درصد تبلیغات آنها در تلویزیون، 18 درصد در روزنامه، 12 درصد در مجلات و پنج درصد در رادیو در جذب مشتری مؤثر است.
 
منبع : ام بی ای نیوز


ویدیو مرتبط :
بهترین روش تبلیغات و جذب مشتری جهت موفقیت دیتیلینگ خودرو را از گنجی پخش بشنوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طاهری: 90 درصد لیست برانکو را جذب کردیم


سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید این باشگاه 90 درصد لیستی که برانکو خواسته جذب کرده است.

خبرگزاری ایسنا: علی اکبر طاهری درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات در باشگاه پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: ما تا به امروز روند خوبی را در نقل و انتقالات پشت سر گذاشته‌ایم و فقط مانده در پست د‌ر‌وازه‌بان و همین طور یک پست دیگر بازیکن جذب کنیم تا تیم‌مان کامل شود. در روزهای اخیر با تمام وجود تلاش کردیم که خیلی هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر تیم‌مان را کامل کنیم تا با نفرات کامل تمرینات ادامه یابد.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در پاسخ به این پرسش که پر‌سپولیس قرار است در چه کشوری اردو برگزار کند؟ توضیح داد: از ابتدا قرار بود در یکی از کشورهای اروپایی اردو بزنیم، اما به دلیل مشکلات ویزایی تصمیم گرفتیم به ترکیه برویم و در آنجا اردو را برگزار کنیم. ترکیه از امکانات خوبی برخوردار است و می‌توانیم اردوی خوبی را در آنجا برگزار کنیم.

طاهری درباره ناراحتی هواداران از روند یارگیری این تیم نیز، خاطر‌ نشان کرد: هو‌اد‌ا‌ران حق دارند نگران تیم‌شان باشند ولی باید این را بدانند که ما با تمام وجودمان برای این که تیم خوبی ببندیم، تلاش می‌کنیم. ما روی لیست برانکو ایوانکوویچ کار می‌کنیم و بازیکنانی که او از ما درخواست کرده جذب می‌کنیم و تا به امروز چیزی حدود 90 درصد لیستی که برانکو به ما داده بود را تحقق بخشیدیم. ان‌شا‌ء‌الله با جذب یکی، دو بازیکن دیگر لیست بازیکنان‌مان کاملا خواهد شد.

وی در ادامه خاطر‌ نشان کرد: برای جذب بازیکن به هیچ عنوان مشکل بودجه‌ای نداریم و نداشته‌ایم و فقط سعی کردیم بازیکنی که سرمربی می‌خواست را جذب کنیم. شاید در این بین هواداران روی یکی، دو بازیکن نظر داشتند اما ما نسبت به آن لیستی که سرمربی ارائه کرده بازیکن جذب کرده‌ایم.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در پایان درباره وضعیت اسپانسر باشگاه نیز، گفت: در حال مذاکره هستیم تا با یک اسپانسر خوب به توافق برسیم.