سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

موانع مهم در راه رسیدن به استقلال مالی


اگر در ثروتمند شدن جدی هستید، اولین راه به سوی ثروت، در رأس لیست و بالاترین افتخار در تاریخ آمریکا، کارآفرینی و آغاز و ایجاد تجارتی موفق است. کارآفرینی شامل هر نوع تجارت، از کشاورزی و کامیون داری تا املاک و کامپیوتر می شود.





مجله پنجره خلاقی
ت: اگر در ثروتمند شدن جدی هستید، اولین راه به سوی ثروت، در رأس لیست و بالاترین افتخار در تاریخ آمریکا، کارآفرینی و آغاز و ایجاد تجارتی موفق است. کارآفرینی شامل هر نوع تجارت، از کشاورزی و کامیون داری تا املاک و کامپیوتر می شود.

راه رسیدن به استقلال مالی در تجارت از هدف مدار بودن و غلبه بر ترس ها و خطاها آغاز می شود. اگر آرزوی تان این است که تجارت خود را آغاز کنید و به طور مستقل ثروتمند شوید، اجازه ندهید که ترس از خطا، نداشتن آگاهی یا پول، شما را عقب نگه دارد.

سه مانع موجود بر سر راه استقلال مالی

از  200 سال قبل تاکنون، هفتاد و چهار درصد از میلیونرهای خودساخته آمریکا، از تجارت های خودساخته می آیند. فردی هدفمند با فکری برای محصول یا خدماتی خوب، کار خود را آغاز کرد و آن را به یک تجارت تبدیل کرد، از زیرزمین آغاز کرد و در نتیجه به استقلال مالی و موفقیت دست یافت. احتمالا سه دلیل وجود دارد که چرا افراد هرگز رویاهای خود را برای آغاز تجارت و دستیابی به استقلال مالی رویایی خود دنبال نمی کنند.

معرفی 3 مانع مهم در راه رسیدن به استقلال مالی

1- ترس از خطا

اولین دلیل، ترس از خطاست که این تنها و بزرگترین دلیل خطا در زندگی بزرگسالی است. ترس از خطا در سیستم فکری شما می نشیند و در شما رخوت ایجاد می کند و مانع از برداشتن اولین قدم می شود. به منظور این که همانی باشید که می توانید، یعنی میلیونر شدن، اولین چیزی که باید یاد بگیرید و انجام دهید این است که با ترس خود روبرو شوید و هدف مدار باشید تا به استقلال مالی برسید.

2- نداشتن آگاهی

دومین دلیل اصلی دستیابی نداشتن به استقلال مالی، تنها نداشتن آگاهی است. بسیاری از افراد نمی دانند که چگونه تجارتی را آغاز کنند یا چگونه در سهام، اوراق قرضه، املاک یا دیگر وسایل مالی سرمایه گذاری کنند و به دلایلی هرگز زحمت یادگیری را به خود نمی دهند. آنها در ناامیدی کامل و ترس از خطا زندگی می کنند.

3- آنها پول کافی ندارند

دلیل سوم که چرا افراد تجارت و موفقیت خود را آغاز نمی کنند این است که آنها فکر می کنند پول کافی ندارند و احساس می کنند که نمی توانند پول مورد نیاز را از منابع دیگر به دست آورند. بسیاری از کارآفرینان مشتاق به سراغ بانک های محلی خود می روند تا پول سرمایه گذاری روی ایده کارآفرینانه خود را قرض بگیرند. وقتی که به طور دائم توسط بانک ها رانده می شوند، به این نتیجه می رسند که پولی برای آنها وجود ندارد. با رسیدن به این نتیجه، تسلیم می شوند و بازمی گردند که برای دستمزد کار کنند.

با ارزش ترین دارایی شما

پرواضح است که ارزشمندترین دارایی شما بلندپروازی، انرژی، قوه تخیل و تمایل شدید برای موفقیت است. اگر این کیفیت ها را دارا هستید، هدف مدار هستید، تمایل به کار و فداکاری دارید، می توانید پول مورد نیاز خود را کسب کنید، جذب کنید و به دست آورید. شما بر ترس از خطای خود غلبه خواهید کرد. موفق خواهید شد و به استقلال مالی خواهید رسید.


ویدیو مرتبط :
خلاصه ی کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی radiomosbat.com

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست استقلال ارتباطی به مشکلات مالی نداشت



 

شکست استقلال ارتباطی به مشکلات مالی نداشت

 

فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال گفت: شکست برابر ملوان ارتباطی به مشکلات مالی این باشگاه نداشت.

حسین فرزامی در مورد شکست استقلال مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره استقلال هنوز حکم خود را نگرفته اند بهتر است من در مورد مسائل فنی اظهار نظری نداشته باشم تا موضع گیری هم نشود.

این پیشکسوت در پاسخ به این سؤال که تا چه زمانی در مورد مسائل فنی تیم اظهار نظر نمی کند، گفت: در موقعیتی نیستیم که بخواهیم حرفی بزنیم. باید احکام خود را بگیریم و مسئولیت هم به ما داده شود تا بتوانیم حرفی بزنیم. تا زمانی که چارت سازمانی باشگاه مشخص نشود، نمی توان حرفی زد.

فرزامی در خصوص اینکه چرا هیئت مدیره استقلال در حالی که قول داده بود تا قبل از بازی ملوان پول تهیه می کند، این اتفاق نیفتاد، گفت: من چنین قولی ندادم و بهتر است این سؤال را کل هیئت مدیره پاسخ دهد نه یک نفر. قبل از هر چیز باید به هیئت مدیره این فرصت داده شود تا راه های قانونی برای تزریق پول به باشگاه مهیا شود. سیستم اکنون این گونه است که به باشگاه های دولتی پولی داده نشود. تا زمانی که تکلیف این مسئله روشن نشود نمی توان پولی به باشگاه تزریق کرد.

وی در ارتباط با اینکه قبول دارد شکست استقلال مقابل ملوان تحت تاثیر مسائل مالی بوده یا خیر، عنوان کرد: این شکست اصلا ربطی به مسائل مالی نداشت چون بازیکنان سالم تر از این صحبت ها هستند.

فرزامی در مورد رفتار جاسم کرار پس از تعویض گفت: من یک روز در خصوص جذب جاسم کرار با فتح الله زاده صحبت می کردم و به او هم گفتم که کرار بازیکن خوبی است اما مهار چنین بازیکنانی بسیار سخت است. معتقدم که دیروز استقلال در زمین یک رهبر که بازیکنان را هدایت کند نداشت. در واقع اگر فرهاد مجیدی در میدان نباشد جایگزین خوبی برای او نیست.

این عضو هیئت مدیره تصریح کرد: استقلال خیلی زود گل می زد و زود هم گل می خورد. در یکی دو دقیقه گل خوردن ناراحت کننده است. به نظرم این باخت را باید به گردن یکسری عواملی گذاشت که در موفقیت های تیم نقشی ندارند.