سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

مدیران ظاهرا قوی اما واقعا بی کفایت!


در اینجا چهار نشانه از مدیران بی کفایت را نام برده ایم که تصور یا تظاهر به قوی و کارآمد بودن، می کنند.

صبح بخیر: کاملا واضح است که یک مدیر قوی و کارآمد بسیار بهتر از مدیر ضعیف و بی کفایت است. همه ما هم می توانیم به خوبی یک مدیر قوی را از مدیر ضعیف تشخیص دهیم. اما مساله این است که گاهی یک مدیر ضعیف نقش آدم قوی و کارآمد را بازی می کند و اطرافیان را گول می زند. اما با نگاه دقیق به باورهای آنها به عنوان رهبر قدرتمند، می توان تشخیص داد که باورها و رفتارهای آنها خطرناک و مخرب هستند. رفتارهایی که می تواند به از بین رفتن یک سازمان منجر شود.

این فقط یک بخش از کار کردن با مدیر ضعیفی است که تصور می کند قوی است. بدتر از آن زمانی است که در طولانی مدت متوجه می شوید همه اشتباه ها را شما انجام داده اید. ویژگی ها و رفتارهایی مدیرتان که تصور می کردید درست است، درست برعکس است و به جای اینکه شما را به انجام درست امور هدایت کند، باعث می شود همچون یک نارنجک همه چیز را ویران کنید.

در اینجا چهار نشانه از مدیران بی کفایت را نام برده ایم که تصور یا تظاهر به قوی و کارآمد بودن، می کنند.

نشانه های مدیران بی کفایت

1.    او همه چیز را می داند

برخی از مشاغل با مدیران ارشد و موسسان شرکت ها در ارتباط مستقیم هستند. آنها برای ساعت های طولانی در روز یا حتی چند روز در هفته جلسه دارند. این مساله کمک می کند تا این افراد بتوانند مدیران ضعیف و قوی را از هم تشخیص دهند. در واقع می توان یک الگویی برای مدیران در نظر گرفت: مدیری که ضعیف است، ادعای بیشتر هم دارد و خود را عقل کل نشان می دهد.

مدیران بی کفایت اصولا ساعت های متمادی، بی وقفه و بدون کمک دیگران در مورد شغل خود صحبت می کنند. چیزی در دنیا نیست که آنها ندانند، به هیچ کس برای مشاوره نیاز ندارند و به نظر خود، همه اطلاعات لازم را دارند. کار کردن با این افراد همچون گیر افتادن در تنگ ماهی است در حالیکه دنیای واقعی در بیرون از این تنگ جریان دارد.

مکالمه با مدیران واقعا موفق درست برعکس این است. آنها هنگام صحبت در مورد کسب و کار خویش، دیگران را نیز در صحبت هایشان شریک می کنند. مدیران موفق می دانند که همه چیز شغل خود را به خوبی نمی دانند و به همین دلیل همیشه گروهی قوی دارند و با اطمینان به آنها کارها را پیش می برند.



2.    او همیشه مشغول است


مدیریت یک شغل، بخش، پروژه، گروه یا تیم کار زمان گیر و خسته کننده است. اما نشانه یک مدیر موفق این نیست که همیشه مشغول باشد و برای هیچ کس وقت نداشته باشد. اگر هیچ زمانی برای فکر کردن نداشته باشید، اگر نتوانید چند دقیقه در روز بیرون قدم بزنید تا ذهنتان باز شود، در واقع یک مدیر واقعی و با کفایت نیستید.

اگر شما نتوانید برای پیشرفت شغل خود زمان بگذارید و امور را سازمان دهی کنید، چه کسی باید این کار را انجام دهد؟

نشانه های مدیران بی کفایت



3.    همیشه دید منفی داشتن به دیگران

مکالمات مدیران موفق با کارمندان، مشتری یا فروشنده ها همیشه در جهت مثبت و مسیر پیشرفت قرار دارد . مدیران قوی همیشه به دنبال یافتن موفقیت در دیگران هستند. آنها عموما روی کارهای دستی که انجام شده تمرکز دارند و می خواهند تلاش ها به موفقیت ختم شود. اما درست برعکس، یک مدیر بی کفایت اصولا به همه چیز بدبینانه نگاه می کند. آنها همیشه روی مسایلی تمرکز می کنند که بد پیش رفته است و سعی می کنند تا مسایل ساده را به مشکلات بزرگ تبدیل کنند.

مدیران موفق آدم های خوش بین و ساده ای نیستند. آنها همه مسایل را به درستی می بینند و اشتباه های افراد را به خوبی تشخیص می دهند اما به طور ذاتی به دنبال شایستگی و موفقیت در دیگران هستند و آن را تقدیر می کنند.

نشانه های مدیران بی کفایت



4.    فقط دو واکنش از خود نشان می دهند


مدیران ضعیفی که خود را قوی فرض می کنند اصولا با یکی از این دو حالت در جلسات گزارش امور حاضر می شوند: یا آنها مسوول هستند یا آنها آنجا نیستند. اگر آنها در اتاق باشند، بدون شک آنها مدیر و مسوول هستند.

مدیران موفق درست برعکس این رفتار را دارند. آنها راه سومی هم برای برخورد با کارمندان خود دارند. آنها خود را همچون دیگر کارمندان می دانند. مدیران موفق به اندازه کافی به موقعیت خود اعتماد دارند و نیاز نیست تا در همه جا موقعیت مدیریتی خود را به دیگران یادآوری کنند. آنها می توانند در صورت لزوم در جلسات کاری در کنار دیگر کارمندان بنشینند و گزارش های دیگران را گوش کنند و لازم نیست حتما روی صندلی مدیریتی و در راس میز بنشیند. این کار باعث می شود تا کارمندان احساس راحتی بیشتر با مدیر خود داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
بوکس و بوکسور دلقک ، اما واقعا قوی ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسفناج واقعا شما را قوی می‌كند



 

 

خواص اسفناج , فواید اسفناج

 

 

متخصصان تغذیه و سلامت در سوئد می‌گویند در یك مطالعه جدید دریافته‌اند كه برگ‌های پهن و سبز اسفناج واقعا می‌توانند شما را مثل شخصیت معروف كارتونی ملوان زبل قوی‌تر كنند و قدرت بدنی‌تان را افزایش دهند.

به گزارش سرویس «سلامت» ایسنا، این متخصصان در انستیتو كارولینسكای استكهلم آزمایشات جدیدی را انجام داده‌اند كه نشان می‌دهد چطور عنصر نیترات كه جزو تركیبات طبیعی موجه در اسفناج و چندین نوع سبزی دیگر است می‌تواند موجب تقویت و نیرومندتر شدن ماهیچه‌ها شود.

برای دستیابی به این نتیجه كه به زودی در مجله تخصصی "فیزیولوژی" منتشر خواهد شد، پزشكان سوئدی نیترات را به طور مستقیم و به مدت یك هفته داخل آب آشامیدنی گروهی از موش‌های آزمایشگاهی ریختند و سپس عملكرد عضلانی این موش‌ها را با موش‌های دیگری كه نیترات ننوشیده بودند، مقایسه كردند.

به گزارش روزنامه سان، نتایج مقایسه‌ها تایید كرد موش‌هایی كه در آب آنها نیترات ریخته شده بود، قدرت عضلانی خیلی بیشتری پیدا كرده بودند.

آندرس هرناندز از متخصصان دپارتمان فیزیولوژی و فارماكولوژی در این انستیتو تشریح كرد: مقدار نیتراتی كه برای این موش‌ها استفاده شد معادل مصرف 200 تا 250 گرم اسفناج در روز است كه برای انسان به راحتی قابل دسترسی است.

این متخصصان دریافتند كه نیترات موجب افزایش دو نوع پروتئین طبیعی در ماهیچه‌ها می‌شود كه به نوبه خود در ذخیره‌سازی و آزادسازی كلسیم نقش دارند و این فرآیند برای انقباض عضلات حیاتی است..... / خبرگزاری ایسنا